عناوین رایگان ماه آپریل شبکه ایکس باکس لایو مشخص شد

کمپانی نامدار و مشهور مایکروسافت چندی پیش لیست کامل عناوین رایگان ماه آپریل شبکه ایکس باکس لایو را منتشر کرد. کم کم به اتمام ماه مارس امسال نیز نزدیک می شویم و مایکروسافت ۴ عنوان ویدیویی را (دو بازی برای ایکس باکس وان و دو بازی برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰) را در ماه مارس به صورت رایگان در اختیار کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو قرار داد. حال با آغاز ماه آپریل، عناوین جدید و رایگان دیگری به این سرویس اضافه شده اند که کاربران تنها با یک بار کلیک بر روی گزینه دانلود، می توانند همیشه به این عناوین دسترسی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

عناوین رایگان ماه آپریل شبکه ایکس باکس لایو مشخص شد

کم کم به اتمام ماه مارس امسال نیز نزدیک می شویم و مایکروسافت ۴ عنوان ویدیویی را (دو بازی برای ایکس باکس وان و دو بازی برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰) را در ماه مارس به صورت رایگان در اختیار کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو قرار داد. حال با آغاز ماه آپریل، عناوین جدید و رایگان دیگری به این سرویس اضافه شده اند که کاربران تنها با یک بار کلیک بر روی گزینه دانلود، می توانند همیشه به این عناوین دسترسی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، طبق روال همیشه، کمپانی مایکروسافت ۴ بازی جدید دیگری را در ماه آپریل در اختیار کاربران گلد سرویس ایکس باکس لایو قرار می دهد که این چهار بازی به صورت مساوی بین دو کنسول نسل هشتم و هفتم (ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰) تقسیم شده است. طبق لیست منتشر شده توسط بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، در صورتی که شما یکی از کاربران گلد شبکه Xbox Live باشید، می توانید دو The Wolf Among Us و Sunset Overdrive را بر روی کنسول ایکس باکس وان به صورت رایگان تجربه کنید.

دارندگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰ نیز در ماه آپریل می توانند دو بازی Dead Space و Saints Row IV را به صورت رایگان در کنسول خود بازی کنند. البته این دو بازی ذکر شده به کمک قابلیت Backwards Compatibility، بر روی کنسول ایکس باکس وان نیز قابل اجرا می باشند. بنابراین دارندگان کنسول Xbox One، در ماه آپریل می توانند ۴ بازی از سوی کمپانی مایکروسافت هدیه بگیرند.

ویژگی Backwards Compatibility به گیمرها و دارندگان کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان این قابلیت را فراهم می کند که بتوانند عناوین قدیمی و پرطرفدار قدیمی کنسول ایکس باکس ۳۶۰ را، بر روی کنسول Xbox One بازی کنند. در صورتی که شما در گذشته نسخه ایکس باکس ۳۶۰ یک عنوان محبوب و قدیمی (این بازی باید در لیست عناوین قابلیت پشتیبانی از نسل قبل حضور داشته باشد) را خریداری کرده باشید، می توانید به صورت رایگان نسخه ایکس باکس وان بازی را نیز داشته باشید. در غیر این صورت، باید ابتدا نسخه نسل هفتم بازی مورد نظر را خریداری کرده و سپس مراحل این قابلیت را طی کنید.

کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو از مزایای زیادی برخوردار هستند. برای عضویت در این شبکه به عنوان کاربر گلد، باید اشتراک کاربران ویژه را خریداری کنید. این اشتراک به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله در فروشگاه رسمی کمپانی مایکروسافت به فروش می رسد. شایان به ذکر است که به دلیل آعاز جشنواره بهاری کمپانی مایکروسافت، اشتراک یک ماهه کاربران گلد تنها با قیمت ۱ دلار در فروشگاه رسمی مایکروسافت قابل خریداری می باشد. این تخفیف در حال حاضر قابل استفاده است و هنوز جزئیاتی از اتمام این تخفیف در دسترس نیست. بنابراین فرصت را از دست نداده و برای عضویت در این سرویس ویژه، هم اکنون دست به کار شوید.

همچنین هنوز شما گیمرها و دارندگان کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ می توانید عناوین رایگان ماه مارس سال میلادی ۲۰۱۶ را دریافت کنید. در حال حاضر تنها ۴ روز فرصت دارید که نسخه ایکس باکس وان بازی Sherlock Holmes: Crimes & Punishments و نسخه ایکس باکس ۳۶۰ بازی Borderlands را دریافت کنید. همچنین عنوان محبوب Lords of the Fallen تا ۱۵ آپریل سال میلادی ۲۰۱۶ برای کنسول ایکس باکس وان به صورت رایگان در دسترس می باشد. پس فرصت را از دست ندهید و هم اکنون برای دریافت عناوین ذکر شده اقدام کنید.

در زیر می توانید لیست عناوین رایگان ماه آپریل شبکه بزرگ ایکس باکس لایو را مشاهده کنید.

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس وان:

  • The Wolf Among Us - از ۱ آپریل تا ۳۰ آپریل (مصادف با جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ تا شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵)
  • Sunset Overdrive - از ۱۶ آپریل تا ۱۵ می (مصادف با شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ تا یک ‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰:

  • Dead Space - از ۱ آپریل تا ۱۵ آپریل (مصادف با جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ تا ‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵)
  • Saints Row IV - از ۱۶ آپریل تا ۳۰ آپریل (مصادف با شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ تا شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵)

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عناوین رایگان شده این ماه شبکه ایکس باکس لایو چیست؟ آیا انتظار رایگان شدن چنین عناوینی را داشته اید؟ کدام از عناوین بالا را به صورت رایگان دریافت می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر