گلکسی نوت 6 به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود

طبق تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، ظاهرا کمپانی سامسونگ فبلت گلکسی نوت 6 خود را به نمایشگری 5.8 اینچی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند.

گلکسی نوت 6 به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود

سامسونگ احتمالا طی ماه آگوست یا سپتامبر سال جای از فبلت گلکسی نوت 6 خود پرده‌برداری خواهد کرد. در این علیرغم اینکه هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی این فبلت باقی مانده، هر روز شاهد انتشار شایعات زیادی در رابطه با آن هستیم. با توجه به شایعات پیشین ارائه شده در مورد این محصول، انتظار داشتیم که دستگاه به صفحه نمایشی 5.7 اینچی و باتری 3100 میلی آمپر ساعتی مجهز شود. اما به نظر می‌رسد که اطلاعات پیشین صحت نداشته و سامسونگ تدابیر جدیدی را برای فبلت گلکسی نوت 6 خود در نظر گرفته است.

به گزارش کلیک، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که فبلت گلکسی نوت 6 خود را به صفحه نمایشی 5.8 اینچی مجهز کرده و از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در این محصول استفاده کند. همچنین این فبلت به سنسور دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز می‌شود که دقیقا مشابه با سنسور 12 مگاپیکسلی گوشی گلکسی S7 است. از نظر سیستم روی چیپ (SoC) احتمال تجهیز این فبلت به تراشه اسنپدراگون 820، اسنپدراگون 823 و یا اگزینوس 8890 وجود دارد و در این رابطه هیچ اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

بسیاری از افراد عقیده دارند که فبلت گلکسی نوت 6 برای اولین بار به اسکنر عنبیه چشم کاربر مجهز می‌شود، اما در رابطه با این موضوع هم هنوز خبر دقیق‌تری منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ فبلت گلکسی نوت 6 خود را به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید N بهره‌مند می‌کند و احتمال معرفی این محصول در دو نسخه مختلف با نمایشگرهای متفاوت نیز وجود دارد.

بنابراین با توجه به جدیدترین خبرهای مرتبط با فبلت گلکسی نوت 6، احتمالا این محصول به صفحه نمایشی 5.8 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل و باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

منبع: slashgear

ارسال نظر