توضیحات اختصاصی نمایندگی سامسونگ در ایران درباره گلکسی نوت ۷

گلکسی نوت ۷  که به زودی در ایران عرضه می‌شود، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که توجه زیادی را به خودش جلب نموده است. 

توضیحات اختصاصی نمایندگی سامسونگ در ایران درباره گلکسی نوت ۷

به گزارش کلیک، گلکسی نوت ۷، گوشی جدید سامسونگ است که احتمالا شهریور ماه به طور رسمی وارد بازار ایران می‌شود. این گوشی، به دلیل ویژگی‌های قابل توجهی که داشته باعث شده تا به سراغ نمایندگی سامسونگ در ایران برویم و از آن‌ها بخواهیم در مورد این مدل توضیحات بیشتری بدهند.

از جمله بارزترین‌ها ویژگی‌های گلکسی نوت ۷، اسکنر چشم است. اسکنر چشم پیش از این نیز وجود داشته، اما این برای اولین بار است که در یک اسمارت‌فون کاربردی شده‌است. اسکنر چشم گلکسی نوت ۷، که تقریبا غیرقابل کپی کردن است، در اسکن کردن چشم فریب نمی‌خورد. این اسکنر می‌تواند چشم مصنوعی، دوقلوهای همسان و عکس گرفته شده از چشم را تشخیص بدهد.

گلکسی نوت ۷ در فرایند اسکن کردن، از تکنولوژی مادون قرمز استفاده می‌کند و هیچ ضرری برای چشم ندارد. به این خاطر که اگر فاصله‌اش با چشم از ده سانتی‌متر- فاصله استانداری که مادون قرمز می‌تواند به بدن تابانده شود- کمتر شود، خود به خود عمل نخواهد کرد.

این گوشی دو سنسور مادون قرمز دارد. یکی آن را می‌تاباند و دیگری اثر تابش را دریافت می‌کند. به همین دلیل، عمق عنبیه هم اسکن می‌شود و به شکل یک کد دیجیتال بسیار خاصی در می آید که بعدا از آن استفاده می‌شود. به این ترتیب اطلاعات ذخیره شده به هیچ عنوان قابل هک شدن نیستند.

عرضه محصولات با شماره‌های متوالی، ممکن است باعث سوتفاهم در بازار و میان مردم شود، چرا که این تصور به وجود می‌آید که محصول جدید از تکنولوژی بهتره برخوردار است. شرکت سامسونگ بعد از تولید گلکسی نوت۵، نوت ۷ را ارائه کرده است تا این نوع برداشت‌ها جلوگیری کند.

در این مدل هدست VR جدیدی طراحی شده که دکمه Home به آن اضافه شده، لنز و زاویه دید آن نیز بازتر شده است.

نسخه اندروید این گوشی ۶۰۱ است. مموری پایه‌ آن ۶۴ گیگابایت است و ۲۵۶ گیگابایت micro SD را ساپورت می‌کند.

از ویژگی‌های جالب گوشی جدید سامسونگ این است که وقتی گوشی خیس باشد می‌توان با قلم از آن استفاده کرد.

ارسال نظر