شباهت زیاد گوشی گلکسی نوت ۸ به گلکسی اس ٨

اخیرا تصاویری از پنل صفحه نمایش گوشی گلکسی نوت ٨ لو رفته است. این تصاویر نشان می دهند که طراحی پرچمدار آینده کمپانی سامسونگ بسیار شبیه به گوشی گلکسی اس ٨ است.

شباهت زیاد گوشی گلکسی نوت ۸ به گلکسی اس ٨

به گزارش کلیک، در روزهای اخیر شایعات و اخبار مربوط به گوشی گلکسی نوت ۸ در میان وبسایت های خبری منتشر شده است. برخی از این وبسایت های خبری اشاره ای به تاریخ رونمایی رسمی از این گوشی داشته اند و بعضی دیگر درباره طراحی آن جزییاتی را ارائه دادند. روز گذشته تصاویر جدیدی از پنل گلکسی نوت ۸ سامسونگ در میان وبسایت های خبری منتشر شده است این تصاویر اخبار جدیدی را درباره طراحی جدیدترین پرچمدار سامسونگ به ما داده است. به نظر می رسد این پنل های تصویر بسیار شبیه به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بوده و در واقع نسخه بزرگتر آن ها به حساب می آید.

اگرچه اظهار نظر درباره این طراحی به عنوان آخرین نسخه طراحی برای گلکسی نوت ۸ کمی زود است چرا که در تصویر نیز کاملا مشخص است، این پنل تنها یک نمونه اولیه از جدیدترین پرچمدار سامسونگ به شمار می آید. اما می توان به عنوان یک مبنا برای طراحی ظاهری گلکسی نوت ٨ در نظر گرفت البته این نکته را باید در نظر داشت که طراحی زیبای سری گلکسی اس سامسونگ بر روی طراحی سری نوت تاثیرگذار خواهد بود و این نکته ی دور از انتظاری نیست.سامسونگ در این طراحی دکمه فیزیکی اصلی گوشی را حذف کرده و حاشیه های بخش های بالایی و پایینی گوشی را نازک تر کرده است. همچنین این صفحه نمایش از کناره ها خمیده بوده و سامسونگ نام طراحی جدید صفحه نمایش خود را صفحه نمایش بی نهایت (Infinity Display) نامیده است. درحالی که اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به ترتیب ۵.۸ و ۶.۲ اینچ است، شایعات و شواهد مختلف نشان می دهند که صفحه نمایش ۶.٣ اینچی در انتظار گوشی هوشمند گلکسی نوت ٨ است. همچنین این نمونه اولیه نشان می دهد که گوشی گلکسی نوت ٨ کمی از گوشی آیفون ٧ پلاس کشیده تر خواهد بود.

بدون شک گلکسی نوت ٨ با ویژگی های جدیدی ارائه خواهد شد که می توان به استفاده از قلم استایلوس ارتقا یافته، ویژگی های نرم افزاری بیشتر و احتمالا استفاده از ساختار دوربین دوگانه اشاره کرد. البته هنوز هیچ کدام از اطلاعات و جزییات منتشر شده به صورت رسمی تایید نشده و در حد یک نمونه اولیه از مشخصات گوشی در نظر گرفته می شوند. باید تا روزهای آینده و انتشار خبرهای تکمیلی از این پرچمدار جدید سامسونگ منتظر ماند.

ارسال نظر