قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۸ در ایران چقدر خواهد بود؟

رسانه کلیک – سوال بسیاری از کاربران ایرانی این است که قیمت گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ در بازار ایران چقدر خواهد بود؟ با کلیک همراه باشید تا از قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۸ در بازار ایران آگاه شوید.

قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۸ در ایران چقدر خواهد بود؟

به گزارش کلیک ، غول کره‌ای صنعت موبایل، شرکت سامسونگ از جدیدترین موبایل هوشمند پرچمدار خود از خانواده نوت با نام سامسونگ گلکسی نوت ۸ رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی نوت ۸ با سخت افزار قدرتمند، نرم افزار بروز و طراحی زیبا دارای قیمت ۹۳۰ دلار است که نسبت به گلکسی نوت ۷ با قیمت ۷۵۰ دلار دارای قیمت بالاتری است و رقیبی سرسخت برای نسل آینده آیفون یعنی آیفون ۸ شناخته می‌شودکه می‌تواند فروش بسیار بالایی در میان گوشی‌های اندرویدی بالارده داشته باشد.

مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی نوت ۸ به شرح ذیل است:

  • پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۸۹۵ با فرکانس ۲٫۳ و ۱٫۷ گیگاهرتز (نسخه قابل عرضه در ایران)
  • پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP20
  • صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس با لایه محافظتی گوریلا گلس نسخه ۵٫۰ و قابلیت تاچ سه بعدی و صفحه نمایش Always-on با فناوری HDR10
  • ۶ گیگابایت حافظه رم
  • ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت کارت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت با استفاده از کارت حافظه جانبی (احتمال بالای عرضه نسخه ۶۴ گیگابایت در بازار ایران)
  • دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی و دیافراگم ۱٫۷ و ۲٫۴ همراه با فلش LED دوگانه و قابلیت فوکوس اتوماتیک
  • دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱٫۷
  • باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و پشتیبانی از شارژ وایرلس
  • دارای قلم مخصوص S PEN جدید و پیشرفته، قابلیت پشتیبانی از سامسونگ دکس و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱٫۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه
  • سیستم عامل اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا همراه با رابط کاربری Grace UX

طبق اطلاعات منتشر شده، عرضه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۸ در برخی نقاط جهان قرار است از ۲۴ شهریور ماه آغاز شود و پیش فروش آن چند روز قبل از عرضه رسمی آغاز خواهد شد اما با توجه به عادت سامسونگ در عرضه گوشی‌های پرچمدار در بازار ایران باید گفت که گلکسی نوت ۸ نسخه اگزینوس ۸۸۹۵ در روزهای پایانی شهریور ماه با قیمتی فضایی در حدود ۶ تا ۷ میلیون تومان بدون گارانتی و به صورت محدود وارد بازار ایران خواهد شد. همچنین پیش فروش این اسمارت فون در یکی از فروشگاه‌های بزرگ آنلاین کشور که احتمالا همچون گلکسی نوت ۷ و گلکسی اس ۸ فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خواهد بود، همراه با هدایایی از جمله کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایت و یک پد شارژ بی‌سیم انجام خواهد گرفت.

طبق بررسی‌های انجام شده و با توجه به افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت سامسونگ گلکسی نوت ۸ نسبت به سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس، گلکسی نوت ۸ به صورت رسمی و همراه با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه پس از یک روز از اتمام پیش فروش با قیمتی در حدود ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در سه رنگ مشکی، طلایی و خاکستری ارکیده وارد بازار ایران خواهد شد و برای افرادی که در فرصت‌های ویژه اعلام شده از سوی سامسونگ این گوشی را خریداری کنند یک کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایت یا پد شارژ بی‌سیم با ارائه فاکتور خرید و جعبه موبایل از طریق مراکز دریافت هدیه تحویل بگیرند.

ارسال نظر