آیا گلکسی نوت ۸ از بنچمارک AnTuTu سربلند بیرون آمد؟

رسانه کلیک - وبسایت بنچمارک AnTuTu نتایج و امتیازات گوشی گلکسی نوت ۸ را ارائه کرده است. مقایسه بنچمارک این گوشی را با اسمارت فون گلکسی اس ۸ می‌توانید در این مطلب بخوانید.

آیا گلکسی نوت ۸ از بنچمارک AnTuTu سربلند بیرون آمد؟

بدون شک پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ (Galaxy Note 8) دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است که این گوشی را از سایر گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند اما نتایج بنچمارک منتشر شده توسط سایت بنچمارک AnTuTu درباره عملکرد و کارایی تراشه‌های سخت‌افزاری، باعث بروز دیدگاه متفاوتی نسبت به این گوشی می‌شود. امتیازات منتشر شده درباره گوشی گلکسی نوت ۸ نشان می‌دهند که این گوشی کند‌تر از گلکسی اس ۸ خواهد بود که می تواند دلایل زیادی برای این امر وجود داشته باشد.

گلکسی نوت ۸ در همان معیاری که گلکسی اس ۸ آنالیز و تجزیه و تحلیل شده بود توانست امتیاز ۱۷۹۰۰۰ را از وبسایت AnTuTu دریافت کند درحالی که گلکسی اس ۸ در همین معیار امتیاز بیشتر از ۲۰۰ هزار را دریافت کرده بود. با وجود رم ۶ گیگابایتی در گلکسی نوت ۸، این گوشی نتایج ناامید‌کننده‌ای را در وبسایت بنچمارک AnTuTu ارائه داده است. اگر از خودتان این سوال را می‌پرسید که کدام مدل از چیپست‌ها، قدرت پردازشی گوشی گلکسی نوت ۸ را بر عهده دارد؟ باید بگوییم که پرچمدار بعدی سامسونگ مجهز به تراشه Exynos 8895 و پردازنده گرافیکی Mali-G71 است. وجود شش گیگابایت رم در گلکسی نوت ۸ صرفا برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که بتوانند به صورت همزمان از برنامه‌ها و Task‌ها استفاده کنند.

1th pic

امتیازات بنچمارک‌ها یک سنجش مطمئن هستند تا نسبت به گوشی هوشمند مورد نظر خود چشم‌انداز خوشایندی داشته باشیم و قدرت سخت‌افزاری گوشی را بر اساس معیار‌ها و امتیازات بنچمارک‌ها تجزیه و تحلیل کنیم. البته این امکان وجود دارد که رابط کاربری گوشی هوشمند (UI) با معیار‌های بنچمارک‌گیری بهینه نباشد و از این رو ممکن است شاهد نتایج ضد و نقیضی از وبسایت‌های بنچمارک درباره گوشی هوشمند مورد نظر باشیم. انتظار می‌رود گوشی گلکسی نوت ۸ با یک رابط کاربری جدید و بهینه‌سازی شده با نمایشگر ۶٫۳ اینچی Super AMOLED معرفی و عرضه شود.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده از بنچمارک AnTuTu، نمایشگر گلکسی نوت ۸ دارای رزولوشن ۲۲۲۰X1080 خواهد بود. این رزولوشن به صورت پیش فرض فول اچ‌دی پلاس است. کاربران می توانند صفحه را به ۱۴۴۰ × ۲۹۶۰ یعنی کیو اچ‌دی پلاس نیز تغییر دهند. نوت ۸، دارای ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همانند GFXBench، بنچمارک انتوتو نیز حرفی از دوربین دوگانه نزده است. بنابراین انتظار میرود که این پرچمدار دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. اندروید ۷٫۱٫۱ نیز به طور پیش فرض بر روی گوشی نصب است.

2th pic

گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ روز ۲۳ آگوست (۱ شهریور) توسط شرکت سامسونگ معرفی خواهد شد.

ارسال نظر