شکست عجیب و دور از انتظار دوربین آیفون ۷ در مقابل گلکسی S7 Edge

در مقایسه دوربین دو پرچم دار برندهای سامسونگ و اپل دوربین S7 edge، پرچم دار سامسونگ در مقام اول و دوربین آیفون ۷، پرچم دار اپل با فاصله زیادی از گلکسی S7 Edge در جایگاه دوم ایستاد.

شکست عجیب و دور از انتظار دوربین آیفون ۷ در مقابل گلکسی S7 Edge

به گزارش کلیک، به عقیده بسیاری از کارشناسان کیفیت تصاویری که با دوربین گوشی گلکسی S7 edge ثبت شده اند بهتر از تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی آیفون ۷ است اما اکثر این کارشناسان در مقابل تفاوت خیره کننده این تصاویر با یکدیگر بهت زده شده اند. در آزمایش صورت گرفته توسط یک گروه تحقیقاتی دوربین گوشی های گلکسی S7 edge، آیفون ۷ف ال جی G5 و آیفون ۶را در ۶ حالت مختلف مورد آزمایش و بررسی قرار دادند و در مقابل کاربران یک سایت نمایش دادن و از آن ها خواستند تا به این تصاویر رای دهند. در این رای گیری که حدود ۲۶۴۷۵ نفر شرکت کردند، دوربین گلکسی S7 edge توانست در حدود بیش از ۲/۳ از این تعداد رای را به خود اختصاص دهد.

دوربین گوشی آیفون ۶ در جایگاه دوم این رای گیری قرار گرفت. البته تعداد رای های اخذ شده برای دوربین آیفون ۷ بسیار کمتر از تعداد رای هایی بود که برای دوربین گلکسی S7 edge دریافت شده بود. با ابن وجود دوربین آیفون ۷ توانست جایگاه دوم را البته با فاصله زیاد از دروبین گلکسی S7 edge به خود اختصاص دهد.

تعداد رای های اخذ شده برای دوربین های گوشی های آیفون ۶ و ال جی G5 تقریبا نزدیک به تعداد رای های اخذ شده برای دوربین گوشی آیفون ۷ بود. این گوشی ها به ترتیب با تعداد رای ۴۷۴۹ و ۴۰۰۶ در جایگاه سوم و چهارم این رای گیری قرار گرفتند. اگرچه به عقیده بسیاری از کارشناسان دوربین این گوشی ها تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت کرده اند و تصویر هر کدام به نوبه خود بسیار با کیفیت است اما بنا به عقیده کاربران دوربین گوشی گلکسی S7 edge تصاویر بسیار با کیفیت تری ثبت کرده است. البته این گروه تحقیقاتی در نظر دارد تا آزمایش دیگری بر روی میزان سرعت و کارآریی دوربین این گوشی ها برای ثبت تصاویر انجام دهد که نتایج آن منتشر خواهد شد. در زیر تعدادی از تصاویر ثبت شده با هر کدام از این دوربین ها را در ۶ موقعیت برای علاقه مندان به نمایش گذاشته ایم.

موقعیت اول: فضای باز در کنار برکه آب

تصویر برکه آب

موقعیت دوم: تصویر غذا

تصویر غذا

موقعیت سوم: نمای ساختمان

 نمای ساختمان

موقعیت چهارم: نمای دریا در غروب

نمای دریا در غروب

موقعیت پنجم: نمای ساختمان و طبیعت در یک بعد ازظهر آفتابی

نمای ساختمان و طبیعت در یک بعد ازظهر آفتابی

موقعیت ششم: نمای یک ساختمان در شب

ارسال نظر