عرضه‌ی گلکسی اس ۸ اکتیو با بدنه‌ی مقاوم‌تر

به تازگی اخبار و تصویری از مدل جدید گلکسی اس ۸ با نام اکتیو در میان وبسایت‌های خبری منتشر شده است که نشانه‌های ورود گلکسی اس ۸ اکتیو را به بازار‌های جهانی مشخص می‌کند

عرضه‌ی گلکسی اس ۸ اکتیو با بدنه‌ی مقاوم‌تر

به گزارش کلیک، هنوز هیچ تصویری درباره‌ی طراحی گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو به بیرون درز نکرده است حتی هیچ نیم نگاهی از چگونه ظاهر شدن این گوشی در روز رسمی معرفی و اعلام نداریم. بر اساس سابقه‌ی کمپانی سامسونگ در زمینه‌ی عرضه‌ی مدل جدید از آخرین پرچمدار خود، به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ قصد دارد مدل جدیدی از گلکسی اس ۸ با نام اکتیو و با بدنه‌ی سخت‌تر و مقاوم‌تر را روانه‌ی بازار کند.

کنسرسیوم Wireless Power این احتمال را می‌دهد که گلکسی اس ۸ اکتیو به زودی معرفی خواهد شد و به نظر می‌رسد که این گوشی جدید بسیار شبیه به گوشی LG G6 است.

گوشی LG G6 در بسیاری از جنبه‌ها از لحاظ ظاهر شبیه به گوشی گلکسی اس ۸ است با این تفاوت که بدنه‌ی اسپرت سخت‌تری نسبت به گلکسی اس ۸ دارد. به همین دلیل گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو با بدنه‌ی سخت‌تر بسیار شبیه به گوشی LG G6 است. گوشی هایی که از بدنه‌ی سخت‌تر و بزرگ‌تر در جهت محافظت از صفحه نمایش استفاده می‌کنند کار غیر معمول و منطقی انجام نمی‌دهند. بنا به گفته‌ی کنسرسیوم Wireless Power این خبر جزو اولین خبر‌های مربوط به گلکسی اس ۸ اکتیو می‌باشد.

1th pic

امروز تصویری از گلکسی اس ۸ اکتیو در میان وبسایت‌های خبری منتشر شده است. این تصویر توسط کنسرسیوم Wireless Power، گروهی که مسئول استاندارد شارژ بی‌سیم Qi بوده، انتشار یافته است. باتوجه به منبع باید این تصویر را واقعی محسوب کرد. در این گوشی هوشمند خبری از نمایشگر منحنی نبوده و پنل مسطح جایگزین آن شده است. از آنجا که کنسرسیوم Wireless Power این تصویر را منتشر کرده، ما مطمئن هستیم که گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو از سیستم شارژ بی سیم و همچنین از تمامی شارژر‌های بی سیم پشتیبانی خواهد کرد. در جزییات دیگر از این گوشی، گلکسی اس ۸ اکتیو فقط در بازار‌های آمریکا به فروش خواهد رسید همچنین اس ۸ اکتیو نیز به نمایشگر ۵.۸ اینچی از نوع AMOLED مجهز خواهد شد که البته شاید لبه‌های نمایشگر این مدل، خمیده نباشند. پردازنده‌ی گلکسی اس ۸ اکتیو همانند مدل معمولی این محصول، اکسینوس ۸۸۹۵ یا اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین پشتی و جلویی این دستگاه به ترتیب ۱۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

2th pic

پیش از این در برخی از شایعات گفته‌ شده بود که این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-G892A در دست ساخت است. همان‌طور که در تصویر افشا شده از گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو مشاهده می‌کنید،این گوشی در واقع مدل تخت گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ است که از بدنه‌ای با ضخامت بیشتر و سخت‌تر بهره می‌برد تا بدین طریق در برابر ضربه‌های احتمالی مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. با این وجود ما بسیار خوشحال هستیم که می‌دانیم گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر این،کمپانی سامسونگ در صفحه نمایش گلکسی اس ۸ اکتیو از چند لایه‌ی پلاستیکی به جای Gorilla Glass 5 استفاده کرده است چرا که ماندگاری و دوام پلاستیک بیشتر از شیشه است. اما می‌تواند بیشتر در معرض خط و خش بوسیله‌ی کلید، سکه و حتی چاقو قرار بگیرد.

ارسال نظر