اعلام نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی اس ۸

حالا که سامسونگ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رونمایی شده اند، وقت آن رسیده که نگاهی جدی به تغییراتی که از سال گذشته تاکنون در دنیای اسمارت فون ها رخ داده است بیاندازیم.

اعلام نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی اس ۸

به گزارش کلیک ، سامسونگ اخیرا با مشکلات متعددی مانند شکست تاسف بار نوت ۷ و مشکلات مالی با دولت کره روبه رو بوده است. بنابراین گلکسی S8 بخش عمده ای از تلاش این شرکت برای به دست آوردن اعتماد مجدد سرمایه گذاران و مصرف کنندگان خواهد بود. به این منظور، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس باید همه چیز را بهبود ببخشند.

این غول فناوری کره ای امسال ارتقاء زیادی به دو پرچم دار خود داده است. امروز هم موفق شدیم تا به نتایجی در مورد بنچمارک نسخه بین المللی این گوشی دست یابیم.

نگاه اولیه به نتایج بنچمارک نشان می دهد که سامسونگ هم چنان تاج پادشاهی را در جهان اندروید حفظ خواهد کرد. البته به خاطر داشته باشید که هنوز هیچ گوشی هوشمندی با پردازنده ۱۰ نانومتری برای تست در دسترس نیست و تنها اسمارت فون موجود با پردازنده ۱۰ نانومتری سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم است. به جز این گوشی، تمام گوشی های دیگر از پردازنده ای ۱۴ نانومتری بهره می برند که تاثیر قابل توجهی بر نتایج نهایی دارد.

اگزینوس ۸۸۹۵ آخرین سری از پردازنده هایی است که سامسونگ مورد استفاده قرار داده که ویژگی های آن شامل دو مجموعه چهار هسته ای Cortex A53 و Mongoose M1 با سنجش زمای ۱٫۷ و ۲٫۵ گیگاهرتز می باشد. کارت گرافیک آن هم یک Mali G71 با فرکانس ۵۵۰ مگاهرتز است.

در حال حاضر می توانیم نگاهی مختصر به چیزی که از سامسونگ گلکسی اس ۸ انتظار می رود بیاندازیم. نتایج سامسونگ گلکسی اس ۸ در بنچمارک Antutu نشانگر این بود که عملکرد این گوشی با پردازنده ای ۱۰ نانومتری قابل قبول است. اس ۸ توانست تمام اسمارت فون های سال ۲۰۱۶ را شکست دهد اما از پس آیفون ۷ بر نیامد. اپل پردازنده خود را به طور قابل توجهی بهبود داده است. پردازنده A10 Fusion اولین پردازنده از کوپرتینو با ویژگی چهار هسته ای است. سامسونگ هم چنین مقدار رم را برای گلکسی S8 افزایش نداد، نکته ای که کاربران امیدوار بودند به لطف حضور پردازنده ۱۰ نانومتری تغییر کند.

شاید دیگر عملکرد مانند گذشته نقش عمده ای را در گلکسی اس ۸ ایفا نمی کند، چرا که قابل توجه ترین ارتقاء این گوشی طراحی آن است. سامسونگ حس طراحی خود را به فاصله تنها یک سال بهبود فراوانی بخشیده است. کاهش حاشیه های بالا و پایین گلکسی S8، همراه با یک پنل کاربری خیره کننده و بدون حضور دکمه خازنی، نگاه مینیمالیستی شگفت انگیزی به اس ۸ داده است. در واقع، این گوشی یکی از بهترین گوشی های هوشمند طراحی شده موجود در بازار است که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را با اختلاف فراوان پشت سر می گذارد. در ادامه می توانید دیگر نتایج به دست آمده از بنچمارک ها را مشاهده کنید:

ارسال نظر