تصاویر لو رفته از قاب گلکسی S8

 در تصاویر لو رفته ای که از قاب گلکسی S8 لو رفته است ما شاهد وجود سه پورت بر روی این دستگاه هستیم، پورت جک سه میلیمتری هدفون، پورت شارژر و پورتی کاملاً متفاوت، این در حالی است که بسیاری از منابع خبری بر این باور بودند که در S8 جک سه میلیمتری هدفون حذف خواهد شد.

تصاویر لو رفته از قاب گلکسی S8

به گزارش کلیک ، هر هفته یا شاید بهتراست بگوییم هر روز رندر ها و تصاویر پیش نمایش بیشتری از گلکسی S8 مشاهده می کنیم، براساس اخباری که در روزهای اخیر به گوش رسیده بود،S8 نیز به تقلید از رقیب خود آیفون ۷ جک هدفون را حذف خواهد کرد ولی انگار پیش بینی ها درست از آب درنیامد و در گلکسی S8 نیز ما شاهد جک سه میلیمتری هدفون هستیم. علاوه بر این پورت، یک پورت شارژر و یک پورت دیگر نیز در تصاویر لو رفته از قاب این دستگاه مشاهده می شود.

در تصاویر لو رفته از قاب S8 طبق معمول ما شاهد سه دکمه فیزیکی در اطراف دستگاه هستیم، دکمه خاموش و روشن و دکمه های تنظیم صدا. نکته دیگری که در تصاویر لو رفته از این قاب مشاهده می شود این است که این گوشی هوشمند از دوربین دوگانه برخوردار نخواهد بود و نخواسته که در این زمینه مانند آیفون ۷ پلاس حرکت کند و ما شاهد جای دوربین و قاب دوربین در پشت این دستگاه به صورت ساده هستیم.

تصاویر لو رفته از قاب گلکسی S8

اگر به محل قرارگیری دکمه دقت کنید مشاهده می کنید که سه پورت در این دستگاه قرار دارد، اگر سه پورت بر روی این دستگاه قرار داشته باشد بی شک یکی از این پورت ها برای جک هدفون است و دیگری برای Type-C USB، و احتمال می رود گزینه سوم برای خروجی های اسپیکر باشد. استفاده از Type-C USB نشان می دهد که سامسونگ خواسته است تا ارتباط این دستگاه با سایر دستگاه های الکترونیکی به راحتی صورت پذیرد.

براساس خبرهای درز کرده سامسونگ گلکسی S8 در ماه آوریل رونمایی می شود، این رونمایی در نیویورک صورت می‌پذیرد. باید صبر کرد و دید کدام حدس و گمان در رابطه با S8 جنجالی درست از آب در می‌آید.

ارسال نظر