انتشار تصاویر پیش ساخته از گلکسی S8 edge

به تازگی تصویر جدیدی از گلکسی S8 edge به صورت پیش ساخته و پیش فرض تهیه شده است که این تصاویر دید کلی نسبت به گلکسی S8 edge به ما می دهد و می توانیم شکل کلی دستگاه را تشخیص دهیم.

انتشار تصاویر پیش ساخته از گلکسی S8 edge

به گزارش کلیک ، تاکنون تصاویر لو رفته زیادی از دستگاه های گلکسی S8 و گلکسی S8 edge به نمایش گذاشته شده است و حتی قاب دستگاه S8 نیز به صورت پیش نمایش در برخی از سایت ها به نمایش در آمد، ولی حالا نوبت به گلکسی S8 edge رسیده است و طراحان نیز طرح های پیش نمایشی از این دستگاه ارائه داده اند.

تصاویر لو رفته از قاب گلکسی S8 edge نشان دهنده یک دوربین در پشت دستگاه است و این در حالی است که تاکنون اطلاعات درز کرده از این حکایت می کند که این دستگاه دارای دو دوربین یعنی دوربین دوگانه می باشد.

تصاویری که به صورت پیش فرض از گلکسی S8 edge ارائه شده است، تصاویر پیش ساخته، از صفحه نمایش لبه به لبه این دستگاه حکایت می کند که تاکنون اخبار لو رفته زیادی در این رابطه به گوشی رسیده است و با اطمینان می توان گفت که در گ لکسی S8 edge و S8 می توان صفحه نمایش لبه به لبه را مشاهده کرد. صفحه نمایش این دستگاه قسمت بالایی دستگاه را پوشش نداده است و این موضوع به این خاطر است که آرم کمپانی سامسونگ و دوربین جلو و اسپیکر های دستگاه در این ناحیه قرار می گیرند. دکمه هومی در این دستگاه مشاهده نمی شود ولی جک سه میلیمتری هدفون در این دستگاه حذف نشده است و پورت USB Type C نیز در این دستگاه قابل روئیت است.

تاکنون تصاویر بسیار زیادی از گلکسی S8 edge و گلکسی S8 لو رفته است و تمام این اخبار نشان می دهد که شکست قبلی سامسونگ باعث شده است که این کمپانی از عملکرد بسیار بهتری برخوردار باشد.

تصاویر پیش ساخته از گلکسی S8 edge

متأسفانه اندازه صفحه نمایش این دستگاه هنوز به صورت قطعی تائید نشده است و خبری از یک منبع نشان می دهد که این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و ۶٫۲ اینچی است و این در حالی است که منبعی دیگر از صفحه نمایش ۶ اینچی حکایت می کند. در گلکسی S8 نیز ما شاهد صفحه نمایش تخت هستیم زیرا در گلکسی S8 edge صفحه نمایش خمیده در گوشه ها مشاهده می شود. هم چنین به نظر می رسد که S8 از قیمت بهتری نسبت به گلکسی S8 edge برخوردار باشد و ارزان تر باشد.

باید به این نکته را نیز در نظر داشت که گلکسی S8 edge براساس اطلاعات لو رفته و تصاویر رندر شده دستگاه کوچکی نیست و بسیاری از کاربران نیز با دستگاه هایی در ابعاد بزرگ مشکل دارند، یعنی ممکن است این دستگاه مورد استقبال عموم قرار نگیرد.

ارسال نظر