گلکسی S8 هک شد؛ اجرای موفق Legend of Zelda در کهکشانی جدید سامسونگ

گلکسی S8 یا S8+ با GPU آدرنو ۵۴۰ یا مالی G71 (بسته به اینکه کدام مدل را خریداری کرده اید) به سادگی قادرند در حالت پایه GPU و CPU به اجرای بازی بپردازند.

گلکسی S8 هک شد؛ اجرای موفق Legend of Zelda در کهکشانی جدید سامسونگ

به گزارش کلیک، انتظار می رود اپلیکیشن های بازی اندروید در هر دو مدل حتی با محدود کردن وضوح تصویر به پایین ترین حد خود، به سادگی اجرا شوند و در عین تعجب خواهید دید با همین حالت پایه نیز قادرند بازی های قدرتمند محبوب شما را در گوشی اجرا کنند.
گلکسی S8 هک شده قادر است سه عنوان از Gamecube را به سادگی اجرا کند و واکنش های سریعی نسبت به حرکات کاربر از خود نشان دهد.

یکی از کاربران یوتیوب با نام GuruTechSupport در ویدئویی نشان داد که اگر کاربران انگشتان لاغری داشته باشند، به سادگی قادرند مانند یه جوی استیک واقعی در اجرای بازی ها از گلکسی S8 استفاده کنند. با اتصال یک کنترلر بلوتوثی به گوشی و استفاده از یک بریج شبکه، اتصال بین کاربران برقرار خواهد شد و کاربران می توانند به صورت گروهی برخی بازی ها را با گلکسی S8 تجربه نمایند.
در ادامه آن ویدئو، بازی هایی که با گلکسی S8 می توان اجرا کرد به نمایش در امد که عبارت بودند از :

• Super Smash Bros Melee
• Super Mario Sunshine
• Legend of Zelda: Wind Waker

در ادامه کاربر به معرفی امولاتوری که به اجرای بازی های کنسول در گلکسی S8 پرداخت و نام امولاتور را Dolphin Emulation عنوان کرد؛ او در ادامه عنوان کرد که این کار را در بالاتری نحد امنیتی انجام داده است چرا که اگر او را در حین هک بازی ها با گلکسی S8 و امولاتور فرد مسئولی ببیند، قطعا دستگیر خواهد شد.

البته با وجود اینکه از اجرای بی نقص و بدون لگ این سه بازی با گلکسی s8 مطمئن شدیم اما هنوز در مورد اجرای بقیه بازی ها با آن تردیدهایی وجود دارد.
نظر شما در این زمینه چیست؟

ارسال نظر