آپدیت جدید گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در اختیار کاربران قرار گرفت

رسانه کلیک - نزدیک به یک سال از عمر گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس می گذرد. با این حال آپدیت جدید گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در اختیار کاربران قرار گرفت. آپدیت جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به همراه آپدیت جدید گلکسی A8 پلاس دارای پچ امنیتی هستند.

آپدیت جدید گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در اختیار کاربران قرار گرفت

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت جدید گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را برای کاربران این دو دستگاه منتشر کرده است. علاوه بر آپدیت جدید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، بروزرسانی جدیدی برای گوشی هوشمند گلکسی A8 پلاس نیز منتشر شده است.

این آپدیت ها شماره مدل گوشی های گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و گلکسی A8 پلاس را به ترتیب به G9500ZCU2AQL2 و G9550ZCU2AQL2 و A730FXXU1ARA6 ارتقا می دهند. در آپدیت جدید گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس علاوه بر رفع مشکلات اندروید، پچ امنیتی ماه ژانویه نیز حضور دارد.

آپدیت جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

در حالی که آپدیت جدید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس همراه با پچ امنیتی ماه ژانویه در دسترس کاربران چینی قرار گرفته است، آپدیت جدید گلکسی A8 پلاس در کشور هند منتشر شده است.

آپدیت جدید گلکسی A8 پلاس

سامسونگ به تازگی از دو دستگاه گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس رونمایی کرده است. این دو گوشی هوشمند از نمایشگر بدون حاشیه بهره می برند و به دوربین سلفی دوگانه مجهز هستند ( گلکسی A8 2018 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین سلفی دوگانه ).

انتظار می رود سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 که ماه آینده برگزار می شود از پرچمداران جدید خود رونمایی کند. بر اساس شایعات، گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس از طراحی مشابهی با نسل قبل خود بهره می برند و نسخه بزرگ تر نیز به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود.

بروزرسانی های گلکسی S8 و S8 پلاس و آپدیت جدید گلکسی A8 پلاس به صورت OTA عرضه شده اند، به همین دلیل کاربران برای دریافت آن باید مدت زمان بیشتری نسبت به حالت معمول صبر کنند.

ارسال نظر