جدول فروش هفتگی بریتانیا | صدرنشینی Black Ops 3 ادامه دارد

در هفته ای که گذشت، کمپانی های بازی ساز بیشتر عناوین خودشان را با تخفیف های ویژه ای برای فروش قرار دادند و همین باعث افزایش فروش محصولاتشان شده است. به تازگی بر اساس گزارش منتشر شده توسط وب سایت معبتر چارت ترک، در هفته گذشته شاهد بازگشت عنوان فوق العاده محبوب Call of Duty Black Ops 3 به صدر جدول بودیم. گویا این بازی کمپانی اکتیویژن، در میان گیمرها رو به روز محبوب تر می شود چرا که توانسته بار دیگر به صدرنشینی خود در جدول فروش هفتگی کشور بریتانیا ادامه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

جدول فروش هفتگی بریتانیا | صدرنشینی Black Ops 3 ادامه دارد

به تازگی بر اساس گزارش منتشر شده توسط وب سایت معبتر چارت ترک، در هفته گذشته شاهد بازگشت عنوان فوق العاده محبوب Call of Duty Black Ops 3 به صدر جدول بودیم. گویا این بازی کمپانی اکتیویژن، در میان گیمرها رو به روز محبوب تر می شود چرا که توانسته بار دیگر به صدرنشینی خود در جدول فروش هفتگی کشور بریتانیا ادامه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، طبق ادعای وب سایت چارت ترک، میزان فروش بازی Call of Duty Black Ops 3 در هفته گذشته با 17 درصد کاهش رو به رو شده و با توجه به کاهش فروش این محصول، همچنان توانسته جایگاه خودش (در صدر جدول) حفظ کند! عنوان Lego Marvel Avengers که دو هفته گذشته به صورت رسمی منتشر شده بود، در هفته اول انتشار خود توانست به مدت یک هفته به صدرنشینی کال اف دیوتی بلک اپس 3 پایان دهد و خود را در جایگاه اول قرار دهد. این اتفاق فقط یک هفته رخ داد و پس از آن بازی Lego Marvel Avengers در رده دوم جدول قرار گرفت. این عنوان در این هفته با وجود کاهش فروش 35 درصدی، جایگاه خودش را در رده دوم جدول حفظ کرد.

بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز با احتساب تخفیف ویژه برای بازی FIFA 16، توانست فروش این بازی را نسبت به هفته گذشته افزایش دهد (26 درصد افزایش فروش) و این بازی بی نظیر را در رده سوم جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار دهد. بازی شاهکار Grand Theft Auto V نیز در این هفته با افزایش فروش رو به رو شد (33 درصد افزایش فروش) و به همین خاطر با دو پله صعود، در جایگاه چهارم این جدول جا گرفت.

در رده پنجم جدول نیز، بازی Star Wars: Battlefront قرار گرفت. کمپانی الکترونیک آرتز به علت تخفیف و پیشنهاد ویژه برای گیمرها، میزان فروش این بازی را نسبت به هفته گذشته 50 درصد افزایش داد و این بازی محبوب از رده هفتم به رده پنجم صعود پیدا کرد. بازی Tom Clancy's Rainbow 6: Siege (ساخته کمپانی یوبی سافت) نیز با افزایش 16 درصدی مواجه شد اما فروش این محصول در مقایسه با سایر عناوین کمتر بوده و به همین علت در این هفته، یک پله سقوط کرد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت. البته مدتی پیش کمپانی یوبی سافت با انتشار بروز رسانی جدید، بجای برطرف کردن مشکلات بازی، مشکلات این عنوان را بیشتر کرده و همین امر باعث ناراحتی و ناراضایتی گیمرها شده است. بدون تردید دلیل افزایش فروش ناچیز این بازی، به انتشار این بروز رسانی باز می گردد!

بازی Just Cause 3 نیز در هفته گذشته توانست با 5 درصد افزایش فروش مواجه شود و جایگاه خودش را نسبت به جدول هفته گذشته، بهتر کند! بنابراین این بازی توانست با یک پله صعود، در رده هفتم جدول جا بگیرد. بازی Fallout 4 که مدت ها پیش از لیست 10 بازی پرفروش هفتگی بریتانیا خارج شده بود، به لطف تخفیف های ویژه کمپانی بتسدا توانست به این لیست باز گردد. میزان فروش این بازی 67 درصد افزایش داشته و از رده پانزدهم به رده هشتم جدول صعود پیدا کرده است.

بازی بی نظیر Assassin's Creed: Syndicate هفته گذشته به لطف پیشنهاد ویژه و تخفیف های وسوسه انگیز کمپانی یوبی سافت توانست به لیست 10 بازی برتر هفته باز گردد! این عنوان در هفته گذشته از رده بیستم جدول به رده نهم جدول بازگشت. اگرچه این بازی با 2 درصد کاهش فروش رو به رو شد، اما در این هفته توانست جایگاه خودش را حفظ کند. میزان فروش بازی محبوب و دوست داشتنی Minecraft: Story Mode نیز 19 درصد کاهش یافت اما هیچ عنوانی قادر نبود که جایگاه این بازی را به دست بیاورد! بنابراین، بازی ماین کرافت در این هفته در رده دهم جدول باقی ماند و تغییری به خود ندید.

در زیر می توانید جدول ۴۰ بازی پرفروش این هفته کشور بریتانیا (اتمام: 13 فبریه سال میلادی ۲۰۱۶) را مشاهده کنید.

  1. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
  2. LEGO MARVEL AVENGERS
  3. FIFA 16
  4. GRAND THEFT AUTO V
  5. STAR WARS BATTLEFRONT
  6. TOM CLANCY'S RAINBOW 6: SIEGE
  7. JUST CAUSE 3
  8. FALLOUT 4
  9. ASSASSIN'S CREED: SYNDICATE
  10. MINECRAFT: STORY MODE
  11. DESTINY: THE TAKEN KING
  12. LEGO JURASSIC WORLD
  13. MINECRAFT: XBOX EDITION
  14. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION
  15. NARUTO SHIPPUDEN: ULTIMATE NINJA STORM 4
  16. HALO 5: GUARDIANS
  17. NEED FOR SPEED
  18. DISNEY INFINITY 3.0
  19. ASSASSIN'S CREED CHRONICLES
  20. WWE 2K16
  21. THE ELDER SCROLLS ONLINE
  22. RESIDENT EVIL ORIGINS COLLECTION
  23. FORZA MOTORSPORT 6
  24. RISE OF THE TOMB RAIDER
  25. UNCHARTED: THE NATHAN DRAKE COLLECTION
  26. TERRARIA
  27. JUST DANCE 2016
  28. DYING LIGHT: THE FOLLOWING
  29. LEGO DIMENSIONS
  30. LIFE IS STRANGE
  31. DIGIMON STORY: CYBER SLEUTH
  32. BATTLEFIELD HARDLINE
  33. THE SIMS 4
  34. DEADPOOL
  35. METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
  36. DYING LIGHT
  37. LEGO MARVEL SUPER HEROES
  38. KILLZONE: SHADOW FALL
  39. FOOTBALL MANAGER 2016
  40. BATMAN: ARKHAM KNIGHT

لازم به ذکر است که در هفته گذشته هیچ عنوان جدیدی منتشر نشد. بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 که دو هفته پیش توسط استودیوی Bandai Namco Entertainment ساخته و عرضه شد و در اولین هفته انتشار خود در جایگاه سوم جا گرفت، در این هفته به رده پانزدهم جدول سقوط پیدا کرد!

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در خصوص جدول فروش این هفته کشور بریتانیا چیست؟ به نظر شما کدام عنوان به صدرنشینی بازی Call of Duty: Black Ops 3 پایان خواهد داد؟ در چه روزی شاهد صدرنشین دیگر عناوین ویدیویی خواهیم بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Chart-Track

ارسال نظر