جدول فروش هفتگی بریتانیا | سلطنت به دست ارواح تاریک افتاد

همان طور که اطلاع دارید، با اتمام رسیدن یک هفته میلادی، وب سایت چارت ترک لیست ۴۰ بازی پرفروش در کشور بریتانیا را اعلام می کند. یک هفته نیز به اتمام رسید و لیست پرفروش ترین عناوین ویدیویی هفته گذشته در سراسر فضای مجازی منتشر گردید. در هفته ای که گذشت، نسخه سوم از مجموعه دارک سولز عرضه شد که حال و هوای جدول فروش هفتگی بریتانیا را عوض کرد! این عنوان پرطرفدار، در هفته اول انتشار خود توانست تنها در شبکه استیم بیش از ۵۲۰ هزار نسخه فروش داشته باشد و عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد. با این حال، بر اساس گزارش قابل دسترس، بازی دارک سولز ۳ توانست در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گیرد و رقابت و جذابیت این جدول را بیشتر از همیشه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

جدول فروش هفتگی بریتانیا | سلطنت به دست ارواح تاریک افتاد

یک هفته نیز به اتمام رسید و لیست پرفروش ترین عناوین ویدیویی هفته گذشته در سراسر فضای مجازی منتشر گردید. در هفته ای که گذشت، نسخه سوم از مجموعه دارک سولز عرضه شد که حال و هوای جدول فروش هفتگی بریتانیا را عوض کرد! این عنوان پرطرفدار، در هفته اول انتشار خود توانست تنها در شبکه استیم بیش از ۵۲۰ هزار نسخه فروش داشته باشد و عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد. با این حال، بر اساس گزارش قابل دسترس، بازی دارک سولز ۳ توانست در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گیرد و رقابت و جذابیت این جدول را بیشتر از همیشه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس جدول وب سایت معتبر چارت ترک، عنوان Dark Souls 3 در اولین هفته انتشار رسمی خود توانست جایگاه بازی فوق العاده Quantum Break را از آن خود کند و عملکرد تیم سازنده یعنی استودیوی فرام سافت ور را به نمایش گذاشت و قدرت کار خود را برای یک بار دیگر به گیمرهای سراسر دنیا ثابت کرد. پیش از این، استودیوی فرام سافت ور با عرضه بازی Bloodborne برای کنسول پلی استیشن ۴ و فروش بی نظیر آن، قدرت و حرفه خود را به رخ کشیده بود. میزان فروش نسخه سوم این مجموعه در مقایسه با عنوان Dark Souls 2 بیش از ۶۱ درصد افزایش یافته و گویا پیشرفت های قابل توجه ای در آخرین نسخه این مجموعه صورت گرفته است.

جدیدترین ساخته و اثر کمپانی یوبی سافت، عنوان Tom Clancy's The Division، این هفته با توجه به کاهش فروش ۴۰ درصدی، توانست از رده سوم به رده دوم جدول صعود کند و جایگاه خود را با صدر جدول (بازی دارک سولز ۳) کمتر از همیشه کند. بیشترین جهش این هفته نیز، مختص بازی EA Sports UFC 2 می باشد که به لطف تخفیف های ویژه در شبکه های مختلف، از رده هشتم به رده سوم جدول صعود کرد و میزان فروش آن در مقایسه با هفته گذشته، نزدیک ۶۴ درصد افزایش داشته است.

عنوان Quantum Break که هفته اول انتشار خود را طوفانی آغاز کرده بود و در زمان انتشار خود توانست رکورد پرفروش ترین بازی جدید کمپانی مایکروسافت را از آن خود کند، در این هفته با کاهش فروش ۶۴ درصدی رو به رو شد و به همین خاطر با سه پله سقوط، از رده اول به رده چهارم جدول رفت. بازی Dirt Rally که هفته گذشته برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (Xbox One و PlayStation 4) عرضه شد، همانند بازی کوانتوم بریک، به دلیل کاهش فروش ۶۶ درصدی نسبت به هفته گذشته، از جایگاه دوم، به جایگاه پنجم جدول سقوط پیدا کرد.

در رده ششم این هفته جدول فروش هفتگی بریتانیا، عنوان ویدیویی فار کرای پریمال قرار گرفت که متاسفانه در هفته جاری، فروش خوبی را تجربه نکرد و با یک پله سقوط مواجه شد. عنوان ورزشی محبوب کمپانی الکترونیک آرتز، فیفا ۱۶، که همیشه نام آن در لیست ۱۰ بازی پرفروش هفتگی بریتانیا مشاهده می شود، این هفته نیز با کاهش فروش رو به رو گردید. البته کاهش فروش این عنوان امری کاملا طبیعی است چرا که بازی FIFA 16، در اوایل مهر ماه سال ۱۳۹۴ برای کنسول های نسل هشتم و هفتم (ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴)، رایانه های شخصی و سایر پلتفرم ها منتشر شده است.

بازی Call of Duty Black Ops 3 نیز که دوران اوج خود را در اواخر سال میلادی ۲۰۱۵ به سر می برد، هر هفته با کاهش فروش مواجه می شود. این عنوان اکشن و زیبا با یک پله سقوط، در رده هشتم جدول جا گرفت. احتمال می رود که میزان فروش این بازی در هفته آینده افزایش پیدا کند چرا که کمپانی بزرگ و نامدار اکتیویژن، به تازگی فروش ویژه عناوین خود را در شبکه استیم آغاز کرده و در این جشنواره بزرگ، بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۳ با ۴۰ درصد کاهش قیمت، هم اکنون قابل خریداری می باشد.

فرانچایز محبوب Grand Theft Auto نیز از مدت ها پیش، جایگاه خود را در لیست ۱۰ بازی پرفروش بریتانیا محفوظ نگه داشته و هر هفته با نوسان های نسبتا جزئی، همچنان در این لیست حضور دارد. در هفته ای که به اتمام رسید، نسخه پنجم از مجموعه جی تی ای، فروش کمتری را تجربه کرد! بر اساس گزارشات، این بازی ویدیویی با سه پله سقوط، به جایگاه نهم جدول تنزل کرده است. Lego Marvel Avengers که همیشه برای قرار گیری در لیست پرفروش ترین ها تلاش می کند، این هفته تلاش آن به ثمر رسید و توانست با یک پله صعوط، در جایگاه دهم جدول قرار گیرد. متاسفانه میزان افزایش و یا کاهش فروش این بازی مشخص نشده و نمی توانیم در خصوص فروش آن اظهار نظر کنیم. اما این بازی دوست داشتنی بالاخره با تلاش های بسیار زیاد خود، توانست جایگاه بازی Star Wars Battlefront را در این هفته از آن خود کند. (در هفته گذشته، بازی Star Wars Battlefront در رده دهم جدول قرار داشت)

در زیر می توانید جدول ۴۰ بازی پرفروش این هفته کشور بریتانیا (اتمام: ۱۶ آوریل سال میلادی ۲۰۱۶) را مشاهده کنید.

  1. DARK SOULS III
  2. TOM CLANCY'S THE DIVISION
  3. EA SPORTS UFC 2
  4. QUANTUM BREAK
  5. DIRT RALLY
  6. FAR CRY PRIMAL
  7. FIFA 16
  8. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
  9. GRAND THEFT AUTO V
  10. LEGO MARVEL AVENGERS
  11. PLANTS VS ZOMBIES: GARDEN WARFARE 2
  12. STAR WARS BATTLEFRONT
  13. TOM CLANCY'S RAINBOW 6: SIEGE
  14. LEGO JURASSIC WORLD
  15. WWE 2K16
  16. MINECRAFT: XBOX EDITION
  17. MINECRAFT: STORY MODE
  18. NEW SUPER MARIO BROS. U + SUPER LUIGI
  19. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION
  20. DISNEY INFINITY 3.0
  21. DESTINY: THE TAKEN KING
  22. MXGP 2: THE OFFICIAL MOTOCROSS VIDEOGAME
  23. ASSASSIN'S CREED: SYNDICATE
  24. FALLOUT 4
  25. THE LEGEND OF ZELDA: THE WIND WAKER
  26. UNCHARTED: THE NATHAN DRAKE COLLECTION
  27. JUST CAUSE 3
  28. TRACKMANIA TURBO
  29. BATMAN: ARKHAM KNIGHT
  30. TERRARIA
  31. LEGO STAR WARS: THE COMPLETE SAGA
  32. NBA 2K16
  33. METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
  34. LEGO DIMENSIONS
  35. POKKÉN TOURNAMENT
  36. ANIMAL CROSSING: HAPPY HOME DESIGNER
  37. FORZA MOTORSPORT 6
  38. BLOODBORNE: GAME OF THE YEAR EDITION
  39. DONKEY KONG COUNTRY: TROPICAL FREEZE
  40. LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM

عناوین جدید هفته:

  • Dark Souls 3

مجموعه https://static3.click.ir/servev2/N2Y5Mgz5BzE1/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg دارک سولز در میان گیمرها به سختی و اعصاب خورد کنی معروف است! عنوانی که همیشه باعث خشم گیمرها شده چرا که شخصیت ها و دشمنان شما به راحتی کشته نمی شوند و شما باید از جان خودتان مایه بگذارید. سختی و به چالش کشیدن گیمرها در موفقیت این فرانچایز تاثیر به سزایی گذاشته و توانسته این مجموعه را در تمام دنیا مشهور کند. نسخه سوم از سری دارک سولز نیز چندی پیش با ایده های کاملا نوین، محیط های ترسناک و جدید، دشمنان قدرتمند و... عرضه شد و گویا در هفته اول، به فروش بسیار زیادی دست یافته است. این بازی، در تاریخ ۱۲ آوریل سال جاری میلادی (۲۰۱۶) مصادف با ۲۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. به علاوه، کمپانی فرام سافت ور قول عرضه بسته های الحاقی و محتواهای اضافه زیادی را برای این بازی محبوب داده که بر اساس گزارشات، اولین بسته الحاقی این عنوان، در ماه آگوست سال میلادی جاری عرضه می شود. سیزن پس بازی که با خرید آن می توانید به تمامی دی ال سی ها (بسته های الحاقی) و محتواهای اضافی بازی دسترسی داشته باشید نیز هم اکنون با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در شبکه های ایکس باکس لایو، پلی استیشن و استیم به فروش می رسد.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در خصوص جدول فروش این هفته کشور بریتانیا چیست؟ به نظر شما روند صدرنشینی نسخه سوم بازی دارک سولز ادامه خواهد داشت؟ رقابت هفته آینده میلادی را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Chart-Track

ارسال نظر