جدول فروش هفتگی بریتانیا | صدرنشینی The Division وارد هفته دوم شد

طبق روال همیشه، با اتمام یک هفته، لیست پرفروش ترین بازی های کشور بریتانیا منتشر شد و عنوان Tom Clancy’s The Division برای دومین هفته پی در پی صدرنشین این جدول شد. این عنوان بزرگ کمپانی یوبی سافت، دو هفته گذشته به صورت رسمی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شد و توانست فروش بسیار زیادی را تجربه کند. طبق ادعا یوبی سافت و سایر منابع معتبر، این عنوان رکورد پرفروش ترین بازی در سه ماهه اول سال را نیز شکسته و توانسته لقب پرفروش ترین عناوین کمپانی یوبی سافت را از آن خود کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

جدول فروش هفتگی بریتانیا | صدرنشینی The Division وارد هفته دوم شد

این عنوان بزرگ کمپانی یوبی سافت، دو هفته گذشته به صورت رسمی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شد و توانست فروش بسیار زیادی را تجربه کند. طبق ادعا یوبی سافت و سایر منابع معتبر، این عنوان رکورد پرفروش ترین بازی در سه ماهه اول سال را نیز شکسته و توانسته لقب پرفروش ترین عناوین کمپانی یوبی سافت را از آن خود کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، جدیدترین عنوان کمپانی یوبی سافت، Tom Clancy's The Division، با توجه به افت فروش ۷۳ درصدی همچنان به صدرنشینی خود در جدول فروش هفتگی بریتانیا ادامه داد. در هفته ای که به اتمام رسید، دو عنوان جدید توسط دو کمپانی مختلف عرضه شد که هر دو عنوان توانستند به لیست ۱۰ بازی پرفروش بریتانیا راه یابند. بدین صورت، عنوان محبوب EA Sports UFC 2 توانست در هفته اول انتشار خود در رده دوم جدول قرار بگیرد. لازم است بدانید که فروش عنوان EA Sports UFC 2 نسبت به سری اول خود ۵۳ درصد افزایش داشته و گویا تغییرات ایجاد شده در نسخه دوم توانسته به فروش این بازی کمک بسزایی داشته باشد.

رد رده سوم جدول نیز، عنوان Pokken Tournament قرار است. بازی Pokken Tournament توانست در هفته اول انتشار خود در رده سوم جدول حضور یابد و فروش نسبتا خوبی را تجربه کند. این عنوان توسط کمپانی نینتندو برای کنسول Wii U عرضه شده است. عنوان Call of Duty Black Ops 3 که حالا حالا قصد رفتن از لیست ۱۰ بازی پرفروش بریتانیا را ندارد، در هفته گذشته، با توجه به کاهش فروش ۸ درصدی، با یک پله سقوط به رده چهارم جدول رفت. این عنوان پرفروش و پرطرفدار توانست به مدت ۱۱ هفته (به صورت متوالی) صدرنشین این جدول باشد و رکورد فرانچایز کال اف دیوتی را از آن خود کند.

عنوان دیگر کمپانی یوبی سافت، Far Cry: Primal، که مدتی پیش عرضه شد، با ۳۷ درصد کاهش فروش مواجه شد و به همین علت، با سه پله سقوط، راهی رده پنجم جدول شد. این عنوان انتظارات گیمرها و منتقدان را برآورده نکرد و هرگز موفقیت نسخه چهارم این فرانچایز را به دست نیاورد. بسیاری از منتقدان تنها تفاوت عنوان فار کرای پریمال و فار کرای ۴ را در زمان و سلاح آن ها دانسته اند چرا که نقشه، گیم پلی و... دقیقا مشابه یکدیگر می باشند.

عنوان FIFA 16 که با تغییرات جدول، همچنان خود را در لیست ۱۰ بازی پرفروش هفتگی بریتانیا نگه می دارد، این بار با دو پله سقوط در جایگاه ششم جدول قرار گرفت. عنوان بی نظیر Grand Theft Auto V که مهارت زیادی در حفظ جایگاه خود دارد، این هفته هم با تغییرات جدول تغییری به خود ندید و مانند هفته گذشته، به قرار گیری در رده هفتم جدول ادامه دارد.

بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 که همزمان با عنوان فار کرای پریمال عرضه شد، این هفته هم با کاهش فروش رو به رو شد و به همین علت با سه پله سقوط، در رده هشتم جدول قرار گرفت. بازی Lego Marvel Avengers که هفته گذشته در رده ششم جدول قرار داشت، به دلیل افت فروش نسبتا زیاد، به رده نهم جدول سقوط پیدا کرد.

بازی بی نظیر و پرطرفدار Forza Motorsport 6 که با انتشار بسته الحاقی جدید توانست هفته گذشته فروش خود را افزایش دهد، با دو پله سقوط به رده دهم جدول رفت. در ادامه جدول (از رده دهم تا چهلم) تغییرات نسبتا بزرگی ایجاد شده که از آن ها می توان با بازی Fallout 4 اشاره کرد. به لطف بسته های الحاقی و پیشنهاد های ویژه، عنوان Fallout 4 با رشد ۶۹ درصدی توانست از رد بیست و هفتم جدول به رده چهاردهم صعود پیدا کند و در هفته آینده شانس حضور در لیست ۱۰ بازی پرفروش بریتانیا را داشته باشد.

در زیر می توانید جدول ۴۰ بازی پرفروش این هفته کشور بریتانیا (اتمام: ۱۹ مارس سال میلادی ۲۰۱۶) را مشاهده کنید.

  1. TOM CLANCY'S THE DIVISION
  2. EA SPORTS UFC 2
  3. POKKÉN TOURNAMENT
  4. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
  5. FAR CRY PRIMAL
  6. FIFA 16
  7. GRAND THEFT AUTO V
  8. PLANTS VS ZOMBIES: GARDEN WARFARE 2
  9. LEGO MARVEL AVENGERS
  10. FORZA MOTORSPORT 6
  11. MINECRAFT: XBOX EDITION
  12. LEGO JURASSIC WORLD
  13. FALLOUT 4
  14. TOM CLANCY'S RAINBOW 6: SIEGE
  15. ASSASSIN'S CREED: SYNDICATE
  16. MINECRAFT: STORY MODE
  17. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION
  18. STAR WARS BATTLEFRONT
  19. JUST CAUSE 3
  20. WWE 2K16
  21. RISE OF THE TOMB RAIDER
  22. DISNEY INFINITY 3.0
  23. KNACK
  24. METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
  25. HEAVY RAIN & BEYOND TWO SOULS COLLECTION
  26. KILLZONE: SHADOW FALL
  27. DESTINY: THE TAKEN KING
  28. STREET FIGHTER V
  29. HALO 5: GUARDIANS
  30. THE LEGEND OF ZELDA TWILIGHT PRINCESS HD
  31. TERRARIA
  32. MORTAL KOMBAT XL
  33. KUNG FU PANDA: LEGENDARY LEGENDS
  34. PRO EVOLUTION SOCCER 2016
  35. LEGO MARVEL SUPER HEROES
  36. LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM
  37. FOOTBALL MANAGER 2016
  38. UNCHARTED: THE NATHAN DRAKE COLLECTION
  39. DEADPOOL
  40. ANIMAL CROSSING: HAPPY HOME DESIGNER

عناوین جدید هفته:

  • EA Sports UFC 2

به دلیل افزایش محبوبیت بازی های رزمی و مبارزه ای، بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز فرانچایز جدیدی را به نام EA Sports UFC معرفی کرد. پس از کسب موفقیت نسخه اول، کمپانی الکترونیک آرتز در حال حاضر قصد توسعه این فرانچایز را در سر دارد و مدتی پیش در تاریخ ۱۵ مارس سال میلادی ۲۰۱۶، نسخه دوم بازی EA Sports UFC را برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) عرضه کرد. متاسفانه این فرانچایز در حال حاضر در انحصار کنسول های بازی می باشد و هنوز جزئیاتی در خصوص انتشار نسخه رایانه های شخصی این بازی منتشر نشده نشده است.

حضور چندین شخصیت مشهور و دوست داشتنی مانند بروس لی و... قطعا به فروش این بازی تاثیر گذاشته است.

  • Pokken Tournament

استودیوی بندای مانکو از مدت ها پیش، سخت مشغول ساخت بازی ویدیویی ای در سبک مبارزه ای به نام Pokken Tournament بوده و پس از اتمام مراحل ساخت، سرانجام بازی Pokken Tournament را در تاریخ ۱۹ مارس سال میلادی به کمک کمپانی نینتندو به صورت انحصاری برای کنسول Wii U عرضه شد. خوشبختانه منتقدان اصلی، نمرات بسیار خوبی از قبیل ۸، ۸٫۵ و... را به بازی اختصاص داده اند که گویا اکثر گیمرها از این عنوان محبوب، راضی هستند.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در خصوص جدول فروش این هفته کشور بریتانیا چیست؟ به نظر شما در هفته آینده باز هم شاهد صدرنشینی عنوان Tom Clancy's The Division خواهیم بود؟ صدرنشینی این بازی چقدر ادامه خواهد داشت؟ آیا رکورد صدرنشینی عنوان Call of Duty Black Ops III شکسته خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Chart-Track

ارسال نظر