آموزش چیت پابجی موبایل | کدهای بازی پابجی برای بقا

برای بقا و برنده شدن در نقشه بازی پابجی، گیمرها باید از مهارت‌های خود استفاده کنند. اما بعضی کاربران علاقه دارند با استفاده از کد تقلب این کار را انجام دهند. با آموزش چیت پابجی موبایل همراه کلیک باشید.

آموزش چیت پابجی موبایل | کدهای بازی پابجی برای بقا

آموزش چیت پابجی موبایل

بازی PUBG Mobile اثری در سبک بتل رویال است. تعداد صد بازیکن در یک جزیره بزرگ قرار می‌گیرند و باید برای بقا و اول شدن در بازی، با دیگر گیمرها رقابت کنند. چالش‌ها و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی این بازی موجب شده است گیمرها هیجان بالایی برای تجربه پابجی موبایل داشته باشند.

ترفندها و نکات مهمی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند برای برنده شدن از آنها استفاده کنند. اما برخی گیمرها دوست دارند با استفاده از کدهای تقلب یا نسخه هک شده بازی‌، اقدام به پیشرفت کنند. در ادامه به آموزش چیت پابجی موبایل می‌پردازیم.

لازم به توضیح است، کدهای تقلب بازی پابجی موبایل احتمال مسدود شدن حساب کاربری گیمرها را افزایش می‌دهد. بازیکنان حاضر در بازی می‌توانند تقلب در بازی را ریپورت کنند. با ریپورت شدن گیمر، تیم سازنده حساب کاربری فرد متقلب را مسدود می‌کند.

بنابراین، تمام مسئولیت مسدود شدن حساب کاربری، برعهده گیمرها خواهد بود. پس، حواستان به این موضوع مهم باشد که ممکن است این روش شما را از تجربه پابجی موبایل محروم کند.

نمایی از محیط بازی پابجی موبایل نمایی از محیط بازی پابجی موبایل

نسخه هک شده PUBG Mobile

برای تجربه نسخه هک شده پابجی موبایل،‌ نیاز به دانلود و اجرای یک شبیه ساز دارید. بنابراین، فایل هکی بازی به همراه شبیه‌ساز Game Guardian و اپلیکیشن کلون‌ساز Dual Space را دانلود کنید. سپس این سه اپلیکیشن را در گوشی خود نصب کنید.

در ادامه اپلیکیشن Dual Space را باز کنید. در این برنامه کلون Game Guardian و PUBG Mobile را بسازید. پس از ساخت کلون، از اپلیکیشن خارج شده و شبیه ساز گیم گاردین را باز کنید. برای اجرای شبیه ساز Game Guardian نیاز به نرم‌افزار تغییر IP دارید. پس این نرم‌افزار را روشن و شبیه‌ساز گیم گاردین را اجرا کنید.

آموزش چیت پابجی موبایل نمایش دشمنان در پشت دیوار

در این شبیه‌ساز بازی پابجی موبایل را باز کنید تا کارهای هک شدن این بازی انجام شود. سپس از این شبیه‌ساز خارج شوید. حالا شما می‌توانید بازی پابجی موبایل را باز کنید. زمانی که بازی اجرا می‌شود، لوگوی شبیه‌ساز Game Guardian نمایش داده می‌شود. این مورد نشان‌دهنده این است که شما روند نصب بازی را درست پیش برده‌اید.

با دانلود و نصب فایل هک شده بازی، نیازی به خرید چیت پابجی یا کد های تقلب بازی پابجی موبایل نخواهید داشت. این روش، بسیار ساده و کاربردی است و می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. با نصب نسخه هک شده PUBG Mobile می‌توانید دشمنان را از پشت دیوار مشاهده کنید. همچنین، سرعت حرکت بازیکنان افزایش پیدا می‌کند و رنگ شخصیت بازی دچار تغییر می‌شود.

کدهای تقلب پابجی موبایل افزایش سرعت حرکت بازیکنان

صدای پای راه رفتن شما در نقشه بازی، شنیده نمی‌شود. سرعت تیراندازی بیشتر می‌شود و میزان صدمه به دشمنان افزایش پیدا می‌کند. همچنین،‌ با نشانه‌گیری بر دشمنان، اسلحه به صورت خودکار روی سر آنها نشانه می‌گیرد.

جالب است بدانید، این نسخه از پابجی موبایل دارای ویژگی Anti-Ban یا عدم مسدود شدن حساب کاربری است. اما توجه داشته باشید، هیچ تضمینی نسبت به مسدود شدن حساب شما وجود ندارد.

نظر شما درباره آموزش چیت پابجی موبایل چیست؟ آیا شما با این روش بازی می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: چگونه در پابجی موبایل برنده شویم؟

ارسال نظر