معرفی بازی برای نوروز | تعطیلات نوروز چی بازی کنیم؟

عید نوروز فرصت مناسبی برای بازی کردن است. وقت خالی روزهای بهاری نوروز فرصت تجربه‌های بازی‌های سرگرم‌کننده را فراهم می‌کند. بهترین بازی برای نوروز می‌تواند تعطیلات شیرینی را برای گیمرها رقم بزند.

معرفی بازی برای نوروز | تعطیلات نوروز چی بازی کنیم؟

معرفی ۵ بازی برای نوروز ۱۴۰۱

عید نوروز برای ایرانیان یک اتفاق دلنشین و شیرین است. روزهایی شاد و هیجان‌انگیز که خانواده‌ها کنار سفره هفت‌سین آرزوهای بزرگی برای یکدیگر می‌کنند. تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای انجام بازی‌های سرگرم‌کننده است.

بهترین بازی برای نوروز فضایی شاد و سرحال‌کننده دارد که مناسب روزهای بهاری نوروز است. در این مطلب آثاری را متناسب با پلتفرم بازیکنان معرفی می‌کنیم. بازی‌هایی که مناسب اوقات فراغت نوروز هستند. در ادامه به معرفی بازی برای نوروز می‌پردازیم.

بازی برای نوروز بازی Sackboy: A Big Adventure

۱. بازی Sackboy: A Big Adventure - پلی‌استیشن

زمانی که کنسول PS5‌ معرفی شد، سونی یک بازی پلتفرمر برای کنسول‌های پلی‌استیشن معرفی کرد. بازی Sackboy: A Big Adventure ماجراهای جدیدی از شخصیت محبوب سک‌بوی را روایت می‌کند. این شخصیت پیش از این در سری محبوب Little Big Planet حضور داشته است.

بازی Sackboy: A Big Adventure در سبک پلتفرمر است که فضایی شاد و فانتزی دارد. استودیو Sumo Digital چالش‌های زیادی در بازی ایجاد کرده که می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند. تجربه این بازی برای روزهای نوروز بسیار مناسب است.

بازی برای نوروز بازی Psychonauts 2

۲. بازی Psychonauts 2 - ایکس‌باکس

بازی Psychonauts 2 از آن دست آثار خوش‌ساختی است که ماجراهای عجیب و جذابی را تعریف می‌کند. این بازی به قدری با کیفیت است که نامزد بهترین بازی سال ۲۰۲۱ از مراسم گیم آواردز هم شد. بازی Psychonauts 2 در سبک پلتفرمر توسعه یافته است.

استودیو Double Fine‌ جزو سازندگانی است که بازی بد نمی‌سازد. تجربه این بازی برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس پیشنهاد می‌شود. جالب است بدانید، بازی Psychonauts 2 در سرویس گیم‌پس نیز در دسترس قرار دارد.

بهترین بازی برای نوروز بازی Super Smash Bros. Ultimate

۳. بازی Super Smash Bros. Ultimate - نینتندو سوییچ

بازی Super Smash Bros. Ultimate یک پیشنهاد عالی برای نوروز است. دارندگان کنسول نینتندو سوییچ از تجربه این بازی لذت می‌برند. به این خاطر که بزرگان نینتندو مثل سوپر ماریو و لینک روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند و مبارزه می‌کنند.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در واقع یک کراس‌اور بزرگ بین آثار نینتندو است. بازیکنان با انتخاب یکی از شخصیت‌ها به مبارزه با حریف می‌پردازند. استودیو باندای نامکو پشتیبانی بسیار خوبی از این بازی کرده است. به طوری که پس از ۴ سال از انتشار این بازی همچنان بازیکنان بازی Super Smash Bros. Ultimate را تجربه می‌کنند.

بیشتر بدانید: معرفی بهترین بازی های موبایل برای پدران

بازی برای نوروز بازی Deathloop

۴. بازی Deathloop - پی‌سی

استودیو آرکین یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی است. این استودیو با ساخت سری Dishonored به خوبی قابلیت‌های خود را نشان داد. بازی Deathloop نیز به اندازه آثار قبلی این استودیو عملکرد درخشانی داشته است.

این بازی در سبک شوتر اول شخص است که شخصیت اصلی داستان در یک لوپ زمانی گیر می‌کند. اتفاقات جذاب بازی باعث شده که بسیاری از گیمرها از Deathloop استقبال کنند. این بازی یکی از بهترین بازی برای نوروز است که می‌تواند لحظات مهیجی را رقم بزند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین بازی های دخترانه

بهترین بازی برای نوروز بازی Sky: Children of Light

۵. بازی Sky: Children of Light - موبایل

بازی Sky: Children of Light اثری خاص و دیدنی است. این بازی مشابه هیچ اثر دیگری نیست و فضای مختص به خود را دارد. دارندگان گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS می‌توانند بازی Sky: Children of Light را تجربه کنند.

این بازی در سبک جهان‌باز است که گیمرها را به یک سفر بزرگ می‌برد. المان‌های آنلاین و اجتماعی بازی Sky: Children of Light باعث شده که گیمرها با دوستان خود وارد سفرهای چشم‌نواز این بازی شوند. تجربه بازی Sky به تمام بازیکنان موبایلی توصیه می‌شود.

نظر شما درباره بهترین بازی برای نوروز چیست؟ کدام آثار را تاکنون تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. پیشنهاد می‌کنیم با بهترین بازی های موبایل برای مادران نیز در کلیک آشنا شوید.

ارسال نظر