معرفی بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ | گردشی در دنیای گیم های پرطرفدار

سال ۲۰۲۱ کم کم به پایان راه خود رسیده است. دنیای بازی‌ها امسال شرایط عجیبی را تجربه کرد. بزرگان گیم هرکدام مشکلاتی داشتند. اما بازی‌های خوبی نیز منتشر شدند. بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ آثاری بودند که گیمرها را حسابی هیجان‌زده کرد.

معرفی بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ | گردشی در دنیای گیم های پرطرفدار

معرفی بهترین بازی های سال ۲۰۲۱

دنیای گیم در سال ۲۰۲۱ پر از فراز و نشیب بود. استودیوهای بزرگ و نامی عملکرد خوبی نداشتند. بازی‌هایی مثل Call of Duty: Vanguard و Battlefield 2042 بسیار ناامیدکننده بودند و گیمرها اصلا از تجربه آنها رضایت نداشتند.

استودیو سی‌دی پراجکت‌رد با بازی Cyberpunk 2077 در حد انتظارات ظاهر نشد و یک بازی ناقص و پر ایراد را منتشر کرد. اثری که به عنوان مورد انتظارترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی سال ۲۰۲۱ شناخته می‌شد.

همچنین، شرایط برخی بازی‌ها مثل فیفا ۲۲، eFootball 2022 و سه‌گانه ریمستر GTA نیز مطلوب نبود.

با این اوصاف، امسال بازی‌های بزرگ و درخشانی نیز منتشر شدند. آثار بسیار جذاب و هیجان‌انگیز که باعث شد گیمرها از تجربه آنها ذوق‌زده شوند. این بازی‌ها فضای جدیدی را فراهم کردند تا هدف اصلی بازی کردن یعنی سرگرمی را به همه گیمرها یادآوری کنند.

موضوعی که بسیاری از استودیوهای بزرگ این هدف را با پول جایگزین کرده‌اند. بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ جزو آثاری هستند که همه گیمرها باید آنها را تجربه کنند. در ادامه به معرفی آثار برتر امسال می‌پردازیم.

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ بازی Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village

سری رزیدنت اویل یکی از فرنچایزهای قدیمی جهان گیم است. این بازی از محبوبیت بالایی برخوردار است. امسال نسخه هشتم از این سری منتشر شد که حسابی گیمرها را به وجد آورد. بازی Resident Evil Village داستان نسخه هفتم این بازی را ادامه ‌می‌دهد که در یک روستای تاریک و ترسناک جریان دارد.

شخصیت‌های منفی این بازی جزو نکات مثبت بازی هستند. به طوری که کاراکتر لیدی دیمیتریس با قد بلند و چهره ترسناک خود بازیکنان را دچار چالش‌های مختلفی می‌کند. بازی Resident Evil Village از آن دسته بازی‌هایی است که داستان جذابش توانسته تا مدت‌ها در ذهن مخاطبین بماند.

بازی Ratchet & Clank Rift Apart بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

کنسول پلی‌استیشن یک فرنچایز قدیمی و محبوب دارد که همه گیمرها این سری را دوست دارند. مجموعه Ratchet & Clank به مدت ۲۰ سال است که خاطرات بسیار شیرینی را برای بازیکنان فراهم کرده است. آخرین نسخه این بازی پیشرفت زیادی کرده و شاهد اتفاقات جذابی در Ratchet & Clank: Rift Apart بودیم.

این بازی از تمام ویژگی‌های پلی‌استیشن ۵ بهترین استفاده را کرده است. بازیکنان با رچت و کلنک وارد یک ماجرای جدیدی می‌شوند. جهان بازی Ratchet & Clank: Rift Apart دچار اختلال می‌شود و کاراکترهای اصلی این بازی در چند جهان موازی اسیر می‌شوند. تجربه این بازی پلتفرمر می‌تواند گیمرها را حسابی سرگرم کند.

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ بازی It Takes Two

بازی It Takes Two بهترین گیم 2021

استودیو Hazelight یکی از توسعه‌دهندگان خلاقی است که به بازی‌های چندنفره اهمیت زیادی می‌دهد. این استودیو بازی It Takes Two را به همراه یک داستان جذاب و گیم‌پلی درگیرکننده منتشر کرد. جالب است بدانید، این بازی را فقط می‌توان به صورت دونفره تجربه کرد.

بازی It Takes Two‌ پازل‌های خلاقانه‌ای دارد که گیمرها باید با همدیگر آنها را حل کنند. گفتنی است، این بازی به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۲۱ در مراسم گیم آواردز انتخاب شد. این اتفاق ارزش تجربه بازی را دوچندان کرده است.

بهترین بازی سال ۲۰۲۱ بازی Deathloop

بازی Deathloop

گیر افتادن در یک لوپ زمانی و تکرار شدن اتفاقات، یکی از بکرترین موضوعاتی است که بازی Deathloop به آن پرداخته است. شخصیت اصلی این بازی در یک لوپ زمانی گیر کرده و تلاش می‌کند خود را از این ماجرا خلاص کند.

بازی Deathloop گیم‌پلی جذابی دارد که گیمرها را میخکوب می‌کند. روایت داستانی بی‌نقص و تنوع مراحل همگی دست به دست هم داد‌ه‌اند تا با یک اثر خوش‌ساخت روبرو شویم. بازی Deathloop‌ نظر مثبت بسیاری از منتقدان بازی‌های ویدیویی را به خود جلب کرده و این بازی را جزو تجربه‌های دلنشین خود معرفی کرده‌اند.

بازی فورتزا هورایزن ۵ بازی Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5

بدون شک بهترین بازی در سبک ماشین‌سواری، سری بازی‌های Forza Horizon است. این فرنچایز مکانیزم‌های رانندگی را متحول کرده و چند پله فراتر از بازی‌های هم‌سبک خود جلو رفته است. بازی Forza Horizon 5 با حفظ نقاط مثبت نسخه‌های قبلی،‌ مکانیزم‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

بازیکنان در این بازی به مکزیک می‌روند و در جاده‌های بیابانی این کشور رانندگی می‌کنند. طوفان شن یکی از المان‌های جدید Forza Horizon 5 است که بازیکنان را دچار چالشی جدید می‌کند. تنوع مسابقات، ماشین‌ها با کلاس‌های گوناگون و گرافیک خیره‌کننده بازی توانسته بسیاری از گیمرها را به خود جذب کند.

نظر شما درباره بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ چیست؟ آیا این آثار را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر