بهترین بازی‌ های اکشن 2021 برای اندروید (سری دوم)

امروز شما را با سری دوم از بهترین بازی‌ های اکشن 2021 آشنا می‌کنیم. این سبک از بازی‌ها، طرفداران بسیاری در پلتفرم‌های مختلف مخصوصا اندروید دارند.

بهترین بازی‌ های اکشن 2021 برای اندروید (سری دوم)

بهترین بازی های اکشن 2021

بازی‌های اکشن طرفداران بسیاری دارند. این سبک از بازی بسیار سرگرم‌کننده، مهیج و ماجراجویی است و به تفکر و تمرکز کافی برای رسیدن به اهداف احتیاج دارد.

در این مقاله، سری دوم از بهترین بازی‌های اکشن برای اندروید در سال 2021 را به شما معرفی می‌کنیم که بر اساس رتبه‌بندی کاربران و تجربه گیمینگ انتخاب شده‌اند. برای مشاهده سری اول، اینجا کلیک کنید.

8- بازی Xenowerk

شرکت سازنده: پیکسل بایت

زنوورک یکی از بهترین بازی‌ های اکشن اندرویدی 2021 به حساب می‌آید. این بازی سبک تفنگی داشته که مهارت مبارزه شما را در یک آزمایشگاه علمی زیرزمینی با هیولاها امتحان می‌کند. این هیولاها به خاطر اشتباه علمی به وجود آمده‌اند و در برابر شما ظاهر می‌شوند. این بازی دارای 70 مرحله است که دشواری آن‌ها به تدریج افزایش می‌یابد؛ پس باید هیولا بکشید و زنده بمانید.

شما می‌توانید با فعال‌سازی یک یا چند قدرت خاص زنوورک، به شیوه‌ای مؤثر با هیولاهای جهش‌یافته مقابله کنید. همچنین ارتقای اسلحه و افزایش طیف و تنوع سلاح‌ها، تجهیزات و قدرت‌های ویژه امکان‌پذیر است.

9- بازی Dragon Ball Legends

شرکت سازنده: بندای نامکو

بهترین بازی های اکشن 2021

همه عاشق این سری انیمه دراگون بال هستند. بازی Dragon Ball Legends در سبک RPG ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن برای اندروید محسوب می‌شود. این بازی به شیوه جالبی در حالت پورتره به اجرا درآمده و دارای یک سیستم مبتنی بر تاچ کشیدنی برای حمله و حرکت است.

گرافیک و انیمیشن‌های عالی، هر گیمری را ساعت‌ها مشغول نگه می‌دارد. در این بازی می‌توانید با دوستان یا حریفان مختلف در سراسر دنیا مبارزه کرده و قدرت خود را محک بزنید.

10- بازی Brawl Stars

شرکت سازنده: سوپرسل

براول استارز یا همان جدال ستارگان یکی دیگر از محصولات پرطرفدار کمپانی سازنده کلش آو کلنز و کلش رویال است. این بازی در قالب مبارزات 3v3 یا 2v2دارای سه حالت مختلف است. در حالت Bounty شما باید با غلبه بر حریف خود و کسب ستاره‌های بیشتر، سکه جمع کنید. در حالت Heist یک تیم باید از منابع دفاع کرده و تیم دیگر غنیمت جمع کند. حالت Brawl Ball به جستجوی الماس و گردآوری آن‌ها مربوط می‌شود. هر بازیکنی که توانست الماس بیشتری جمع کند، تیم او برنده خواهد شد.

11- بازی PUBG Mobile

شرکت سازنده: آنریل انجین

بهترین بازی های اکشن 2021

پابجی یکی از بهترین بازی‌ های اکشن 2021 به حساب می‌آید که رکورد بازی‌های موبایل را شکسته است. نسخه موبایل پابجی درست مثل نسخه PC بوده و یکی از پرطرفدارترین بازی‌های چند نفره محسوب می‌شود. در این بازی شما همراه با 99 بازیکن دیگر وارد میدان می‌شوید. تنها باید بکشید و زنده بمانید.

پابجی شامل نقشه‌های متعدد و حالات بازی مختلف مثل Team Deathmatch، Intense Zombie Mode و Payload می‌شود و طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف و هیجان‌انگیز را در اختیار شما قرار می‌دهد. با انتخاب یکی از دو حالت نمایشی FPS (شوتر اول شخص) یا TPS (شوتر سوم شخص) می‌توانید مناسب‌ترین نما را روی بازی داشته باشید. پابجی گرافیک بسیار نرمی داشته و جلوه‌های منحصربه‌فرد آن تداعی‌کننده یک دنیای واقعی است.

12- بازی Call of Duty Mobile

شرکت سازنده: اکتیویژن

یکی از معروف‌ترین بازی‌های میدان جنگی بتل رویال، Call of Duty یا همان ندای وظیفه روی موبایل است. شما و 99 بازیکن دیگر باید به یکدیگر شلیک کنید تا آخرین نفر به عنوان تنها بازمانده میدان، برنده شود. مجموعه بزرگی از سلاح‌ها در اختیار هر بازیکن قرار می‌گیرد. برای مبارزه با سایرین باید از نقشه‌های گسترده و وسیع استفاده کنید.

این بازی نیز دارای حالات مختلف از جمله نبرد با زامبی‌های ترسناک، تک‌تیرانداز در برابر تک‌تیرانداز، آزاد برای همه و در نهایت حالت جستجو و انهدام است. کنترل‌های این بازی قابل شخصی‌سازی هستند و گرافیک نرم و عالی، حس وجود در یک دنیای واقعی را به گیمر القا می‌کند. تیراندازی کنید، استراتژی بسازید و آخرین نفر در میدان نبرد باشید.

13- بازی Critical Ops: Multiplayer FPS

کمپانی سازنده: کریتیکال فورس

این بازی شبیه به Counter-Strike است. شما می‌توانید در نقش تروریست یا ضد تروریست بازی کنید. بازی Critical Ops یکی از بهترین بازی‌های اکشن - تیراندازی به حساب می‌آید، چون دارای نقشه‌های دقیق و زیبا از خیابان، ساختمان‌های نیمه‌کاره و غیره و همچنین حالات چالشی متعدد است. هنگام انجام وظیفه، شما باید آماده باشید، تجهیزات مورد نیاز را بردارید و در کنار هم‌تیمی‌های خود به مبارزه با حریفان بپردازید.

با پیشروی در بازی، فنون و تاکتیک‌های جدیدی یاد می‌گیرید و تنوع سلاح‌های موجود بیشتر می‌شود. این بازی با گرافیک سه‌بعدی، درست مثل واقعیت است و می‌تواند شما را ساعت‌ها میخکوب کند.

14- بازی Swordigo

شرکت سازنده: تاچ فو

بهترین بازی های اکشن 2021

سوردیگو یک بازی اکشن ساده بوده و نمای آن از بغل است. کاوش در دنیایی مملو از اژدهاها، هیولاها، شهرها و گنج‌های مختلف بدون شک شما را غرق در بازی می‌کند. البته داشتن سرعت عمل برای مقابله با خطرات، شرط اول این بازی به حساب می‌آید.

استفاده از جادو یکی از نکات جالب و هیجان‌انگیز این بازی دوبعدی محسوب می‌شود، اما سلاح اولتان شمشیر است. بازی سوردیگو یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی سال جاری بوده که علیرغم گرافیک ساده، بسیار اعتیادآور است!

15- بازی Sky Force Reloaded

شرکت سازنده: اینفینیت دریمز

بهترین بازی های اکشن 2021

نیروی آسمان یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی‌ های اکشن 2021 نزد گیمرها است که در حالت آفلاین نیز اجرا می‌شود. در این بازی شما باید از بالا تیراندازی کنید، در میدان نبرد به پرواز درآیید و دشمنان را نابود کنید، مأموریت‌ها را به پایان برسانید و از شلیک دشمن در امان بمانید.

مراحل بازی به تدریج سخت‌تر می‌شوند و شما باید قفل هواپیماهای بیشتری را باز کنید تا قوی‌تر شوید. این بازی دارای یک اتمسفر جدید بوده و از گرافیک خیره‌کننده‌ای برخوردار است. افکت‌های صوتی این بازی بسیار جذاب هستند و موزیک فوق‌العاده‌ای بر اساس محیط میدان نبرد پخش می‌شود که بدون شک از شنیدن آن‌ها لذت می‌برید.

ارسال نظر