بهترین بازی‌ های اکشن 2021 برای اندروید (سری اول)

اکشن یکی از سبک‌های محبوب در بین گیمرها به حساب می‌آید و تاکنون بازی‌های متعددی در این ژانر ساخته شده‌اند. امروز شما را با سری اول از بهترین بازی‌ های اکشن 2021 آشنا می‌کنیم.

بهترین بازی‌ های اکشن 2021 برای اندروید (سری اول)

بهترین بازی های اکشن 2021

بازی‌های اکشن طرفداران بسیاری دارند. این سبک از بازی بسیار سرگرم‌کننده، مهیج و ماجراجویی است و به تفکر و تمرکز کافی برای رسیدن به اهداف احتیاج دارد.

بازی‌های بسیاری با سبک اکشن توسط کمپانی‌های متعدد در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته‌اند، به طوری که انتخاب بهترین گزینه از بین آن‌ها چندان آسان نیست.

با این حال، فهرستی از بهترین بازی‌ های اکشن 2021 بر اساس رتبه‌بندی کاربران و تجربه گیمینگ در این مقاله معرفی می‌شوند که با نصب هر یک از آن‌ها می‌توانید وارد یک دنیای مهیج و سرگرم‌کننده شوید.

برخی از بازی‌های معرفی شده به ارتباطات اینترنتی احتیاج ندارند و در حالت آفلاین به خوبی روی گوشی اندرویدی اجرا می‌شوند. برای آگاهی از بهترین بازی‌های اندرویدی در سبک‌های مختلف اینجا را کلیک کنید.

1- Injustice 2

شرکت سازنده: وارنر بروز

نسخه دوم بازی Injustice بهترین بازی اکشن مبارزه‌ای است. در این بازی شما باید قفل قهرمانان جدید را باز کرده و تیم قدرتمند خود را برای شرکت در نبردهای 3 به 3 ایجاد کنید.

شخصیت‌های محبوب DC از جمله سوپرمن، بتمن، سایبرگ، جوکر، هارلی کوئین، کتوومن، رابین و غیره از جمله قهرمانان بازی بی‌عدالتی 2 هستند که می‌توانید آن‌ها را به تیم خود اضافه کنید.

2- Into the Dead 2

شرکت سازنده: پیک پوک

بهترین بازی های اکشن 2021

نسخه دوم بازی به سوی مرگ یکی از بهترین بازی‌ های اکشن 2021 به شمار می‌آید که شما را در یک دنیای آخرالزمانی مملو از زامبی قرار می‌دهد. در این بازی مجموعه‌ای از سلاح‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد که به وسیله آن‌ها باید از خود و خانواده‌تان دفاع کنید.

این بازی دارای 7 فصل، 60 مرحله و صدها چالش و پر زدوخورد است. پایان‌های متعدد، سلاح‌های بیشتر، همراهی یک سگ و حتی عناصر برج دفاعی از جمله امکانات این بازی محسوب می‌شوند.

3- Mortal Kombat X

شرکت سازنده: وارنر بروز

اکثر گیمرها وقتی به مبارزات رزمی فکر می‌کنند، بدون شک نام مورتال کامبت در ذهن آن‌ها جرقه می‌زند. بازی Mortal Kombat X مجموعه‌ای از کاراکترهای نمادی، حرکات حرفه‌ای و کشتارهای وحشیانه و در عین حال لذت‌بخش (برای گیمر!) است.

این نسخه از بازی مورتال کامبت شامل 130 شخصیت از جمله جانی کیج، ساب زیرو، اسکورپیون و غیره می‌شود. بازی Mortal Combat X دارای حالات مختلف از جمله Campaign و Quest بوده که بازی در حالت دوم با مأموریت‌های متعدد، پاداش‌های متفاوتی را به همراه دارد.

4- Shadowgun Legends

شرکت سازنده: مدفینگر

بهترین بازی های اکشن 2021

مدفینگر کمپانی سازنده بازی‌های پرطرفداری مثل Dead Trigger، Dead Trigger 2 و UNKILLED است. شادوگان لجندز یکی از بهترین بازی‌ های اکشن 2021 در دسته تفنگی است.

این محصول فوق‌العاده دارای گرافیک نرم، کنترل‌های عالی و سلاح‌های مهیج و جذاب است. در شادوگان لجندز شما باید به بیگانگان و درون‌های عجیب‌وغریب شلیک کرده و مقر فرماندهی آن‌ها را منفجر کنید!

شادوگان نیز در حالات مختلفی اجرا می‌شود، مثل روند داستانی، مأموریت‌های دسته‌جمعی، مبارزات و نبردهای تیمی PvP. از جمله امکانات دیگر این بازی می‌توان به 100 گزینه شخصی‌سازی کاراکتر، 600 اسلحه و بخش‌های مختلف زره اشاره کرد.

5- Battlelands Royale

شرکت سازنده: فیوچرپلی

بازی Battlelands Royale در واقع مشابه بازی Fortnite برای اندروید بوده و ترکیبی از گرافیک‌های دوبعدی کارتونی و نمای دید پرنده است. شما به همراه 32 بازیکن آنلاین دیگر باید برای زنده ماندن در محیط این بازی تلاش کنید. در نهایت زمانی برنده می‌شوید که تمام رقبای خود را کشته و به عنوان آخرین شخص زنده بمانید.

این بازی دارای مشخصات مشابهی مثل فورتنایت و پابجی است؛ افراد را پیدا کن، بکش و آن‌ها را غارت کن و از همه مهم‌تر، زنده بمان! هر دوره تقریبا 3 تا 5 دقیقه طور می‌کشد و خبری از انتظار در لابی و منوهای پیچیده برای هدایت مسیر نیست.

شما تنها می‌توانید یک اسلحه به همراه داشته باشید، هرچند که تنوع سلاح‌ها در این بازی بسیار زیاد است. بنابراین برخی مواقع احتمالا بر سر دوراهی کشتن یا مخفیانه فرار کردن می‌رسید. بتل لند رویال همچنین دارای حالت بازی دونفره است، که در آن می‌توانید با دوست خود یا هر رقیب تصادفی دیگری بازی کنید.

6- Tesla vs. Lovecraft

شرکت سازنده: 10tons Ltd

بهترین بازی های اکشن 2021

تسلا در برابر لاوکرافت یکی از بهترین بازی‌ های اکشن 2021 در سبک تفنگی با زاویه دید بالا به پایین است. این بازی، دو شخصیت مشهور را در مقابل هم قرار می‌دهد. از یک طرف نیکولا تسلا، مخترع برق و سیستم‌های عجیب‌وغریب الکتریکی، و از طرف دیگر، هاوارد لاوکرافت، نویسنده آمریکایی معروف ژانر وحشت که تخیل او باعث ظهور سبک متمایز وحشت لاوکرافتی شد.

شما در قالب شخصیت تسلا بازی می‌کنید. یعنی باید با استفاده از اختراعات او، هیولاهای ترسناک لاوکرافت را از بین ببرید. این بازی دارای یک رابط کاربری فوق‌العاده عالی بوده و کنترل‌های نرم آن شما را ترغیب به گشت‌وگذار در دنیای شگفت‌انگیز می‌کند، به طوری که با پیروی از خط داستانی، ساعت‌ها میخکوب گوشی می‌شوید!

بازی Tesla vs. Lovecraftبه سرعت عمل بالایی احتیاج دارد و در صورت غفلت توسط هیولاها خورده می‌شوید. با کشتن هر جانور لاوکرافتی، تجربه شما بیشتر شده و پس از لول-آپ شدن، امکانات بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. تسلا در برابر لاوکرافت فاقد نسخه رایگان بوده و قیمت آن 9.99 دلار است.

7- Last Day on Earth: Survival

شرکت سازنده: کفیر

در این بازی اکشن اندرویدی نیز باید زنده بمانید! هر حرکتی به بردباری و تأمل بسیار پیش از انجام آن احتیاج دارد. اگر به کشتن زامبی‌ها و گرفتن قلمروهای متعدد علاقه‌مند هستید، بدون شک عاشق این بازی می‌شوید.

برای زنده ماندن، باعث غذا پیدا کنید، اسلحه و دام بسازید و از سرزمین خود دفاع کنید. همچنین با برپا کردن برج رادیویی می‌توانید با دوستان خود گفتگو کنید. قابلیت حمل وسایل محدود است، پس باید آن‌ها را به طور هوشمندانه انتخاب کنید. سفر بین مکان‌های مختلف، انرژی شما را مصرف می‌کند، پس باید با فکر استراتژیک بازی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌ های اکشن ۲۰۲۱ برای اندروید (سری دوم)

ارسال نظر