ترفندهای بازی راکت لیگ برای برنده شدن | چگونه در Rocket League پیشرفت کنیم؟

بازی Rocket League از آن دست بازی‌هایی است که اتفاقات غافلگیرکننده‌ای در طول مسابقات آن رخ می‌دهد. با ترفندهای بازی راکت لیگ گیمرها می‌توانند عملکرد خوبی در مسابقات و گلزنی داشته باشند.

ترفندهای بازی راکت لیگ برای برنده شدن | چگونه در Rocket League پیشرفت کنیم؟

ترفندهای بازی راکت لیگ

سال ۲۰۱۵، استودیو Psyonix بازی خود را برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر کرد. بازی Rocket League با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه‌ها عرضه شده بود. به دلیل یک فضای متفاوت و جدید، این بازی خیلی سریع مورد توجه گیمرها قرار گرفت.

بازی راکت لیگ در واقع یک مسابقه فوتبال ماشینی است. بازیکنان با شخصی‌سازی و انتخاب ماشین وارد زمین فوتبال می‌شوند. مسابقات به صورت تیمی 2v2 و 3v3 و 4v4 برگزار می‌شود. گیمرها در طول بازی باید به سمت تیم حریف حمله کنند و گل بزنند.

با این اوصاف، بازی Rocket League مدتی است که رایگان شده و گیمرهای بسیاری به سمت این بازی آمده‌اند. برای عملکرد مناسب در مسابقات، ترفندهای بازی راکت لیگ می‌تواند به پیشرفت بازیکنان کمک بسزایی کند.

ناگفته نماند، سرورهای این بازی در ایران مسدود هستند. اما بازیکنان می‌توانند با دور زدن تحریم‌ها، به صورت آنلاین راکت لیگ را تجربه کنند . البته این بازی حالت آفلاین هم دارد که گیمرها می‌توانند با دوستان خود یا با هوش مصنوعی فوتبال ماشینی بازی کنند. در ادامه به ترفندهای بازی راکت لیگ می‌پردازیم.

تنظیمات دوربین راکت لیگ تنظیمات دوربین

دوربین ماشین را تنظیم کنید

حالت دوربین ماشین در مسابقات، شرایط استاندارد و مطلوبی دارد. اما برای برخی بازیکنان زاویه دید مناسبی را فراهم نمی‌کند. برای اینکه به تمام زمین مسابقه اشراف داشته باشید، شما می‌توانید دوربین ماشین خود را تنظیم کنید.

در بخش تنظیمات بازی شما می‌توانید فاصله دوربین از ماشین، میدان دید و زاویه دوربین را تنظیم کنید. برای اینکه به تنظیمات مورد نظر خود برسید، بعد از تنظیم دوربین به بخش تمرینات آزاد بازی راکت لیگ بروید. در این بخش زاویه دوربین تنظیم شده را تست کنید تا به تنظیمات مورد نظر خود برسید.

هر چقدر زاویه دید بهتری به محیط بازی داشته باشید، تسلط بیشتری بر شرایط مسابقه خواهید داشت. به طوری که، در فرصت مناسب اقدام به گلزنی می‌کنید یا حتی برای دفاع از توپ واکنش مناسبی نشان می‌دهید.

ترمز کردن در راکت لیگ ترمز کردن در راکت لیگ

ترمز کردن را فراموش نکنید

در طول بازی از ترمز کردن و دریفت زدن غافل نشوید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید هنگام شوتزنی یا پرش از ترمز استفاده کنید. برای برگشت به موقعیت تدافعی یا جلوگیری از حمله حریف، ترمز کردن می‌تواند به شما کمک کند.

با استفاده از دکمه ترمز، می‌توانید با ماشین خود Drift بزنید. این روش به شما کمک می‌کند که سریع‌ دور بزنید و برای موقعیت‌گیری خود را آماده کنید.

ترفندهای بازی راکت لیگ زمان‌بندی برای شوت زدن

زمان‌بندی مناسب شوت‌زنی را تمرین کنید

یکی از مهم‌ترین ترفندهای بازی راکت لیگ، زمان‌بندی مناسب است. زمانی که فرصت خوبی برای گلزنی پیدا می‌کنید، باید با پرش و شوت زدن به توپ، اقدام به گل زدن کنید. اما گاهی پیش می‌آید به دلیل عدم زمان‌بندی مناسب، موقعیت خوب گلزنی را از دست می‌دهید.

این موضوع برای دفاع کردن توپ هم صدق می‌کند. در بخش Practice بازی، تمرین شوتزنی کنید. تلاش کنید در زمان مناسب به توپ ضربه بزنید. با این کار، شانس گلزنی خود را افزایش خواهید داد. به مرور زمان بندی درست شوت زدن به توپ را یاد می‌گیرید که در بازی‌های مهم به کمکتان خواهد آمد.

استفاده به موقع از بوست استفاده به موقع از بوست

از بوست در زمان مناسب استفاده کنید

بوست در بازی راکت لیگ در واقع همان نیتروژن است که سرعت ماشین را افزایش می‌دهد. در زمین بازی، تعدادی بوستر قرار دارد که با گرفتن آن، نوار توربوی ماشین شما پر می‌شود. در طول مسابقه، سعی کنید نوار بوست ماشین پر یا نیمه‌پر باشد.

در طول بازی به صورت مداوم از بوست استفاده نکنید. چون باعث می‌شود موقعیت گلزنی را از دست بدهید. حتی ممکن است اتفاقی به توپ برخورد کنید و یک موقعیت مسلم گل را برای حریف ایجاد کنید. بنابراین، از بوست در مواقع مهمی چون دفع توپ از نزدیک دروازه یا گل زدن در موقعیت‌ تکی با دروازه استفاده کنید.

البته با بوست کردن ماشین، می‌توانید ماشین رقیب را منفجر کنید. در مواقع ضروری و مهم برای اینکه موقعیت را از حریف بگیرید، با استفاده از بوست ماشین رقیب را منفجر کنید.

تمرین شوت‌زنی در راکت لیگ تمرین شوت‌زنی در راکت لیگ

جهت‌های شوتزنی را تمرین کنید

موقعیت‌های گوناگونی برای گلزنی در بازی Rocket League وجود دارد. به طوری که، برای هر موقعیت باید شوت متناسب با زاویه دروازه را بزنید. در بخش تمرینی،‌ جهت‌های شوتزنی و انواع شوت زدن را تمرین کنید.

اگر درست شوت زدن را در هر موقعیت یاد بگیرید، نیمی از راه پیشرفت در راکت لیگ را پیموده‌اید. بنابراین، سعی کنید با استراتژی و تمرکز بالا وارد مسابقات شوید. سپس در موقعیت مناسب قرار بگیرید تا اقدام به گلزنی کنید.

نظر شما درباره ترفندهای بازی راکت لیگ چیست؟ آیا شما این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر