امکان انتقال رکوردها از PS4 به PS5 در به‌روزرسانی بازی Spider-Man

رسانه کلیک - استودیوی بازی Insomniac Games در حساب کاربری خود در توییتر از ایجاد امکان انتقال اطلاعات و رکورد‌های ثبت شده بازی Marvel’s Spider-Man Remastered روی PS4 به PS5 خبر داد.  

امکان انتقال رکوردها از PS4 به PS5 در به‌روزرسانی بازی Spider-Man

هرچند پیش‌تر اعلام شده بود که اطلاعات و رکوردهای ذخیره شده در PS4 قابل انتقال به PS5 نیست اما اکنون با تجدید نظر در این تصمیم، Insomniac Games روز دوشنبه اعلام کرد که بازیکنان پلی استیشن 4 توانایی انتقال رکودهای ذخیره شده خود از Marvel's Spider-Man را به نسخه جدید بازی در PlayStation 5 خواهند داشت. علاوه بر این، بازیکنان دیگر مجبور نیستند مدت طولانی منتظر بمانند تا رکورد قبلی خود را بازیابی کنند، بر اساس اعلام این استودیوی بازی‌سازی، به‌روزرسانی بازی اصلی به منظور ایجاد قابلیت انتقال رکوردها و بازی‌های پیشین از PS4 به PS5 طراحی شده و نهایتا در هفته آینده و نزدیک به تعطیلات شکرگذاری در ایالات متحده به‌کاربران عرضه خواهد شد. این به روزرسانی همچنین سه لباس جدید از Marvel's Spider-Man Remastered به نسخه PS4 بازی وارد خواهد کرد.

Marvel’s Spider-Man Remastered

این استدیوی بازی‌سازی در توییتی نوشت:

بر اساس درخواست‌های فراوان شما - در به روزرسانی آینده برای SpiderManPS4#، ما توانایی انتقال ذخیره اطلاعات بازی را به Marvel's Spider-Man Remastered اضافه خواهیم کرد. این به روزرسانی همچنین سه لباس جدید Remastered را به بازی PS4 اضافه خواهد کرد. ما انتظار داریم که این به روزرسانی را در نزدیکی عید شکرگذاری انجام شود.

این موضوع که شما در اصل نمی‌توانستید ذخیره اصلی بازی خود را در نسخه بازسازی شده در PS5 ادامه دهید، در ماه سپتامبر برای اولین بار مطرح شد. نبود قابلیت انتقال ذخیره به عنوان تصمیم غیرمنصفانه دیگری نسبت به دارندگان PS4 Marvel's Spider-Man شناخته شد، زیرا سونی به آنهاامکان ارتقا و به‌روزرسانی رایگان بازی را در نسخه PS5 را نمی‌دهد. در واقع، در حال حاضر تنها راه برای تهیه یک نسخه از بازی، خرید نسخه Ultimate Edition بازی Spider-Man: Miles Morales است. اگر در پایان Remaster را انتخاب کردید ، می توانید منتظر گرافیک به روز شده و بازی با سرعت 60 فریم در ثانیه باشید. و البته در این به روزرسانی پیتر پارکر چهره جدیدی هم دارد.

ارسال نظر