معرفی بازی It Takes Two | بکرترین بازی دونفره تعاملی

بازی It Takes Two یکی از خاص‌ترین آثار هنر هشتم است. یک بازی خوش‌ساخت که فقط می‌توان به صورت دونفره آن را تجربه کرد. این بازی داستان جذابی را روایت می‌کند. بازی It Takes Two می‌تواند ساعت‌ها گیمرها را سرگرم زیبایی‌های خود کند.

معرفی بازی It Takes Two | بکرترین بازی دونفره تعاملی

معرفی بازی It Takes Two

بازی‌های چندنفره از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در این نوع بازی‌ها، هماهنگی و کارهای تیمی حرف اول را می‌زند. اما اگر تعامل را چاشنی بازی‌های چندنفره کنیم، به بازی It Takes Two می‌رسیم. اثری خوش‌ساخت که توانسته لحظات تکرارنشدنی را برای گیمرها رقم بزند.

استودیو Hazelight در توسعه بازی‌های دونفره تعاملی کارنامه درخشانی دارد. این استودیو پیش از این بازی A Way Out را به کارگردانی جوزف فارِس منتشر کرده بود که توانست مورد توجه گیمرها قرار بگیرد. گفتنی است، استودیو Hazelight یکی از استودیوهای زیرمجموعه الکترونیک آرتز موسوم به EA Originals است.

با این تفاسیر، با انتشار بازی It Takes Two بازی‌های دونفره تعاملی یک پله رو به جلو حرکت کرده است. به طوری که شاهد استقبال گیمرها و بازی‌سازان از این بازی بودیم. استودیو Hazelight به موفقیت‌های بسیار زیادی رسیده و انتظارات بازیکنان نسبت به بازی آینده این استودیو بیش از پیش شده است.

بازی It Takes Two گیم پلی بازی It Takes Two به صورت تعاملی طراحی شده است

یکی از نکات مهم این بازی این است که گیمرها باید به صورت دونفره، It Takes Two را تجربه کنند. به هیچ وجه امکان انجام بازی به صورت تک‌نفره وجود ندارد. در واقع مکانیزم بازی طوری طراحی شده است که دو نفر بتوانند پازل‌ها و مأموریت‌های بازی را انجام دهند.

جالب است بدانید، بازیکنان احتیاجی به تهیه دو نسخه از بازی ندارند. کافی است یک نفر بازی را خریداری کند. نفر دیگر با دانلود کردن نسخه دموی بازی با نام Friend's Pass با دوست خود بازی It Takes Two را تجربه می‌کند.

این بازی به دلیل روایت داستانی جذاب، گیم‌پلی درگیرکننده و مراحل متنوع خود موفق شد جایزه بهترین بازی سال ۲۰۲۱ را در مراسم گیم آواردز کسب کند. این جایزه به خوبی بزرگی بازی It Takes Two را نشان می‌دهد.

جوزف فارس با توسعه این بازی توانایی‌های خود در تولید بازی‌های ویدیویی را به رخ کشید. بازی It Takes Two هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. همچنین، بازیکنان می‌توانند It Takes Two را با یک دستگاه به صورت آفلاین تجربه کنند.

همچنین در کلیک بخوانید: بهترین بازی‌ های چندنفره آفلاین برای کنسول‌ های بازی

بازی It Takes Two محیط بازی چشم‌نواز و زیبا است

گیم پلی بازی It Takes Two

بازی It Takes Two در سبک پلتفرمر و اکشن ماجراجویی توسعه داده شده است. داستان بازی درباره یک زوج با نام‌های Cody و May است. آنها قصد دارند از یکدیگر طلاق بگیرند و زندگی خود را از هم جدا کنند. اما آنها دختر کوچکی به اسم Rose دارند که با شنیدن این موضوع بسیار ناراحت می‌شود.

ناراحتی شدید رز باعث می‌شود که در کنار عروسک‌های خود گریه کند. گریه‌های او باعث می‌شود پدر و مادرش دچار یک طلسم شوند. این طلسم توسط «کتاب عشق» با نام دکتر حکیم ایجاد می‌شود. بنابراین، کودی و می در کالبد عروسک‌های رز قرار می‌گیرند. دکتر حکیم به آنها می‌گوید تا رابطه‌اشان را اصلاح نکنند، هرگز به حالت انسانی خود برنمی‌گردند.

داستان بازی پر از هیجان و کشمکش‌های فراوانی است که تا آخرین مرحله گیمرها را روی صندلی میخکوب می‌کند. بازیکنان در نقش می و کودی قرار می‌گیرند تا با انجام پازل‌های تعاملی، طلسم را بشکنند. مراحل بازی بسیار متنوع و پویا طراحی شده‌اند.

بازی It Takes Two دکتر حکیم نقشی کلیدی در طول بازی دارد

تنوع بالای مراحل به قدری بالا است که بازیکنان به هیچ عنوان احساس خستگی نمی‌کنند. در طول بازی هیچ مرحله تکراری وجود ندارد. بنابراین، گیمرها می‌توانند از تک تک لحظات بازی لذت ببرند. فضای کلی بازی یک طنز خاصی دارد که باعث می‌شود بازیکنان لبخند بر لبشان داشته باشند.

پازل‌های بازی به گونه‌ای طراحی شده که نیازمند همکاری دو بازیکن است. گیمرها مکمل یکدیگر هستند و باید با کمک همدیگر مراحل را پیش ببرند. به عنوان مثال بازیکنان برای پریدن از سکوها با استفاده از میخ و چکش به یکدیگر کمک کنند تا بتوانند مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند.

هر چقدر مراحل به انتهای بازی می‌رسند، پازل‌ها جذاب‌تر و تعاملی‌تر از قبل می‌شوند. به طوری که بازیکنان اشتیاق بیشتری برای تجربه بازی It Takes Two دارند. در مجموع، گیم‌پلی غنی و پرمحتوای بازی توانسته گیمرها را حسابی سرگرم کند.

بازی It Takes Two مراحل بازی بسیار متنوع هستند

سیستم مورد نیاز بازی It Takes Two

با توجه به اینکه It Takes Two روایتگر اتفاقات زیادی است. همچنین، بازیکنان در محیط‌های گوناگونی حضور دارند. بنابراین، برای اجرای بازی نیازمند یک سیستم قوی و قابل قبول است. البته مشخصات فنی بازی بهینه بوده و توانایی اجرای بازی روی سیستم‌های متوسط هم دارد. سیستم مورد نیاز It Take Two به شرح ذیل است:

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی

  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰
  • پردازنده: AMD FX 6100 / Intel Core-i3 2100T
  • کارت گرافیک: AMD R7 260X / Nvidia GTX 660
  • رم: ۸ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت
  • حداقل سرعت اینترنت برای تجربه آنلاین: ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه
بازی It Takes Two بازیکنان مکمل یکدیگر هستند

سیستم پیشنهادی بازی ایت تیکز تو

  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰
  • پردازنده: AMD Ryzen 3 1300X / Intel Core-i5 3570K
  • کارت گرافیک: AMD R9 290X / Nvidia GTX 980
  • رم: ۱۶ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز: ۵۰ گیگابایت
  • حداقل سرعت اینترنت برای تجربه آنلاین: ۲۵۶ کیلوبیت بر ثانیه

بازی It Takes Two یک اثر خوش‌ساخت و متفاوت است. بازیکنانی که از بازی‌های تکراری خسته شده‌اند، می‌توانند روی این بازی حساب کنند. داستان جذاب، اتفاقات بکر در طول بازی و گیم‌پلی خلاقانه آن می‌تواند هر گیمری را راضی و خشنود کند. تجربه بازی It Takes Two به تمامی بازیکنان توصیه می‌شود.

نظر شما درباره بازی ایت تیکز تو چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر