بازی The Elder Scrolls 6 وارد مرحله تولید شد

بر اساس مصاحبۀ اخیر پیت هاینز، رئیس بخش انتشارات بتسدا سافت‌ورکس (Bethesda Softworks)، بازی The Elder Scrolls 6 پیش‌تولید را پشت سر گذاشته و وارد مرحله تولید شده است.

بازی The Elder Scrolls 6 وارد مرحله تولید شد

مدتی پیش، مراحل ساخت بازی مورد انتظار Starfield به پایان رسید و اگرچه همچنان بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های متعدد برای آن برنامه‌ریزی شده است، اما تیم بتسدا همین حالا روی پروژۀ بعدی نیز کار می‌کند. پیت هاینز، رئیس بخش انتشارات بتسدا، در گفت‌وگویی با وبسایت Vandal و در پاسخ به این سوال که چه زمانی منتظر اطلاعات بیشتر از The Elder Scrolls 6 باشیم، متذکر شد که این پروژه از پیش‌تولید گذر کرده و حالا وارد ابتدایی‌ترین مراحل توسعه شده است. وی روی «مراحل بسیار ابتدایی» تاکید داشت و اعلام کرد که به این‌ زودی‌ها نباید منتظر اطلاعات بیشتر از بازی بود.

«ما کل استودیو را روی Starfield متمرکز کردیم و بله افرادی هم هستند که روی The Elder Scrolls VI کار می‌کنند، اما فعلاً تمرکز Starfield است. بنابراین خیر، به این زودی‌ها چیزی در مورد The Elder Scrolls VI نمی‌شنوید. در حال حاضر Starfield تمرکز ما است و برای مدتی این رویه ادامه خواهد داشت.»

گفتنی است که بازی Starfield در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) امسال برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و از روز انتشار در دسترس کاربران گیم پس خواهد بود.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر