جزئیات بازی TMNT: The Cowabunga Collection منتشر شد

مجموعه کلاسیک بازی‌های لاک‌پشت‌های نینجا در رویداد پلی‌استیشن معرفی شد. بازی TMNT: The Cowabunga Collection با بهبود کیفیت و ويژگی‌های جدیدی، آثار کلاسیک سگا و NES را به نسل جدید کنسول‌ها می‌آورد.

جزئیات بازی TMNT: The Cowabunga Collection منتشر شد

جزئیات بازی TMNT: The Cowabunga Collection

مجموعه بازی‌های لاک‌پشت‌های نینجا در زمان اوج کنسول‌های سگا و NES جزو آثار خاطره‌انگیز و محبوب گیمرها بود. بازیکنان در نقش چهار لاک‌پشت دوست داشتنی‌ قرار می‌گرفتند و به مبارزه با دشمنان می‌پرداختند.

حالا پس از سال‌ها، شرکت کونامی قصد دارد کالکشن بازی‌های کلاسیک لاک‌پشت‌های نینجا را منتشر کند. بازی TMNT: The Cowabunga Collection شامل ۱۳ نسخه از بازی‌های قدیمی سگا و میکرو به همراه آرت‌ورک‌های این آثار می‌شود.

گفتنی است، این بازی‌ها دارای قابلیت ذخیره مراحل است. موضوع مهمی که باعث می‌شود لذت تجربه بازی TMNT: The Cowabunga Collection دوچندان شود. همچنین، کیفیت بافت‌ها و جزئیات گرافیکی مجموعه TMNT بهبود پیدا کرده و با رزولوشن HD اجرا می‌شوند.

ویژگی‌های بازی جدید لاک پشت‌های نینجا

جالب است بدانید توسعه‌دهندگان، بخش آنلاین و Co-op را به این بازی اضافه کرده‌اند. به طوری که گیمرها می‌توانند با دوستان خود به تجربه بازی TMNT: The Cowabunga Collection بپردازند.

شرکت کونامی حالت‌های جدیدی به این مجموعه اضافه کرده است. حالت‌های Boss Rush و Challenge Mode بخش‌هایی هستند که چالش‌های تازه‌ای برای گیمرها ایجاد می‌کند. همچنین، بازیکنان می‌توانند دکمه کنترلر را متناسب به سبک بازی خود شخصی‌سازی کنند.

بیشتر بدانید: بهترین ناشر گیمینگ سال ۲۰۲۱ از دیدگاه متاکریتیک

بازی لاک‌پشت‌های نینجا برای چه کنسول‌هایی منتشر می‌شود؟

بازی TMNT: The Cowabunga Collection در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. این کالکشن ارزشمند برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره کالکشن جذاب لاک‌پشت‌های نینجا چیست؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حجم ویدیو: 17.52M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11 | دانلود ویدیو
ارسال نظر