بهترین بازی هایی که از امروز باید در لیست خود برای اوقات فراغت قرار دهید

رسانه کلیک - رقابت بین  PS4 و ایکس باکس X box زیاد است و همیشه کار کسانی که قصد انتخاب یک کنسول بازی برای خودشان را دارند، سخت است. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان از طریق آن دست به انتخاب دستگاه زد، بررسی بازی‌های انحصاری هر کنسول است و اگر هم کار از کار گذشته خوب است که سراغ بازی‌های مشترک بین پلتفرم‌های متفاوت بروید.

بهترین بازی هایی که از امروز باید در لیست خود برای اوقات فراغت قرار دهید

در این روزهایی که به اجبار مجبور به خانه نشینی هستید، خوب است با تعدادی از بهترین بازی‌های ایکس باکس، ویندوز و پی اس فور آشنا شوید و بسته به دستگاهی که در خانه دارید، سراغ یک یا چند تا از این بازی‌ها بروید. در این مقاله با هشت بازی خوب و معروف آشنا خواهید شد که می‌توانند اوقات فراغت شما را پر کنند.

کدام بازی را انتخاب کنیم؟

انتخاب بازی ps4 یا پلی استیشن 4 یا خرید بازی ایکس باکس علاوه بر آنکه به مولفه‌هایی مثل قیمت بستگی دارد، به بررسی علایق شخصی شما وابسته است. بهترین کار قبل از خرید انواع بازی کامپیوتری یا بازی‌های مربوط به کنسول‌های خانگی این است که ژانر بازی مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و سپس دست به انتخاب بهترین و سرگرم کننده‌ترین بازی از میان بازی‌های آن ژانر بزنید. گاهی وقت‌ها خواندن نظرات سایر کاربران درباره بازی‌ها یا تماشای دموی آن‌ها هم می‌تواند شما را در رسیدن به نتیجه گیری نهایی کمک کند.

۱. A way out

اگر موقع پخش سریال فرار از زندان جزو طرفداران آن بود و سبک داستانی آن را می‌پسندیدید؛ بازی A way out یا «راهی به سوی بیرون» را هم دوست خواهید داشت با این تفاوت که می‌دانید پرنده‌ها از قفس خواهند پرید! این بازی با سبک متفاوت خودش جایگاه ویژه‌ای در دل گیمرهایش باز کرده است. داستان «راهی به سوی بیرون»، قصه دو پسر است که به زندان محکوم هستند اما فرار می‌کنند و حالا با انواع و اقسام مشکلات مواجه هستند و باید از پس‌شان بربیایند. در این بازی که می‌توانید آن را به همراه دوستتان انجام دهید، خیلی سریع جذب روایت داستان خواهید شد و می‌توانید ساعت‌های زیادی سرگرم باشید و خلاقیتتان را محک بزنید.

۲. The Crew 2

Crew در انگلیسی به معنی جمع و گروه است؛ بنابراین طبیعی است که فکر کنید این بازی یک بازی دسته جمعی است؛ اما این طور نیست. Crew شامل مسابقه ماشین سواری است که مسافتی از غرب تا شرق آمریکا را می‌پیماید. عجیب اینجاست که جاده سازی بسیار شبیه واقعیت است و اگر گیمر با دیدن فیلم‌های هالیوودی که ماشین‌های بزرگ آمریکایی به دل جاده‌ها می‌زنند، همیشه دلش چنین سفری را خواسته باشد، عاشق این بازی خواهد شد. بنابراین اگر در این روزهای قرنطینه دلتنگ زدن به دل جاده‌ها هستید و کمی هم هیجان مسابقه می‌خواهید و بدتان نمی‌آید یک سفر مجازی بروید، The Crew 2 انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

۳. Resident evil

Resident evil کسانی که به فیلم‎‌های ترسناک به ویژه فیلم‌های حاوی زامبی‌ها علاقمند هستند، خیلی زود به علاقمندان بازی معروف Resident Evil 2 تبدیل خواهند شد. این بازی با یک محیط خوف آور، تیره و تاریک و پر استرس ماجرای یک پلیس جوان به نام لئون و دختری به نام کلیر را در شهر راکون سیتی نشان می‌دهد. بازی را کمپانی Capcom ساخته و محدوده سنی مناسب آن بالای 18 ساله‌ها را تشکیل می‌دهد. در این مطلب می‌توانید با کمپانی Capcom و عملکردهای آن بیشتر آشنا شوید .

۴. Minecraft

ماین کرافت یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌تواند به هر اندازه که می‌خواهید ساده یا پیچیده باشد. این بازی یکی از بهترینب ازی‌های پیکسلی است با حال و هوای خاص خودش که گیمر را از هر نظر راضی خواهد کرد. امتیاز کسب شده توسط گیمرها برای این بازی نزدیک پنج از پنج است که به نوعی یکی از بالاترین امتیازها را به خودش اختصاص داده. اگر دلتان می‌خواهد یک بازی فکری خوب انجام دهید، می‌توانید با انجام این بازی روی ایکس باکس به جمعیت میلیونی گیمرهای علاقمند به ماین کرافت بپیوندید و با ساختمان سازی و بنا کردن محوطه‌های مختلف وارد یک دنیای جذاب شوید.

۵. Red dead redemption 2

اگر از طرفداران فضاهای وسترن هستید، احتمالا از فضایی با ماجراجویی‌های زیاد و کابوی‌ها خشن هم خوشتان خواهد آمد. این بازی در سبک ماجراجویی-اکشن نوشته شده است و هدف بازی زنده ماندن است. گیمرهایی که این بازی را تجربه کرده‌اند و روی گوگل به آن رای داده‌اند، امتیاز آن را به 4.6 از پنج رسانده‌اند که امتیاز بسیار خوبی است. اگر دلتان لک زده برای ماجراجویی و مبارزه کردن وقت را تلف نکنید و این بازی هیجان انگیز را در فهرست بازی‌های جدیدتان قرار دهید.

۶. Steep

steep بازی استیپ Steep بازی جدیدی نیست. این بازی سال 2016 ساخته شد؛ اما به علت داشتن گرافیک خوب و مناظر زیبا یکی از بازی‌های پرطرفدار است. احتمال اینکه در این روزهای قرنطینگی دلتنگ فعالیت در هوای آزاد و ورزش‌های هیجان انگیز شده باشید، زیاد است؛ اما از آنجایی که باید در خانه بمانید می‌توانید با بازی استیپ خودتان را سرگرم ورزش‌های پر هیجانی مثل اسنو برد، اسکی و پاراگلایدر کنید. دنیایی از چالش‌ها برای شما در نظر گرفته شده است که با پشت سر گذاشتن هر کدام می‌توانید امتیاز به دست آورید و امتیازتان را هم با دوستانتان مقایسه کنید. این بازی هم قابلیت قرار گرفتن در پلت فرم‌های مختلف را دارد.

۷. Crash

کسانی که در گذشته پلی استیشن یک داشته‌اند، احتمالا به خوبی بازی سرگرم کننده و مفرح Crash را به خاطر دارند. این بازی هم برای بزرگترها مناسب است و هم به دلیل فضای کارتونی و روان بودن بازی سرگرم کننده‌ای برای کودکان خواهد بود. کراش با ورژن جدید ابتدا برای پلی استیشن 4 PS4 طراحی شد؛ اما بعد از مدتی قابل اجرا بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و حتی ویندوز شد. بازی Crash team racing از محبوب ترین ورژن‌های این بازی است که هم اکنون این نسخه برای PS4 در دیجی‌کالا قابل خریداری است .

۸. GTA

جی تی ای GTA همچنان یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های دنیاست و طرفداران آن روز به روز بیشتر می‌شوند. این بازی که ورژن V آن جزو آخرین نسخه‌هاست، به شما امکانات فراوانی می‌دهد و می‌تواند چند ساعتی سرگرم‌تان کند. جالب است بدانید ساخت این بازی هزینه میلیون دلاری برده است؛ اما از آنجایی که نتیجه آن بسیار خوب بوده، قطعا به نتیجه‌اش ارزیده است.

ارسال نظر