بهترین بازی های اندروید 2021 کدامند؟

در این مطلب با بهترین بازی های اندروید 2021 آشنا خواهید شد. همراه کلیک باشید.

بهترین بازی های اندروید 2021 کدامند؟

اپل و گوگل قدرتمندترین اکوسیستم‌های نرم‌افزاری تلفن همراه را ارائه کرده‌اند. موفقیت سیستم‌عامل‌های تلفن همراه این دو شرکت، یعنی iOS و Android منجر به شکل‌گیری شبکه‌های عظیمی از بازی‌ها و تعامل گیمرهای بالقوه شده است. از آنجایی که بسیاری از گیمرهای ایرانی از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنند، در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین بازی های اندروید 2021 بپردازیم.

اگر بخواهیم روراست باشیم، در واقع اندروید به عنوان یک پلتفرم بازی، بهتر و جامع‌تر از سرویس‌های دیگر است؛ حتی اگر شما امکان خرید اشتراک را داشته باشید، می‌توانید Red Dead Redemption 2 را روی تلفن همراه خود بازی کنید.

پیشنهاد ما این است که جدیدترین بازی‌های اندروید را نصب کنید و کمی با تلفن همراه خود از بازی‌ها لذت ببرید. ما برای شما گیمرها و غیر گیمرها، لیستی از بهترین بازی های اندروید 2021 را آماده کرده‌ایم.

  1. بازی Among Us

AmoungUs

این بازی در سال 2020 به عنوان یک سرگرمی عالی در دنیای قرنطینه بود. البته این بازی از لحاظ فنی در سال 2018 راه‌اندازی شده است. زمانی که شما و دوستان فضانوردتان برای حل مشکلات سفینه فضایی خود تلاش می‌کنید، خرابکاران مخفیانه در تلاشند تا بی سر و صدا همه شما را بکشند. مهم نیست به چه سبکی بازی را ادامه دهید، اما به هیچکس و هیچکس اعتماد نکنید!

برای دانلود این بازی از Google Play کلیک کنید .

  1. بازی Arena of Valor

بهترین بازی های اندروید 2021

در رایانه‌های شخصی، بازار ژانر MOBA (آنلاین و استراتژیک) کاملا تحت سلطه Dota 2 و League of Legends است. این سبک بازی در تلفن همراه، زیاد نیست. بازی Arena of Valor از شرکت بزرگ چینی Tencent، یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید از این سبک بازی در هر زمان و مکانی لذت ببرید.

برای دانلود این بازی از Google Play کلیک کنید.

  1. بازی Crossy Road

crossyroad

شما باید با هر وسیله‌ای که در بازی Crossy Road در اختیارتان گذاشته می‌شود، جوجه را به آن طرف جاده هدایت کنید! این بازی پر از رنگ‌های جذاب است و جوجه‌ها واقعا بامزه هستند.

برای دانلود این بازی از Google Play کلیک کنید .

  1. بازی Fortnite

بهترین بازی های اندروید 2021

قطعا یکی بزرگترین دلایل محبوبیت Fortnite این است که شما می‌توانید از طریق تلفن همراه بصورت رایگان در نبردهای رویال آن شرکت کنید. خدا می‌داند چه تعداد از بچه‌ها وقتی معلم‌ها حواسشان به کلاس نیست، بطور مخفیانه با تلفن خود فورت‌نایت بازی می‌کنند!

امروزه تولیدکنندگان از Fortnite حتی به عنوان نقطه فروش تلفن‌های برتر خود استفاده می‌کنند. بیایید فقط امیدوار باشیم که بعد از نصب این بازی، زمانی نیز برای زندگی روزمره‌مان باقی می‌ماند!

  1. بازی Hearthstone

heartstone

شما به Warcraft چه امتیازی می‌دهید؟ کمپانی بلیزارد پس از رونمایی از بازی انقلابی خود World of Warcraft، در ژانر MMO (نقش‌آفرینی آنلاین چند نفره)، رویاهای ما را به حقیقت نزدیک کرد؛ سپس بعد از آن، بازی کاملا اعتیاد آور Hearthstone را ایجاد کرد.

  1. بازی League of Legends: Wild Rift

بهترین بازی های اندروید 2021

سال‌هاست تولیدکنندگان بازی در تلاش هستند تا ژانر MOBA(آنلاین و استراتژیک) را در تلفن‌های همراه داشته باشند. با انتشار بازی League of Legends: Wild Rift که بطور قطع محبوب‌ترین بازی در این ژانر است، اولین نسخه اندرویدش در دسترس طرفدارانش قرار گرفت.

استراتژی‌های قبلی در این بازی رعایت شده است. شما به همراه تیم خود و عوامل دیگر، برای جنگیدن با دشمن نقشه می‌کشید و از خود دفاع می‌کنید. میدان نبرد کوچک مناسب موبایل و دسترسی راحت برای بکار بردن جادوها، مبارزات را بسیار جذاب کرده است.

برای دانلود این بازی از Google Play کلیک کنید.

  1. بازی Pokemon Go

بهترین بازی های اندروید 2021

بازی Pokemon Go به ما اجازه داد که موجودات را در حیاط خانه خود شکار کنیم و دنیای واقعی ما را به دنیای Pokemon تبدیل کرد. این یک بازی ویدیویی بسیار زیباست. حتی وقتی نمی‌توانید به دنیای واقعی بروید، Pokemon Go به شما اجازه می‌دهد تا در دنیای خودش به زندگی ادامه دهید.

برای دانلود این بازی از Google Play کلیک کنید .

  1. بازی Sky: Children of Light

Sky

کمپانی Thatgamecompany با 3 تا از بازی‌های هنری و بسیار زیبایش Indie: Flow ، Flower و Journey نام خود را به شهرت رساند. بازی اندرویدی Sky: Children of Light هم ساخته همین شرکت است. این بازی در ژانر MMO خانوادگی است. شما مانند بازی Journey، از طریق احساسات مختلف به صورت غیر کلامی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید.

برای دانلود این بازی از Google Play کلیک کنید .

  1. بازی Threes

threes

بازی 2048 را به سطل زباله بیندازید و این بازی را نصب کنید و ادامه دهید تا بزرگترین ترکیب‌های ممکن را ایجاد کنید. Threes جذابیتی پاستیلی دارد. این بازی با تبلیغات رایگان است، بنابراین شما هیچ بهانه‌ای برای بازی نکردن آن ندارید.

برای دانلود این بازی از Google Play کلیک کنید .

  1. بازی Reigns: Her Majesty

prince

Reigns رابط کاربری معمولی دارد. شما در این بازی می‌توانید یک اعلیحضرت پادشاه را با یک ملکه عوض کنید یا با مدیریت قوی، به ثروت خود بیفزایید. این بازی شباهتی به سریال بازی تاج و تخت دارد، اما ممکن است شما را یاد خاطرات بد از نحوه پایان سریال بیندازد! این بازی رایگان نیست.

برای دانلود این بازی از Google Play کلیک کنید .

بازی‌های موبایلی را که به شما معرفی کردیم، در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و در بخش نظرات به ما بگویید که کدام یک از این بازی‌ها را باید در فهرست بهترین بازی های اندروید 2021 قرار داد.

ارسال نظر