راک استار رسما ساخت GTA 6 را تأیید کرد

پس از مدت‌ها سکوت بالاخره راک‌استار درباره GTA 6 صحبت کرد. این کمپانی بزرگ بازی‌سازی ساخت نسخه بعدی این بازی را تأیید کرد. بر اساس اعلام راک‌استار، شرایط ساخت نسخه جدید بازی  GTAبه خوبی پیش می‌رود.

راک استار رسما ساخت GTA 6 را تأیید کرد

راک استار رسما ساخت GTA 6 را تأیید کرد

بالاخره انتظارها به سر رسید و خبری رسمی درباره نسخه بعدی بازی Grand Theft Auto منتشر شد. اتفاق مهمی که جامعه گیمرها را حسابی هیجان‌زده کرد. شرکت راک‌ استار رسما ساخت بازی بعدی GTA را تأیید کرد.

این شرکت بزرگ بازی‌سازی با انتشار توییتی خبر داد که آنها در حال توسعه این بازی هستند. به احتمال زیاد این بازی GTA VI خواهد بود، اما راک‌استار هیچ اشاره‌ای به اسم رسمی بازی جدید GTA‌ نکرده است. با توجه به گزارشات منتشر شده، مراحل توسعه بازی رضایت‌بخش بوده است.

پیش از این شایعاتی مبنی بر مشکلات بسیار زیاد توسعه‌دهندگان در طول ساخت بازی GTA 6 منتشر شده بود. اما راک‌استار در پست کوتاه خود به صورت غیرمستقیم این شایعه را رد کرد. همچنین، این شرکت بیان کرد برای ارائه اطلاعات جدید GTA 6 بسیار هیجان‌زده است.

طبق شایعات مختلف، نسخه بعدی GTA در شهر مدرن Vice City‌ جریان خواهد داشت. همانند بازی GTA V شاهد شخصیت‌های قابل بازی مختلفی خواهیم بود. به احتمال زیاد یکی از کاراکترها مؤنث خواهد بود که این مورد برای اولین بار در این سری رخ خواهد داد.

در کنار این خبر بسیار مهم، راک‌استار تاریخ انتشار رسمی نسخه نسل نهمی GTA V را هم اعلام کرد. بر اساس اعلام این کمپانی، این بازی در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس‌/اس منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره تأیید ساخت GTA 6 چیست؟ آیا برای تجربه این بازی مورد انتظار هیجان دارید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر