مانیتور گیمینگ جدید AOC معرفی شد

بر اساس گزارش‌های رسمی، شرکت AOC اخیراً از یک مانیتور گیمینگ فوق عریض جدید را به عنوان بخشی از سری مانیتورهای AGON خود رونمایی کرد.

مانیتور گیمینگ جدید AOC معرفی شد

مانیتور گیمینگ AGON AG405UXC با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 144 هرتزی می‌تواند یک گزینه عالی برای گیمرها باشد. در ادامه این خبر به بررسی مشخصات و قیمت این مانیتور گیمینگ می‌پردازیم.

به گزارش وب‌سایت WccfTech،مانیتور گیمینگ AG405UXC با پنل IPS فوق عریض 40 اینچی خود، یک محیط گیمینگ گسترده را ارائه می‌دهد که کاربر را غرق بازی می‌کند. این مانیتور با وضوح 3440x1440 پیکسل، تصویری دقیق و واضح ارائه می‌دهد , نرخ نوسازی 144 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 1 میلی‌ثانیه‌ای (MPRT) آن، گیم‌پلی روان و پویا را برای کاربر تضمین می‌کند.

فرمت فوق عریض 21:9 مانیتور گیمینگ AG405UXC یک مزیت عالی برای گیمرها، به ویژه کسانی که درگیر بازی های استراتژی و نقش آفرینی هستند، ارائه می‌دهد. این ژانرها اغلب شامل حالت‌های پیچیده و محیط های گسترده بازی هستند و صفحه نمایش طویل به گیمرها اجازه می‌دهد تا دید وسیع‌تری از دنیای بازی داشته باشند.

فرمت فوق عریض همچنین تجربه بازی کردن بازی‌های شبیه‌سازی مسابقه و پرواز را افزایش می‌دهد و میدان دید وسیع‌تری ارائه می‌دهد که شباهت بیشتری با میدان دید طبیعی انسان دارد. این امر می‌تواند حس واقع‌گرایانه‌ی بازی را افزایش دهد و همچنین یک مزیت رقابتی ایجاد کند. در نتیجه می‌توان گفت مانیتور AG405UXC با ترکیبی از اندازه، فرمت و ویژگی‌های عملکرد بالا، برای ارتقای تجربه گیمینگ در طیف گسترده‌ای از ژانرهای بازی طراحی شده است.

AG405UXC همچنین از نرم‌افزار AOC G-Menu پشتیبانی می‌کند و امکان سفارشی‌سازی آسان تنظیمات مانیتور را فراهم می‌کند. این منو همچنین تنظیماتی را برای تاخیر ورودی کم، تضمین گیم پلی سریع و پشتیبانی از فناوری Adaptive-Sync برای تجربه بازی بدون پارگی تصویر ارائه می‌دهد.

افزون بر تمام این قابلیت‌ها، مانیتور گیمینگ AGON AG405UXC دارای یک پایه همه کاره چرخشی با قابلیت تنظیم ارتفاع است که راحتی کرابر را در طول بازی تضمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های اضافی آن نیز می‌توان به پورت USB-C با قابلیت انتقال برق 90 وات، هاب USB برای اتصال راحت لوازم جانبی و بلندگوهای داخلی اشاره کرده. انتظار می‌رود مانیتور گیمینگ AG405UXC تا پایان ماه جاری با قیمت اولیه 569.99 پوند به فروش برسد.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر