آموزش پس گرفتن پول از استیم | چگونه بازی خریده شده را ریفاند کنیم؟

گاهی پیش می‌آید از بازی خریده شده خوشتان نمی‌آید. آن بازی نتوانسته انتظارات شما را برآورده کند. بنابراین، قصد پس گرفتن پول از استیم را دارید. اما چگونه بازی خریده شده را ریفاند کنیم؟

آموزش پس گرفتن پول از استیم | چگونه بازی خریده شده را ریفاند کنیم؟

آموزش پس گرفتن پول از استیم

خیلی مواقع برای پی‌سی گیمرها اتفاق افتاده که از بازی خریداری شده رضایت ندارند. به طوری که علاقه‌ای به نگهداری آن ندارند و قصد پس دادن بازی به فروشگاه را دارند. استیم یکی از استورهای مهم برای پی‌سی گیمرها است. به طوری که عمده کاربران از این فروشگاه بازی می‌خرند.

سیاست‌های کاربرپسند استیم موجب شده گیمرهای زیادی از این فروشگاه خرید کنند. یکی از امکانات مناسب این لانچر گیمینگ، پس گرفتن پول از استیم است. در واقع کاربران می‌توانند بازی خریداری شده را ریفاند کنند.

پس گرفتن پول از استیم برای ریفاند پول گیمر باید کمتر از دوساعت بازی را انجام داده باشد

شایان ذکر است، این ویژگی شرایط خاصی دارد. کاربر کمتر از دو هفته از زمان خرید باید اقدام به بازپس‌گیری پول خود کند. در ضمن گیمر کمتر از دو ساعت از بازی را انجام داده باشد. همچنین، بازی‌های پیش‌خرید شده را می‌توان تا قبل انتشار بازی ریفاند کرد.

اگر گیمر شرایط ذکر شده را داشته باشد، امکان پس گرفتن پول از استیم وجود خواهد داشت. در ادامه به نحوه بازپس‌گیری پول از طریق این فروشگاه می‌پردازیم.

نحوه بازپس‌گیری پول بازی از استیم

برای پس گرفتن پول از استیم، به سایت استیم مراجعه و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس به بخش Support یا پشتیبانی این فروشگاه بروید. در این بخش، لیستی از موضوعات مختلف وجود دارد. روی گزینه Purchases کلیک کنید.

پس گرفتن پول از استیم نحوه بازپس‌گیری پول از استیم

در این صفحه، نام بازی مورد نظر خود برای ریفاند کردن را انتخاب کنید. جزئیات خرید بازی و تراکنش انجام شده نمایش داده می‌شود، در پایین صفحه روی گزینه I Would Like a Refund را برگزینید. در این بخش، روی گزینه I'd Like to Request a Refund کلیک کنید.

صفحه جدیدی باز می‌شود که از شما نحوه بازپرداخت هزینه درخواست می‌شود. شما باید یکی از دو گزینه بازپرداخت پول به کارت بانکی یا بازپرداخت پول به کیف پول Steam را انتخاب کنید. پس از برگزیدن یکی از گزینه‌ها، روی دکمه Submit Request کلیک کنید تا مراحل پس گرفتن پول از استیم به پایان برسد.

پس گرفتن پول از استیم انتخاب گزینه بازپرداخت برای پس گرفتن پول از استیم

تیم پشتیبانی استیم درخواست شما را مورد بررسی قرار خواهد داد. در مدت زمان کوتاهی این تیم نتیجه درخواست شما را به ایمیل و پنل کاربری شما در استیم ارسال می‌کند. اگر تیم پشتیبانی درخواست شما را بپذیرد، در سریع‌ترین زمان پول شما به حساب شما بازپرداخت خواهد شد.

همچنین در کلیک بخوانید: حل مشکل وصل نشدن به استیم

ارسال نظر