پلی استیشن رقیب گیم پس را معرفی می کند؟

شایعات زیادی مبنی بر ارائه یک سرویس مشابه گیم‌پس توسط سونی شنیده می‌شود. چند ماه گذشته در گزارشاتی اعلام شده این شرکت قصد دارد یک سرویس اشتراکی جدید را معرفی کند. آیا پلی استیشن رقیب گیم پس را معرفی می‌کند؟

پلی استیشن رقیب گیم پس را معرفی می کند؟

پلی استیشن رقیب گیم پس را معرفی می کند؟

شرکت سونی چند ماهی است فشار زیادی را از سمت گیمرها تحمل می‌کند. کاربران از این غول ژاپنی انتظار دارند یک سرویس مشابه ایکس‌باکس گیم‌پس برای کنسول‌های پلی‌استیشن ارائه کند. گیم‌پس یک سرویس اشتراکی است که مجموعه بزرگی از بازی‌های مختلف را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، سونی به سختی در تلاش است که یک سرویس اشتراکی جدیدی را معرفی کند. این سرویس با نام پروژه اسپارتاکوس شناخته می‌شود. ماه گذشته، سونی پتنتی را ثبت کرد که به یک معماری جدید در کنسول PS5 اشاره می‌کرد.

پلی استیشن رقیب گیم پس را معرفی می کند بازی‌های PS3‌ در فروشگاه پلی‌استیشن ۵

در توضیحات این پتنت عبارت «توانایی اجرای بازی‌های PS1، PS2 و PS3 در کنسول پلی‌استیشن ۵» دیده می‌شد. جالب است بدانید، پتنت سونی با نام مارک سرنی، معمار ارشد کنسول‌های PS4 و PS5 دیده می‌شود. این پتنت امیدها را برای گیمرها زنده کرد. با این تفاسیر، به احتمال زیاد شاهد پشتیبانی پلی‌استیشن ۵ از بازی‌های قدیمی پلی‌استیشن خواهیم بود.

چند کاربر در چند روز گذشته گزارش موجود شدن برخی از بازی‌های PS3 در استور پلی‌استیشن ۵ را داده بودند. تمام این اتفاقات به شایعات مختلف مبنی بر فعالیت سونی روی یک سرویس مشابه گیم‌پس اشاره می‌کند.

پلی استیشن اینفینیت نام احتمالی سرویس اشتراکی سونی

شایعات جدیدی منتشر شده که به احتمال زیاد نام سرویس اشتراکی سونی، PlayStation Infinite نام خواهد داشت. این اشتراک در سه نسخه پلاس، پلاتینیوم و آلتیمت عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتری درباره جزئیات این سه نوع اشتراک در دسترس نیست.

هفته گذشته سونی طبق رسم هر ماهه خود، بازی‌های رایگان اشتراک پلی‌استیشن پلاس را معرفی کرد. نکته مهمی که در تصویر بازی‌های معرفی شده وجود دارد که به شایعات چند ماه گذشته دامن زده است. در سمت چپ تصویر عبارت «Available This Month at No Extra Cost» به چشم می‌خورد. این جمله جایگزین عبارت «For PlayStation Plus Members» شده است.

پلی استیشن رقیب گیم پس را معرفی می کند بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس ماه فوریه ۲۰۲۲

کاربران بسیاری معتقدند که جمله جایگزین شده اشاره مستقیم به سرویس جدید پلی‌استیشن خواهد داشت. با این اوصاف، سونی قصد دارد در تاریخ ۱۴ بهمن رویداد State of Play را برگزار کند. بسیاری از کارشناسان اعلام کرده‌اند این رویداد برای سونی و گیمرها بسیار مهم خواهد بود. چون در State of Play شاهد نمایش‌های جدید از بازی‌ها و رونمایی احتمالی از سرویس پلی‌استیشن اینفینیت خواهیم بود.

نظر شما درباره سرویس جدید سونی چیست؟ آیا پلی استیشن رقیب گیم پس را معرفی می‌کند؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: آیا Call of Duty‌ از پلتفرم پلی استیشن حذف می شود؟

ارسال نظر