رکورد جوان ترین بازیکن بازی پرطرفدار Fortnite شکسته شد!

رسانه کلیک - به تازگی Kyle Jackson پسر 13 ساله انگلیسی به عنوان جوان ترین بازیکن بازی پرطرفدار Fortnite انتخاب شد.

رکورد جوان ترین بازیکن بازی پرطرفدار Fortnite شکسته شد!

همان طور که می دانید، بازی پرطرفدار Fotnite چندی است که عرضه شده و در همین مدت کوتاه توانسته رکورد دانلود 40 میلیونی را شکسته و از آن عبور کند. به تازگی پسری 13 ساله از ایالت Kent انگلستان به نام Kyle Jackson توانسته لقب جوان ترین تجربه کننده این بازی را به خود اختصاص دهد.

کایلی جکسون به عنوان جدید ترین عضو Team Secret شناخته می شود. موسسه یاد شده به کسب درآمد از مسابقات مختلف در این شاخه می پردازد.

جکسون که با شناسه Mongraal در این بازی شناخته می شود، یکی از اعضای تیم چهار نفره اشاره شده است که به همراه آنها به شهرهای مختلف سفر کرده و در مسابقات بازی پرطرفدار Fortnite شرکت و از این طریق کسب درآمد می کند.

کایلی در مصاحبه با بی بی سی گفت:

بازی کردن و سفر به نقاط مختلف دنیا را می توان یکی از رویاهای کودکان به حساب آورد که من به آن دست پیدا کردم. زمانی که من از سن 9 یا 10 سالگی شروع به بازی کردم، نسبت به بسیاری از هم سن و سالان خودم استعداد بیشتری داشتم.

بازی پرطرفدار Fortnite

طبق گزارش بی بی سی، جکسون که همچنان دوران تحصیل خود را می گذراند، به صورت آکادمیک مشغول فعالیت در این زمینه است و والدینش نیز حمایت خوب و مناسبی از وی به عمل می آورند. البته پس از ساعت 9 شب، اجازه بازی کردن به او داده نمی شود.

کایلی در ادامه صحبت های خود با بی بی سی عنوان کرد:

از آنجا که من در تمام درس هایم عملکرد خوبی دارم، لذا پدر و مادرم از این بابت نگرانی خاصی ندارند و من هم فرصت دارم تا آنجا که می توانم، بازی کنم.

ارسال نظر