حل مشکلات بازی Overwatch 2 : از عدم اتصال به سرور تا لود نشدن پوسته های افسانه ای

بالاخره روز موعود فرا رسید، طرفداران Overwatch 2 از 8 تیر قادرند آخرین نسخه بتای Overwatch دو را دانلود کرده و بازی کنند. اما احتمالاً شما هم از جمله افرادی هستید که مشکلاتی در اجرای بازی اورواچ 2 داشته اید. در ادامه به نحوه حل مشکل عدم اتصال به سرور و در دسترس نبودن پوسته های افسانه ای می پردازیم.

حل مشکلات بازی Overwatch 2 : از عدم اتصال به سرور تا لود نشدن پوسته های افسانه ای

حل مشکلات بازی Overwatch 2 : از عدم اتصال به سرور تا لود نشدن پوسته های افسانه ای

بازی اورواچ 2 از 28 ژوئن رسماً منتشر شد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تمام محتوای جدید مانند قهرمانان Junker Queen و Sojourn، حالت جدید Push و گیم‌پلی جدید پنج در مقابل پنج را در اختیار داشته باشند.

با خرید بسته واچ پوینت به قیمت 40 دلار شما می توانید نسخه بتا اورواچ 2 را دانلود و نصب نمائید.این بسته شامل پوسته های قهرمانان افسانه ای، 2000 ارز مجازی، امکان عبور از مرحله اول و Space Raider Soldier 76 و Space Raider Cassidy است.

در چند روز اول نسخه بتا، مطمئناً با تعدادی از مشکلات روبرو خواهید شد. در اینجا تمام خطاهایی که دارندگان Watchpoint Pack ممکن است در طول نسخه بتا Overwatch 2 با آن مواجه شوند، آورده شده است.

نمی توان به نسخه بتا دسترسی پیدا کرد

اگر برای ورود به سیستم و دسترسی به نسخه بتا مشکل دارید، نگران نباشید. اگر ایمیلی درباره دسترسی بتا نمی‌بینید، همچنان باید Battle.net را بررسی کنید تا ببینید آیا وارد شده‌اید یا خیر. اگر گزینه‌های به‌روزرسانی یا نصب را نمی‌بینید، از Battle.net خارج شده و برنامه را مجدداً راه‌اندازی کنید.

مشکل عدم اتصال به سرورهای بازی اورواچ 2

اگر در اتصال به سرورها مشکل دارید، ممکن است به دلیل آنلاین بودن بیش از حد همه کاربران در نسخه بتا باشد که تقریباً همزمان وارد سیستم می شوند. به تلاش مجدد برای ورود ادامه دهید و بیشتر از همه صبور باشید تا مشکلات سمت سرور حل شوند.

عدم دسترسی به پوسته‌های افسانه‌ای/ پول بازی به نمایش در نمی آید/ مرحله اول لود نمی شود

اگر در دسترسی به پوسته‌های افسانه‌ای جدید، ارز OW2 یا عبور از فصل اول مشکل دارید، نگران نباشید چرا که شما تنها نیستید. همه این آیتم ها تا زمان رونمایی کامل از بازی در تاریخ 4 اکتبر محدود شده اند و در نسخه بتا در دسترس نیستند.

نسخه بتای overwatch 2 در همه کنسول های Xbox One، Xbox Series X|S، PS4، PS5 و Nintendo Switch عرضه می شود. کمپانی سازنده یعنی بلیزارد برای اولین بار قابلیت کراس پلی و بازی کاربران در کنسول های مختلف را در این بازی تست می کند.

ارسال نظر