الزام ثبت شماره تلفن برای تجربه بازی Modern Warfare 2 

اگر از بازیکنان Overwatch 2 در داخل ایران باشید، حتماً در زمان راه اندازی بازی با مشکل وارد کردن شماره تلفن مواجه شده‌اید. این اتفاق باعث شده بود تا اکانت‌هایی که منطقه آن‌ها روی اروپا تنظیم شده بود با مشکل عدم ارسال پیامک مواجه شوند. با اینکه بلیزارد این قابلیت را هم‌اکنون فیرفعال کرده، اما خبرهای جدید حاکی از آن است در صورتی که قصد تجربه بازی Modern Warfare 2 دارید در زمان ورود به بازی باید کد تأییدیه که به گوشی شما می‌آید را وارد کنید.

الزام ثبت شماره تلفن برای تجربه بازی Modern Warfare 2 

این موضوع به باور بسیاری از کاربران قانونی سخت گیرانه بوده و باعث می‌شود افرادی که به هر دلیلی دسترسی به گوشی ندارند را با مشکل مواجه کند. بلیزارد به همین دلیل پیش نیاز شماره تلفن را حذف نمود و گفت: «ما تصمیم گرفتیم الزام به استفاده از شماره تلفن را برای بازی اورواچ 2 حذف کنیم.»

الزام ثبت شماره تلفن برای تجربه بازی Modern Warfare 2

خب، درحالی که Overwatch 2 این مشکل را حل کرده اما بنظر می‌رسد سازندگان بازی Modern Warfare 2 همچنان به این الزام پایبند هستند. بر اساس اطلاعات درج شده در صفحه پشتیبانی Battle.net مشخص شد همه بازیکنان MW2 برای دسترسی به محتوای آنلاین باید شماره تلفن خود را در اکانتشان ثبت کرده باشند.

لازم به ذکر است که صفحه استیم Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز به این موضوع اشاره کرده و گفته است بازیکنان حتما شماره تلفن خود را به اکانت استیم و بتل نت متصل کنند.

برای کاربران داخل کشوری که با این موضوع مشکل دارند باید گفت که در صورت مواجه شدن با این مشکل باید توجه کنید که ریجن اکانت شما حتما روی ایران تنظیم شده باشد. در صورتی که کشوری غیر از ایران گذاشته باشید، امکان ارسال پیامک به شماره شما وجود نخواهد داشت و نیازمند ساخت اکانت جدید هستید.

ارسال نظر