پلی استیشن نتورک از دسترس خارج شد

کلیک - شبکه محبوب پلی استیشن نتورک از دسترس همگان خارج شده و کاربران به بخش هایی از جمله مدیریت حساب کاربری، پلی استیشن استور، PlayStation Now، شبکه اجتماعی و گیمینگ دسترسی ندارند. گفتنی است بخش سرگرمی های شرکت سونی نیز این موضوع را تایید کرده و هم اکنون مهندسان در حال بررسی و رفع مشکل به وجود آمده هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

پلی استیشن نتورک از دسترس خارج شد

گفتنی است بخش سرگرمی های شرکت سونی نیز این موضوع را تایید کرده و هم اکنون مهندسان در حال بررسی و رفع مشکل به وجود آمده هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

  • بروز رسانی خبر:

بنا به گزارشات اخیر و صفحه اطلاع رسانی وضعیت سرورها، تمامی سرورهای شبکه پلی استیشن نتورک به حالت عادی خود بازگشته و هم اکنون امکان خرید از فروشگاه، تجربه بخش چند نفره عناوین ویدیویی، ثبت نام و مدیریت حساب کاربری و... وجود دارد. اگرچه برخی از کاربران همچنان با مشکلات و پیغام های خطا مواجه می شوند.

اگر شما هم به شبکه پرمخاطب پلی استیشن نتورک دسترسی ندارید، نگران نباشید چرا که سرورهای این شبکه هم اکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. ساعاتی پیش بسیاری از کاربران شبکه پلی استیشن نتورک در انجمن ها و فروم های معتبری از جمله ردیت و نئوجف گزارشات گوناگونی را مبنی بر عدم دسترسی به این شبکه منتشر کردند. بلافاصله بخش سرگرمی های شرکت سونی نیز با بروز رسانی صفحه رسمی وضعیت سرورهای شبکه پلی استیشن نتورک، این مشکل به وجود آمده را تایید کرد.

بر اساس اطلاعات درج شده در صفحه وضعیت سرورهای پلی استیشن نتورک، در حال حاضر کاربران به بخش مدیریت حساب کاربری، گیمینگ و شبکه اجتماعی، PlayStation Now، PlayStation Video، پلی استیشن استور، PlayStation Vue و PlayStation Music دسترسی ندارند. لازم به ذکر است این مشکل مختص کاربران کنسول پلی استیشن ۴ نبوده بلکه تمامی کاربران پلتفرم های سونی از جمله پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا به موارد گفته شده دسترسی ندارند.

پس از تایید مشکل سرورهای شبکه پلی استیشن نتورک، شرکت سونی فورا با انتشار بیانیه ای ضمن تشکر از صبر کاربران، اعلام کرد که مهندسان در حال بررسی مشکلات هستند تا در اولین فرصت سرورها به حالت عادی خود بازگردند. این شرکت در این رابطه گفت:

مهندسان ما در تلاش هستند که در اولین فرصت مشکلات و ایرادات به وجود آمده را برطرف کنند. از صبر شما کاربران عزیز متشکریم!

سونی در بیانیه ای دیگر اعلام کرد:

ممکن است در هنگام ورود به حساب کاربری یا ثبت نام در شبکه پلی استیشن نتورک با مشکلات و ارورهایی رو به رو شوید. به علاوه، شاید قادر به اجرای برخی از عناوین ویدیویی، برنامه ها و ویژگی های آنلاین نباشید.

متاسفانه هنوز علت اصلی عدم دسترسی به شبکه پلی استیشن نتورک مشخص نیست و شرکت سونی جزئیات و اطلاعات خاصی در این زمینه ارائه نکرده است. آن طور که به نظر می رسد، گویا شبکه PSN با چندین مشکل مختلف رو به رو شده است.

برخی از کاربران در وب سایت نئوجف ادعا می کنند که شرکت سونی بزودی تمامی سرورهای پلی استیشن نتورک را به منظور بازبینی و تعمیرات غیرمنتظره، به حالت آفلاین درخواهد آورد. همچنین عده از بازیکنان در هنگام تجربه بخش چند نفره عناوین ویدیویی، با ارور تعمیرات سرور مواجه می شوند.

این خبر با انتشار اطلاعات بیشتر، بروز رسانی خواهد شد. رسانه کلیک شما عزیزان را در جریان آخرین خبرهای مشکلات سرورهای شبکه پلی استیشن نتورک خواهد گذاشت.

ارسال نظر