بازی های رایگان ماه می پلی استیشن پلاس معرفی شدند

رسانه کلیک – چند روز پس از مایکروسافت، شرکت سونی لیست بازی های رایگان ماه می 2020 پلی استیشن پلاس را منتشر کرد که از عرضه رایگان بازی Cities: Skylines و Farming Simulator 19 خبر می دهد.

بازی های رایگان ماه می پلی استیشن پلاس معرفی شدند

در آخرین روز از ماه آوریل، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی هم مشابه همیشه فهرست اسامی بازی های رایگان ماه می سرویس پرمخاطب پلی استیشن پلاس را به اشتراک گذاشت که بر اساس آن، دو بازی رایگان دیگر به طور رایگان تقدیم این سرویس و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 می شود که هر دو اثر این ماه در سبک شبیه سازی هستند.

از روز شانزدهم اردیبهشت (پنجم ماه می) کاربران می توانند بازی Cities: Skylines را دریافت کنند. این عنوان در اصل یک بازی در سبک شبیه ساز شهرسازی است که شما به عنوان شهردار می توانید شهر رویایی خود را بسازید و به مرور به توسعه آن بپردازید. دومین بازی رایگان این ماه، Farming Simulator 19، شبیه ساز کشاورزی، نام دارد که علاقه مندان تا روز دوازدهم خرداد فرصت دارند تا به رایگان این عنوان را تصاحب کنند.

اسامی بازی های رایگان ماه می 2020 پلی استیشن پلاس به شرح زیر است:

بازی‌ های رایگان کنسول پلی‌ استیشن 4

  • Cities: Skylines
  • Farming Simulator 19

هر دو بازی فوق از روز 16 اردیبهشت ماه (پنجم ژانویه) تا 12 خرداد ماه (یکم ژوئن) در فروشگاه رسمی پلی استیشن استور به صورت رایگان تقدیم کاربران سرویس پلی استیشن پلاس می شود. فراموش نکنید که این عناوین برای مشترکین سرویس پولی پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده و در صورتی که جزء کاربران عادی شبکه پلی استیشن نتورک باشید، قادر به دریافت این آثار به صورت رایگان نخواهید بود. البته، فرصت دریافت بازی های رایگان ماه پیش این سرویس به پایان نرسیده و حتما دو بازی Uncharted 4: A Thief's End و Dirt Rally 2.0 را تا پیش از روز پانزدهم اردیبهشت به حساب کاربری خود اضافه کنید.

در این میان، شرکت مایکروسافت هم روز گذشته فهرست بازی های رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد را به اشتراک گذاشت که بر اساس آن، دارندگان کنسول ایکس باکس وان در ماه می می توانند از تجربه رایگان دو بازی V-Rally 4 و Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr لذت ببرند. به علاوه، کاربران کنسول ایکس باکس 360 هم در ماه آتی می توانند به تجربه رایگان بازی Sensible World of Soccer و Overlord II بپردازند که البته این دو عنوان به خاطر پشتیبانی از نسل قبل، روی ایکس باکس وان هم قابل اجرا هستند ( بازی های رایگان ماه می ایکس باکس لایو گلد معرفی شدند ).

ارسال نظر