اطلاعات بیشتری از‌ محتوای سال چهارم بازی Rainbow Six: Siege فاش شد

رسانه کلیک - هنوز اطلاعات زیادی از محتوای اضافی سال چهارم بازی Rainbow Six: Siege توسط سازندگان اعلام نشده است و تنها چیزی که می‌دانیم، اضافه شدن دو اپراتور جدید به بازی است.

اطلاعات بیشتری از‌ محتوای سال چهارم بازی Rainbow Six: Siege فاش شد

هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از محتوای اضافی سال چهارم بازی Rainbow Six: Siege در دسترس نیست اما برخی منابع غیررسمی، جزئی از این اطلاعات را فاش کردند. پیش از این شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) سازنده و ناشر این بازی اعلام کرده بود که در محتوای اضافی سال چهارم بازی Rainbow Six: Siege دو اپراتور جدید به بازی اضافه خواهند شد که دارای ویژگی‌های متفاوتی از گروه‌های قبلی هستند و صرفا از ماهیت این گروه‌ها پرده برداشت.

اپراتور اول، SASR (نیروی ویژه هوایی) از ارتش استرالیا خواهد بود که یک گروه مهاجم (Attacker) کاربلد هستند و اپراتور بعدی، از گروه مدافع (Defender) تیزهوش خواهد بود و از دیدگاه گیم پلی می‌تواند رومینگ را به خوبی تحت کنترل خود داشته باشد.

این تنها اطلاعاتی بود که یوبی‌سافت از محتوای اضافی سال چهارم بازی Rainbow Six: Siege به اطلاع عموم رسانده بود و هیچ صحبتی از نام شخصیت‌ها به میان نیاورده بود. مانند بسیاری دیگر از مواقع، یکی از کاربران سایت ردیت (Reddit) سرنخ‌هایی در وب‌سایت رسمی یوبی‌سافت پیدا کرده است و بر اساس آن، نام دو شخصیت جدید را حدس زده است. به گفته این کاربر، یکی از آن‌ها موتزی (Mozzie) و دیگری گریدلاک (Gridlock) نام خواهد داشت.

لازم به ذکر است که پیش از این هم شایعه‌ای مبنی بر اضافه شدن همین شخصیت‌ها و توانایی‌های آن‌ها توسط منبع دیگری مطرح شده بود و با این اوصاف، به نظر می‌رسد که این اطلاعات صحیح بوده و به زودی توسط یوبی‌سافت تایید خواهد شد.

پیش از این و در محتوای اضافی سال سوم بازی Rainbow Six: Siege، به همراه اپراتور Aussie یک نقشه‌ی جدید در دل بیابان به بازی اضافه شده بود و انتظار می‌رود که نقشه‌ی جدید دیگری در محتوای سال چهارم بازی Rainbow Six: Siege در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

بازی Rainbow Six: Siege اواخر سال 2015 میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود.

ارسال نظر