سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil 3 مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت کپکام به تازگی مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil 3 را در شبکه استیم به اشتراک گذاشت.

سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil 3 مشخص شد

با توجه به موفقیت عالی بازی رزیدنت ایول 2، هرگز دور از انتظار نبود که شرکت کپکام در فاصله کوتاه نسبت به ساخت نسخه ریمیک بازی Resident Evil 3 اقدام کند. از این رو، پس از شایعه های فراوان، سرانجام این عنوان چندی پیش در جریان مراسم State of Play سونی به صورت رسمی معرفی شد ( تماشا کنید: بازی Resident Evil 3 Remake رسما معرفی شد ). حال به تازگی، توسعه دهندگان با به‌روزرسانی صفحه پیش فروش بازی در فروشگاه استیم، حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این عنوان روی رایانه های شخصی را مشخص کردند که سیستم ارائه شده تفاوت زیادی با سیستم مورد نیاز نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول 2 ندارد.

طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه فروش نسخه ریمیک Resident Evil 3 در شبکه استیم، گیمرها برای اجرای بازی در پایین ترین تنظیمات گرافیکی به کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 760 و AMD Radeon R7 260x نیاز خواهند داشت. همچنین، حداقل پردازنده پیشنهاد شده Intel Core i5-4460 و یا AMD FX-6300 به همراه رم هشت گیگابایتی است. گفته شده بازی از نسخه یازدهم دایرکت ایکس پشتیبانی کرده و فقط روی نسخه 64 بیتی سیستم عامل های ویندوز 7، 8.1 و 10 قابل نصب و اجرا خواهد بود.

در ادامه می توانید مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی رزیدنت اویل 3 را مشاهده کنید:

سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil 3

  • سیستم عامل: ویندوز 7، 8.1 و 10
  • نسخه سیستم عامل: فقط 64 بیتی
  • پردازنده اینتل: Core i5-4460
  • پردازنده ای‌ام‌دی: AMD FX-6300
  • رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک انویدیا: GeForce GTX 760
  • کارت گرافیک ای ام دی: Radeon R7 260x
  • حافظه کارت گرافیک: دو گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه 11

در حالی که شرکت کپکام اطلاعات تقریبا کاملی از سیستم مورد نیاز بازی ارائه کرده، اما تا به امروز سازندگان هیچ سیستمی برای اجرای بازی در بالاترین تنظیمات گرافیکی توصیه نکرده اند. همچنین، هنوز میزان رزولوشن و نرخ فریم حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بیان نشده است.

بازی Resident Evil 3 Remake در روز جمعه 15 فروردین سال 99 (سوم آوریل سال میلادی 2020) روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. به علاوه، شرکت کپکام چندی پیش از بازی جدید سری رزیدنت ایول به نام Resident Evil Project Resistance رونمایی کرد که این اثر روی بخش چندنفره آنلاین و حالت چهار در برابر یک (4vs1) تمرکز کرده، به طوری که یکی از کاربران در قالب مسترمایند سعی در کشتار سایر بازیکنان بازی دارد. تاریخ انتشار این اثر هنوز مشخص نشده است.

ارسال نظر