اجرای بازی Resident Evil در مرورگر گوگل بدون نیاز به کنسول

کمپانی کاپکام نسخه نمایشی از Resident Evil Village را راه‌اندازی کرده که توسط فناوری بازی ابری Stadia گوگل پشتیبانی می‌شود و به افراد اجازه می‌دهد این بازی ترسناک را در مرورگر خود اجرا کنند.

اجرای بازی Resident Evil در مرورگر گوگل بدون نیاز به کنسول

اجرای بازی Resident Evil در مرورگر گوگل بدون نیاز به کنسول

گوگل در این زمینه بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می خوانید.
ایده این است که افراد بدون توجه به اینکه چه دستگاهی دارند، بازی را امتحان کنند. این بازی و نسخه ی نمایشی آن قبلاً برای مشترکین Stadia در دسترس بود، اما اکنون هر کسی می تواند آن را به صورت رایگان امتحان کند، مشروط بر اینکه یک مرورگر وب پشتیبانی شده و اتصال به اینترنت سریعتر از 10 مگابیت در ثانیه داشته باشد. شما حتی به یک حساب Google نیاز ندارید. شما فقط به وب سایت بروید، تاریخ تولد خود را وارد کنید (امتیاز بازی M) و روی دکمه پخش کلیک کنید.

در اینجا چند عکس مقایسه با نسخه Stadia نسخه آزمایشی در سمت چپ، و نسخه PS5 در سمت راست (نسخه PS5 با کیفیت 4K اجرا می‌شود، نسخه آزمایشی Capcom حداکثر با وضوح 1080p است).

البته که کیفیت اجرای این بازی در مروگر مثل اجرای ان در کنسول نیست اما به عنوان یک گیمر می توانید خوشحال باشید که دیگر نیازی به دانلود 8 گیگابایت در 10 دقیقه برای اجرای این بازی ندارید و تنها کافیست دکمه اجرا را در مرورگر خود بزنید و 90 ثانیه بعد به بازی بپردازید بدون اینکه حتینگران مشخصات سیستم کامپیوتری خود باشید.

رزیدنت اویل اولین بازی‌ای نیست که یک بازی درون مرورگر با فناوری Google ارائه می‌کند اما گوگل در اجرای این بازی از فناوری موسوم به Immersive Stream for Games استفاده کرده که به کاربران این اجازه را می دهد بدون تردید و ایجاد وقفه دو لگ در بازی با مرورگر، بازیهای مورد علاقه خود را در مرورگر اجرا کنند.

ارسال نظر