ساعت شروع و پخش زنده رویداد بتسدا و ایکس باکس مایکروسافت

در تلاشی برای پر کردن فضای خالی جسد زامبی درهم ریخته E3، نمایشگاه Xbox & Bethesda Games را داریم.

ساعت شروع و پخش زنده رویداد بتسدا و ایکس باکس مایکروسافت

ساعت شروع و پخش زنده رویداد بتسدا و ایکس باکس مایکروسافت

مایکروسافت به جای برگزاری مراسم E3 امشب رویداد بتسدا را برگزار می کند؛ تصور می شود این کنفرانس همان E3 در لباس مبدل خواهد بود چرا که بازی های ویدئویی جدیدی در مراسم امشب قرار است معرفی شوند.

رویداد Xbox & Bethesda چه زمانی شروع می شود؟
رویداد بازی های Xbox & Bethesda یکشنبه، 12 ژوئن، ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

همچنین در روز سه‌شنبه، ۱۴ ژوئن، ساعت ۱۰ صبح به وقت PT یک کنفرانس طولانی مدت ۹۰ دقیقه‌ای خواهیم داشت. این کنفرانس شامل معرفی تریلرهای جدید، نگاه های عمیق تر به اخبار و مصاحبه های یکشنبه می شود.

نحوه تماشا یا پخش جریانی Xbox & Bethesda Showcase
میلیون ها مکان مختلف برای تماشای این رویداد به صورت آنلاین وجود خواهد داشت. در سراسر پلتفرم های اصلی ایکس باکس شما می توانید تنها با اتصال به اینترنت این رویداد را به صورت زنده تماشا کنید. پخش زنده در یوتیوب، توییچ، فیس بوک و حتی TikTok هم خواهد بود.

انتظار چه چیزی را باید داشته باشیم؟
بازی که انتظار می رود با استقبال بیشتر گیمرها رو به رو شود، Starfield است، بایزهای RPG و Skyrim نیز احتمالاً در رده های بعدی جذابیت قرار می گیرند.

البته عرضه رسمی استارفیلد اخیراً تا سال 2023 به تعویق افتاد، اما اگر بازی در این ویترین بزرگ خبری از آن نباشد، یک شوک به گیمرها خواهد بود.

همیشه این احتمال وجود دارد که مایکروسافت در چنین رویدادهایی سورپرایز داشته باشد. بنابراین احتمال می رود بازی فورزا جدید با الهام از بازی Fable در این رویداد معرفی شود. بر طبق شیده ها اطلاعات جدیدی در خصوص بازی Halo infinite و سرویس اشتراکی Game Pass مایکروسافت در این رویدادارائه خواهد شد.

ارسال نظر