تشخیص سرطان سینه از راه دور عملی شد

به گزارش رسانه کلیک؛ به نقل از وبسایت انگجت، این سیستم جدید به افراد اجازه می دهد که خودشان توده های احتمالی و بافت های دردناک را اسکن کنند. این طرح به خصوص برای افرادی که از ماموگرام اجتناب می کنند کاربرد دارد و می تواند برای تشخیص سرطان سینه در مراحل اولیه بسیار موثر باشد.

تشخیص سرطان سینه از راه دور عملی شد

به گزارش رسانه کلیک ؛ به نقل از وبسایت انگجت، این سیستم جدید به افراد اجازه می دهد که خودشان توده های احتمالی و بافت های دردناک را اسکن کنند. این طرح به خصوص برای افرادی که از ماموگرام اجتناب می کنند کاربرد دارد و می تواند برای تشخیص سرطان سینه در مراحل اولیه بسیار موثر باشد .

آگنس برزنسی، مدیر عامل شرکت GE Healthcare Women's Health در یک نشست خبری گفت: ماموگرافی می تواند ناراحت کننده یا حتی دردناک باشد. این سیستم GE Healthcare نام دارد و توسط یک تیم تحقیقاتی برای زنان طراحی شده است و به بیمار کمک می کند تا با درد کمتر این آزمایش را انجام دهد .

وی درباره این سیستم تشخیص سرطان سینه از راه دور گفت: «بهبود تجربه بیمار و افزایش غربالگری سرطان پستان از مزیت های این روش است که می تواند زندگی های بسیاری را نجات دهد» .

پیشرفت های تکنولوژی باعث کاهش نیاز به جراحی سرطان سینه شده و این بسیار عالی است، اما پروسه ماموگرافی و کنترل این بیماری همچنان آزار دهنده است. این فناوری اکنون به زنان کمک می کند تا در خانه و به راحتی این آزمایش را انجام دهند.

یک نظرسنجی نشان داد که یک سوم از جمعیت ایالات متحده آمریکا واجد شرایط برای غربالگری سرطان پستان هستند و اکنون می توان از راه دور اینکار را انجام دهند .

بیمارانی که از دستگاه کنترل از راه دور برای انجام ماموگرافی استفاده کرده‌اند، گفتند که این آزمایش راحت تر و کاملا آرامش‌بخش است .

دکتر کتی شیلینگ، مدیر بیمارستان Boca Raton و کریستین ای لین رادیولوژیست دو نفری هستند که این دستگاه از راه دور جدید را بررسی کرده اند. آنها می گویند: «هر رادیولوژیست پستان می داند که وقتی بیماران آرام باشند، ما قادر به دریافت تصاویر بهتری هستیم و تصاویر بهتر به یک تشخیص مطمئن تر منجر می شود» .

ارسال نظر