فیلم Gears of War در راه است!

بدون شک مجموعه بی نظیر Gears of War تا به امروز طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده و به فروش کنسول های کمپانی مایکروسافت نیز تاثیر مثبتی گذاشته است. همان طور که اطلاع دارید، چندی پیش در مراسم بزرگ E3 سال میلادی جاری، اطلاعات زیادی در خصوص نسخه چهارم این مجموعه منتشر شد و ویدیوهای نسبتا زیادی از گیم پلی بازی را مشاهده کردیم. حال به تازگی مراسم جدیدی به نام San Diego Comic-Con در ایالات متحده آمریکا برگزار شده است که در این مراسم، آقای راد فرگوسن (طراح ارشد بازی Gears of War 4) به همراه تیم سازنده خود حضور یافتند. قطعا با حضور تیم سازنده گرز آور وار در مراسم کامیک کان، اطلاعات بیشتری از این گرز آو وار ۴ در دسترس عموم قرار می گیرد که سوالات مختلفی از تیم وی پرسیده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

فیلم Gears of War در راه است!

همان طور که اطلاع دارید، چندی پیش در مراسم بزرگ E3 سال میلادی جاری، اطلاعات زیادی در خصوص نسخه چهارم این مجموعه منتشر شد و ویدیوهای نسبتا زیادی از گیم پلی بازی را مشاهده کردیم. حال به تازگی مراسم جدیدی به نام San Diego Comic-Con در ایالات متحده آمریکا برگزار شده است که در این مراسم، آقای راد فرگوسن (طراح ارشد بازی Gears of War 4) به همراه تیم سازنده خود حضور یافتند. قطعا با حضور تیم سازنده گرز آور وار در مراسم کامیک کان، اطلاعات بیشتری از این گرز آو وار ۴ در دسترس عموم قرار می گیرد که سوالات مختلفی از تیم وی پرسیده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، صحبت های زیادی در زمینه بازی Gears of War 4 توسط آقای راد فرگوسن و تیم سازنده بازی صورت گرفت که مهمترین این صحبت ها، احتمال ساخت و عرضه فیلم گرز آو وار است! در میان سوالات گوناگون، یکی از سوالات، عرضه یا عدم عرضه فیلم Gears of War بود که آقای راد فرگوسن، پاسخ مثبتی داد! وی در پاسخ به این سوال اظهار امیدواری کرد و بزودی شاهد انتشار جزئیات بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

راد فرگوسن در پاسخ به سوال احتمال عرضه فیلم Gears of War این چنین پاسخ داد:

در حال حاضر، اتفاقاتی در حال اجرا هستند که من امروز نمی توانم از آن ها صحبت کنم و جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار دهم. امیدوارم بزودی این اطلاعات را در اختیار عموم قرار دهیم و بزودی از اتفاقات آینده صحبت کنیم. من برای اتفاقاتی که در آینده رخ خواهند داد، واقعا شگفت زده و هیجان زده هستم!

https://static3.click.ir/servev2/YjcwOAHeaiu5/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

همان طور که ملاحظه می کنید، آقاق راد فرگوسن هیچ اشاره مستقیمی به فیلم سینمایی گرز آو وار نکرد و از آن جا که در پاسخ به سوال مربوطه، این چنین گفت، به نظر می رسد بزودی شاهد ساخت و اکران این فیلم هیجان انگیز باشیم. به نظر می رسد که کمپانی مایکروسافت با همکاری استودیوی کوالیشن قصد دارند که پروژه خود را، از طریق رسانه های دیگر از جمله سینما به دست جهانیان و موفقیت پروژه ذکر شده را، به حتمیت برسانند.

ایده ساخت فیلم مجموعه گرز آو وار برای اولین بار در مراسم San Diego Comic-Con امسال بیان نشد بلکه در سال ۲۰۰۷ میلادی، شرکت نیو لاین سینما، حق امتیاز ساخت این فیلم را از شرکت مایکروسافت خریداری کرد و برنامه ریزی های دقیقی را جهت ساخت و اکران آن، ترتیب داد به طوری که حتی نویسنده و تهیه کنندگان این فیلم سینمایی مشخص شده بودند. متاسفانه روند ساخت این فیلم مورد انتظار مطابق میل سازندگان پیش نرفت و درگیر مشکلاتی از جمله مشکلات توسعه شده شد و در پایان، در سال ۲۰۱۲ خبر از لغو این پروژه در سراسر فضای مجازی به گوش رسید. حال پیش بینی می شود که این بار، کمپانی بزرگ مایکروسافت به همکاری استودیوی بازی ساز کوالیشن وارد عمل شود و ساخت این فیلم سینمایی را برعهده گیرد.

داستان بازی Gears Of War 4 از بعد از ظهر یک روز آغاز شده و در صبح روز بعد به طور کامل به اتمام می رسد. همان طور که قبلا خدمت شما کاربران عزیز عرض کردیم، در نسخه چهارم مجموعه گرز آو وار، دیگر شاهد حضور مارکوس فینیکس و دوستانش نیستیم و این بار، فرزند او شخصیت و قهرمان داستان ما خواهد بود. جی دی فینیکس (فرزند مارکوس) به همراه دوستانش یک گروهی را مشابه گروه پدر خود تشکیل داده است که مادر یکی از اعضای این گروه به نام کیت، در جنگل های تاریک و ترسناک گم شده و خبری از او نیست. جی دی فینیکس به همراه دوستانش به جست و جوی مادر کیت هستند و یک روز کامل را در جنگل های ترسناک به سر خواهند برد. قطعا در طول این شب، اتفاقات وحشتناکی جی دی و همراهانش را تهدید می کند و دشمنان عجیب و غریب و فضای زیادی جلوی راه شما را خواهند گرفت. همچنین جی دی فینیکس و دوستانش دیگر از دستورات ارزش COG پیروی نمی کند! این بدان معناست که دیگر هیچ نیروی پشتیبانی وجود نخواهد داشت و تنها شما حافظ جان خود خواهید بود و به صورت کاملا مستقل، با دشمنان خود مبارزه می کنید.

https://static1.click.ir/servev2/YjcwOAKlwiEe/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

طبق آخرین اطلاعات قابل دسترس، عنوان Gears Of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با سه‌ شنبه ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت (ایکس باکس وان) منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است به لطف نرم افزار جدید کمپانی مایکروسافت یعنی Xbox Play Anywhere، دارندگان رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ نیز قادر به تجربه این بازی بی نظیر خواهند بود. همان طور که می دانید، به تازگی کمپانی بزرگ مایکروسافت قصد متحد و یک پارچه سازی کنسول نسل هشتم خود یعنی ایکس باکس وان را با ویندوز ۱۰ دارد؛ به طوری که بیشتر عناوین انحصاری کنسول Xbox One، بزودی برای رایانه های شخصی نیز عرضه خواهند شد. علاوه بر این، نسخه سیزن پس بازی نیز هم اکنون در شبکه ایکس باکس لایو به فروش می رود و قابلیت هایی همچون پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی، نقشه ها و ماموریت های جدید در بخش مولتی پلیر (چند نفره)، آیتم های اختصاصی، پک ویژه (VIP)، لباس شخصیت جی دی فینیکس، پوسته های اسلحه های Vintage Gnasher و Dropshot، سلاح های جدید، و... را به بازی شما اضافه می کند.

نرم افزار Xbox Play Anywhere این قابلیت را برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان فراهم می کند که در صورت خرید یک بازی برای کنسول خود، می توانید به صورت رایگان، نسخه رایانه های شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ آن بازی را دریافت کنید و بر روی رایانه شخصی خود، به تجربه بازی بپردازید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با ساخت و عرضه فیلم گرز آو وار چیست؟ آیا شما با ساخت این فیلم سینمایی موافق هستید؟ در صورت ساخت این فیلم، به نظر شما داستان آن چه خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر