با محاسبه گر آنلاین، طول عمر خود را تخمین بزنید

اگرچه هیچ راهی برای گفتن دقیق این که شما چقدر عمر می کنید وجود ندارد، اما دانشمندان در حال حاضر درباره فاکتور هایی که برای طول عمر و زندگی سالم مهم هستند چیزهای زیادی می دانند.

با محاسبه گر آنلاین، طول عمر خود را تخمین بزنید

کلیک- توماس پرلز، متخصص امراض دوران پیری مرکز پزشکی بوستون و پروفسور دانشگاه پزشکی بوستون بیان کرد: از نظر رفتاری، همان طور که ما میدانیم، شما برای این که بدانید برای سالم ماندن چه چیزی لازم دارید، نیاز به تست ژنتیک ندارید.
وی با توجه به گروه افراد با طول عمر بالا گفت: تنها به کاری که ادونتیست های روز هفتم انجام می دهند نگاه کنید؛ داشتن وزن مناسب، سیگار نکشیدن، ورزش روزانه و مدیتیشن، یوگا و مدیریت استرس. پرلز افزود این موارد به علاوه ارتباطات اجتماعی قوی از نکات کلیدی هستند.
پرلز به عنوان کسی که بزرگ ترین گروه مطالعه صد ساله ها را در جهان دارد، یک ابزار آنلاین را تهیه کرده که از اکثر ملاک هایی که دانشمندان کهنسالی برای محاسبه تقریبی امید به زندگی آموخته اند استفاده می کند. این ابزار همچنین سوالاتی در خصوص استفاده شما از کمربند ایمنی، سابقه پزشکی خانواده، عادت های مخرب شما، برنامه کاری و ... می پرسد.
پس از اینکه به طور تخمینی سن مرگ شما را نشان داد، به شما پیشنهاداتی در خصوص اینکه چه رفتار هایی را برای افزایش طول عمر می توانید تغییر دهید، ارائه می دهد. پرلز گفت: ژنتیک شما و سابقه فامیلی مهم است، خصوصا اگر شما امید به زندگی بیش از 100 سال داشته باشید اما "چگونه پیر شدن در شرایط زندگی تقریبی 90 سال، دست شماست.
در کل 40 سوال وجود دارد و شما نیاز به 10 دقیقه زمان برای کامل کردن آنها دارید. همچنین توجه کنید که شما نیاز به یک آدرس ایمیل و تهیه یک پسورد پیش از دیدن نتایج دارید. ما پیشنهاد می کنیم که قوانین سایت را پیش از تصمیم برای ادامه مطالعه نمایید زیرا برخی اطلاعاتی که شما ارائه کرده اید با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته می شوند.
برای محاسبۀ امید به زندگی خود به لینک زیر مراجعه کنید:
https://livingto100.com/calculator
فراموش نکنید که نتیجه، برآورد امید به زندگی بر اساس تحقیقات بوده و نه یک پیش بینی دقیق.

منبع: techinsider.io

ارسال نظر