احتمال عرضه God Of War برای پی سی | بازی خدای جنگ 4 در PC

با مشاهده بازی God of War در دیتا بیس سرویس GeForce Now انویدیا، احتمال عرضه God Of War برای پی سی افزایش یافته است. 

احتمال عرضه God Of War برای پی سی | بازی خدای جنگ 4 در PC

God of War احتمالا برای پی سی عرضه می‌شود

طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که یکی از کاربران وب‌سایت Medium با استفاده از یک راهکار خاص به دیتا بیس سرویس GeForce NOW دسترسی پیدا کرده و در ادامه کشفیات جالبی را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

Ighor July درکنار بازی‌هایی مانند Mafia: Definitive Edition که هنوز برای سرویس GeForce Now معرفی نشدند، بازی God of War را نیز در این داده‌ها مشاهده کرده که بر این اساس، در بستر استیم در دسترس قرار گرفته است. مجموعه‌ی God of War از مهم‌ترین آی‌پی‌های انحصاری سونی در پلتفرم پلی استیشن محسوب می‌شود.

البته همچنان ممکن است اطلاعات این دیتا بیس لزوماً نشان‌دهنده عرضه‌ی احتمالی بازی‌ها در آینده نباشد. اما باتوجه به انتشار نسخه پی سی بازی Horizon Zero Dawn در سال گذشته و همچنین مجموعه‌ی Uncharted: Legacy of Thieves Collection، احتمال عرضه God of War برای پی سی هم دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

ضمن اینکه با معرفی بازی God of War Ragnarok و اعلام زمان انتشار بازی در سال ۲۰۲۲، تصمیم احتمالی سونی برای انتشار نسخه قبلی بازی روی پلتفرم پی سی خیلی عجیب نخواهد بود. چراکه می‌توان از این طریق جامعه‌ی مخاطبان بیشتری را در آستانه انتشار قسمت جدید مجموعه خدای جنگ، با این مجموعه آشنا کرد.

سال گذشته نیز با انتشار خبر حذف عبارت «فقط روی پلی استیشن» از صفحه بازی God of War در وبسایت پلی استیشن، شایعاتی درباره احتمال انتشار نسخه کامپیوتر این بازی مطرح شده بود. به‌خصوص وقتی که می‌دانستیم قبل از معرفی بازی هورایزن زیرو داون هم شاهد اتفاق مشابهی در وب‌سایت پلی استیشن بودیم.

God of War در حال حاضر روی کنسول پلی استیشن 4 قابل دریافت است. سونی به‌روزرسانی این بازی برای پلی استیشن 5 را نیز منتشر کرده که به آن قابلیت اجرا با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و رزولوشن 4K می‌دهد.

همچنین بخوانید: حل مشکل کال آف دیوتی بعد از آپدیت | چرا Call of Duty Mobile اجرا نمی‌شود؟

همان‌طور که اشاره شد، به‌تازگی اولین تریلر بازی God of War: Ragnarok، جدیدترین نسخه در مجموعه‌ی خدای جنگ در رویداد پلی استیشن شوکیس به نمایش گذاشته شد.

اریک ویلیامز، کارگردان God of War: Ragnarok اخیرا گفته است که داستان افسانه‌ها و خدایان نورس با این نسخه از مجموعه‌ی خدای جنگ به پایان می‌رسد.

منبع: مدیاتی

ارسال نظر