مدل طلایی و نقره‌ای PS4 Slim رسما معرفی شد

بخش سرگرمی شرکت سونی سرانجام پس از انتشار شایعات فراوان دست به کار شد و دو رنگ جدید نقره ای و طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم را رسما معرفی کرد. این دو مدل جدید به ترتیب با حافظه های ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی در طول ماه جاری (ژوئن) به صورت محدود در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

مدل طلایی و نقره‌ای PS4 Slim رسما معرفی شد

این دو مدل جدید به ترتیب با حافظه های ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی در طول ماه جاری (ژوئن) به صورت محدود در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، اگر اخبار دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید حتما مطلع هستید که چندی پیش یکی از کارکنان خرده فروش آمریکایی به نام تارگت با انتشار تصویری از جعبه مدل طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم در فروم معتبر ردیت، حرف های زیادی را بر سر زبان ها انداخت. عده ای معتقد بودند که کمپانی سونی همواره راه قدیمی خود را پیش می رود و با گذشت زمان، از رنگ بندی جدید کنسول های خود رونمایی خواهد کرد. همچنین برخی از ها پیش بینی می کردند که رنگ طلایی این کنسول به صورت انحصاری در فروشگاه تارگت به فروش خواهد رسید.

با وجود تمامی حدس و گمان ها و شایعات گوناگون، سرانجام بخش سرگرمی کمپانی سونی از دو رنگ بندی جدید (طلایی و نقره ای) کنسول PlayStation 4 Slim رونمایی کرد. دو مدل جدید این کنسول با حافظه های ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی و همچنین به تعداد محدود در طول ماه جاری (ژوئن ۲۰۱۷) وارد بازار خواهند شد. رنگ طلایی پلی استیشن ۴ اسلیم در هر دو منطقه اروپا و آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید. این در حالیست که رنگ نقره ای آن تنها در اروپا قابل خریداری می باشد و امکان خرید مستقیم این مدل برای سایر بازی بازان مقدور نیست.

ظرفیت ۱ ترابایتی رنگ طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم در روز ۹ ژوئن سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با ۱۹ خرداد ماه ۹۶ با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار آمریکا (۳۲۹٫۹۹ دلار کانادا) به فروش خواهد رسید. در منطقه اروپا زمان عرضه کنسول های جدید سونی کمی متفاوت است چرا که هر دو مدل با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت در روز ۲۸ ژوئن امسال (۷ تیر ۹۶) به بازار عرضه خواهند شد. البته هر دو مدل جدید پس از عرضه در آمریکای شمالی و اروپا، در سایر مناطق از جمله امارات متحده عربی و... نیز به صورت غیر مستقیم به دست طرفداران خواهد رسید. متاسفانه هنوز جزئیات بیشتری از عرضه مستقیم رنگ نقره ای PS4 Slim در سایر کشورها در دسترس نیست.

توجه داشته باشید که کنترلرهای (دوئل شوکر ۴) هر دو رنگ طلایی و نقره ای به صورت جداگانه نیز عرضه خواهند شد که با تمامی مدل های کنسول پلی استیشن ۴ سازگار است. در ادامه شما را به تماشای تصاویری از دو مدل جدید PS4 Slim دعوت می نماییم.

ضمنا کمپانی سونی برای حمایت هرچه بیشتر از عناوین ویدیویی کنسول و جامعه پلی استیشن، فروش ویژه هفتگی خود را با نام Days of Play آغاز کرده است. به همین مناسبت تخفیفات گسترده و وسوسه انگیزی بر روی بازی های محبوب از جمله Horizon Zero Dawn، Nioh، MLB: The Show و... اعمال شده تا دارندگان PS4 و کاربران جدید خانواده پلی استیشن (خریداران مدل های جدید کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم) با هزینه کمتری به بازی های پرطرفدار این دستگاه دسترسی داشته باشند. به علاوه برخی از تخفیفات، مختص کاربران سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده است. جهت مشاهده تخفیفات به فروشگاه رسمی پلی استیشن مراجعه کنید.

کنفرانس E3 2017 شرکت سونی در ساعت ۵:۳۰ دقیقه قبل از ظهر به وقت تهران (ساعت ۶:۰۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت آمریکا) روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۲ ژوئن) در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود این شرکت از چندین عناوین انحصاری جدید خود کند. همچنین بدون شک شاهد نمایش های فوق العاده ای از عناوینی همچون The Last of Us Part II، دستینی ۲، کال اف دیوتی جنگ جهانی دوم و... خواهیم بود. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های رویداد E3 امسال را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه ما باشید…

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با کلیک…

دیدگاه شما در رابطه با دو مدل طلایی و نقره ای کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم چیست؟ به نظر شما، آیا عرضه رنگ بندی های جدید و متنوع کنسول پلی استیشن ۴ می تواند به فروش کلی این دستگاه تاثیر قابل توجه ای بگذارد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر