خبری خوب برای علاقه مندان بازی هیجان انگیز پوکمون گو

یک تولید کننده ناشناس در حال کاربر روی نرم افزار Pokemon Go برای گوشی ویندوز فون وسایر پلتفرم ها است و این خبری خوب برای کلیه گیمرها در سراسر جهان است.

خبری خوب برای علاقه مندان بازی هیجان انگیز پوکمون گو

به گزارش کلیک، علاقه مندان بازی Pokemon Go می توانند " 'Catch 'em all' " (همه آنها را بگیر) را امتحان کنند، اما همه نمی توانند آنها را بگیرند. اگر بخواهیم این عبارت را به صورت ساده بیان کنیم می توانیم بگوییم که کاربران ویندوز فون نسخه رسمی بازی رایج و اعتیاد آور این روزها را دریافت نخواهند کرد. تقریباً سه هفته قبل بود که ما برای اولین بار درباره ارائه درخواستی به سایت Charge.org صحبت کردیم، به طوری که در آن تقاضا شده بود تا شرکت توسعه دهنده Niantic یک نسخه ازPokemon Go را برای ویندوز موبایل ۱۰ تولید کند.

اگرچه تاکنون ۸۹۳۳۲ امضاء در تایید این درخواست ثبت شده، اما هنوز هیچ پاسخی از جانب Niantic اعلام نشده است. اما ممکن است خبرهای خوبی برای دارندگان گوشی های ویندوز فون در راه باشد. گفته می شود یک تولید کننده به نام ST-Apps در حال کار بر روی یک نرم افزار جانبی است که به کاربران این پلتفرم اجازه می دهد تا Pokemon ها را پیدا کرده و بگیرند. او مدرکی را منتشر کرده که آشکار کننده شکل احتمالی نسخه Pokemon Go خود است. اگرچه این نسخه برخی از ویژگی های VR ( واقعیت مجازی) بازی اصلی را ندارد، اما به کاربران اجازه می دهد تا به طور کورکورانه کشور را برای یافتن هیولاهای جیبی جستجو کنند.

این تولید کننده با مشکل مواجه شده است. او در حال حاضر درگیر مسئله عرضه و انتشار این نرم افزار است، و نگران مشکلات قانونی آن است. همچنین او به سرورهای شرکت Niantic فکر می کند. او مطمئن است که آنها به زودی رمزگذاری می شوند، که این موضوع می تواند به تولید نرم افزار جانبی Pokemon Go توسط او برای ویندوز فون خاتمه دهد. این تولید کننده می گوید که اگر سرورهای Niantic به صورت ایمن ترکیب نشوند، او عرضه نسخه منبع باز این بازی را تا ماه آینده مدنظر قرار خواهد داد.

ارسال نظر