تغییرات گسترده گوگل در گوگل پلی استور

گوگل پلی استور تغییراتی در اپلیکیشن خود را به‌صورت آزمایشی انجام داده است و یکی از این تغییرات تغییر نام بخش Entertainment است.

تغییرات گسترده گوگل در گوگل پلی استور

به گزارش کلیک، نام گوگل پلی برای تمام کاربران اندرویدی به اندازه کافی آشنا است، گوگل تغییراتی در فضای اپلیکیشن انجام داده است و تغییر نام قسمت Entertainment تنها یکی از این تغییرات است. نوار جستجو با قابلیت محو شدن و تصاویر متفاوت از دیگر تغییرات در گوگل پلی استور است.

تغییرات گوگل در گوگل پلی استور

اگر بخواهیم مجموعه اقدامات آزمایشی گوگل در تغییر بخش هایی از گوگل پلی استور را تجزیه و تحلیل کنیم اول باید از تغییر نام بخش Entertainment شروع کنیم. گوگل بخش Entertainment بسیار کلی می دانست و لازم بود تا دسته‌بندی در این زمینه با جزئیات و دقت بیشتری انجام شود. یکی دیگر از انتقادهایی که به گ وگل پلی استور وارد است این است که کیفیت آن درگوشی‌هایی با DPI پایین و متوسط قابل‌قبول و مناسب است ولی درگوشی‌هایی با DPI بالا کیفیت آن قابل‌قبول نیست.

یکی دیگر از تغییرات مهم در گوگل پلی استور نوار بالای اپلیکیشن است که با بالا و پایین رفتن در اپلیکیشن نوار تغییر می کند و نوشته ها در قسمت بالایی کوچک تر می شود.

تغییرات گوگل در گوگل پلی استور

یکی دیگر از تغییرات ظاهری در این اپلیکیشن نوار جستجو است. این نوار شامل نام گوگل پلی استور ، یک ذره بین به نماد جستجو و جستجو از طریق صدا است. تغییری که در نوار جستجو به وجود آمده است تغییری در قسمت جستجو با صدا است که با دبل کلیک بر روی نوار جستجو می توان جستجو از طریق صدا را انجام داد. افراد زیادی از جستجو با صدا استفاده نمی کنند و به نظر می رسد که این تغییر تا حدودی مفید نیز خواهد بود.

با همه تغییراتی که در گوگل پلی استور انجام شده است نوار سبز رنگ گوگل پلی استور هم چنان پای برجا است. شاید کمی تغییر در این رنگ و ترکیب بندی، این اپلیکیشن را متفاوت کند.

این تغییرات در پلی استور به صورت آزمایشی انجام شده است و شاید در آینده نیز تغییرات بیشتری در این اپلیکیشن دیده شود.

ارسال نظر