پروژه Fi گوگل در دسترس مردم آمریکا

پروژه شبکه تلفن همراه گوگل به نام fi اکنون در دسترس همگان در آمریکا قرار گرفته است.

پروژه Fi گوگل در دسترس مردم آمریکا

به گزارش کلیک، ده ماه پس از آن‌که گوگل از شبکه موبایل خودش رونمایی کرد، این شرکت درحال دسترسی دادن به همه افراد داخل آمریکا است. این شبکه به مشتریان اجازه می‌دهد برای داده‌ای که در هر ماه مصرف می‌کنند، هزینه بپردازند.

سیمون آرسکات، مدیر تولید پروژه Fi در وبلاگ خود نوشت: با این پروژه می‌توان از وایرلس پرسرعت در هرکجا که بخواهید (حتی بین المللی) استفاده و قبض آن را ماهانه پرداخت کنید. امروز، ما بسیار خوشحال هستیم که از حالت دعوت‌نامه ای خارج شده و پروژه Fi را به تمامی مردم آمریکا عرضه می‌کنیم. آن‌ها می‌توانند بدون اینکه در صف انتظار برای دعوت بمانند، برای استفاده از این خدمات ثبت نام کنند.

برای ماه آینده، گوگل در نظر دارد قیمت Nexus 5X را به ۱۹۹ دلار کاهش دهد، تا از آن بتوان به عنوان یک راه ارزان برای شروع خدمات Fi استفاده کرد. خدمات Fi تنها با گوشی‌های هوشمند Nexus کار می‌کند. پروژه Fi به شبکه‌های تلفن همراه به هردو T-Mobile و Sprint متصل می‌شود و بهترین پوشش ممکن را به هردو مشتری می‌دهد.

گوگل همچنین در حال استفاده از شبکه‌های وای فای عمومی برای Fi است؛ بیش از ۵۰ درصد مشتریان کنونی با استفاده از همیار وای فای پروژه Fi به نقاط اتصال عمومی وصل می‌شوند. مشترکین پروژه Fi گوگل، مثل کاربران تلفن همراه میزان مصرف کمی دارند که به متوسط ۱٫۶ گیگابایت داده در هر ماه می‌رسد.

منبع: yahoo

ارسال نظر