نقشه‌ گوگل تجربه ای هوشمندانه تر به ارمغان می آورد

Google Map، یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های نقشه یابی است که می‌تواند جهت یافتن آسان مسیر ها (از A به B) به کار گرفته شود. این اپلیکیشن زمانی بسیار سود مند خواهد بود که زیاد در مسافرت هستید و آگاهی چندانی از شهرهایی که به آن‌ ها سفر کرده‌اید در اختیار ندارید.

نقشه‌ گوگل تجربه ای هوشمندانه تر به ارمغان می آورد

به گزارش کلیک، پنج شاخصه جدید در نقشه‌ ی گوگل وجود دارد که می‌توانید آن ها را مشاهده کنید، اما بسیاری از کاربران اطلاعاتی از آن‌ ها ندارند.

  • ذخیره سازی نقشه‌ها در وضعیت آفلاین

اگر با اتومبیل مسافرت می‌کنید، اطمینان دارید که با مشکلاتی در زمینه اتصال به اینترنت مواجه هستید که می‌توانند بر اپلیکیشن نقشه‌ ی گوگل اثر بگذارند. افرادی نیز وجود دارند که داده‌ های موبایلی زیادی جهت ذخیره سازی در این اپلیکشین را در اختیار ندارند. برای حل این مشکل پیشنهاد می کنیم که نقشه‌ ها را برای استفاده‌ آفلاین ذخیره نمایید. جهت انجام این کار، به دنبال جایی باشید که خواهان آن هستید (شهر یا نشانی)؛ گزینه‌ منو را که پایین اپلیکیشن قرار دارد انتخاب نمایید و گزینه‌ دانلود را بزنید. پس از آن، نقشه را مقیاس گیری کنید، سپس می‌ توانید جزئیات کاملی که می‌خواهید از آن نقشه داشته باشید مشاهده کنید. هنگام ذخیره سازی نقشه، می‌توانید هر نامی که را علاقه مند به آن هستید برایش انتخاب کرده و با انتخاب گزینه‌ Save آن را ذخیره نمایید.

  • جستجوی مسیر

به یاد داشته باشید که این اپلیکیشن یک گزینه‌ منحصر به فرد برای اندروید است، اما می‌توان آن را به نسخه‌ی آی او اس نیز افزود. هنگام جستجو، می‌بایست واژه‌ Search را انتخاب نمایید، سپس یک منو آشکار خواهد شد که به شما امکان می‌دهد تا خوارو بار فروشی‌ ها، رستوران‌ ها، ایستگاه‌ های گاز و تمام اطلاعات در زمینه‌ی مقصد خود را بیابید.

  • حالت رانندگی

این گزینه، شاخصه‌ دیگری است که به تازگی برای اندروید و آی او اس عرضه شده است. گوگل با توجه به نیازها و آن چه که از شما می‌داند، پیش از آن که حتی پرسشی در زمینه مسیرها مطرح نمایید، پیش بینی می کند که هدفتان چه مقصدی است. این شاخصه می‌تواند بدون قرار دادن اپلیکیشن نقشه‌ گوگل در حالت جستجو، اطلاعات سودمندی از قبیل اطلاعات ترافیک را در طول رانندگی شما دریافت نماید.

  • پیدا کردن یک حمام

اگر در فضای سرپوشیده و معروف در شهری بزرگ هستید، امکان فراوانی وجود دارد که گوگل نقشه‌ محل حمام‌ ها را به شما نشان دهد. برای این عمل، اپلیکشن نقشه‌ گوگل را باز کنید، تمام راه‌ های ورودی را زوم کنید، سپس علامت‌ هایی درباره‌ محل حمام‌ هایی که در درون ساختمان قرار دارند را شاهد خواهید بود.

  • ارسال نشانی‌ها به اسمارت فون های شما

پیش از آن که برای سفرهایتان برنامه ریزی کنید، معمولاً نگاهی به اپلیکیشن گوگل مپ در رایانه‌ شخصی یا لپ تاپ خود بیندازید. خوب است بدانید می‌توانید هنگام کار با رایانه، مسیر را بر اپلیکیشن گوگل شکل دهید و پس از آن قادر خواهید بود که آن را به سادگی و با استفاده از گزینه‌ی "Send To Your Phone" به گوشی همراه خود انتقال دهید.

منبع: neurogadget.net

ارسال نظر